I zitelli cù autismu guadagnanu a so indipendenza cù a terapia occupazionale

I zitelli cù autismu guadagnanu a so indipendenza cù a terapia occupazionale
I zitelli cù autismu guadagnanu a so indipendenza cù a terapia occupazionale

Üsküdar University NP Feneryolu Medical Center ÇEGOMER (Centru di Sviluppu di i zitelli è Adulescenti è Autismu) Specialist Therapist Occupational Cahit Burak Çebi hà parlatu di l'impurtanza di a terapia occupazionale in l'educazione di i zitelli cù autismu.

A terapia occupazionale hà per scopu di aumentà a participazione à l'attività di ogni ghjornu

Specialist Occupational Therapist Cahit Burak Cebi, chì hà dettu chì u scopu principale di a terapia occupazionale hè di mira l'indipendenza in l'attività di vita di ogni ghjornu, hà dettu: "In l'attività di vita di ogni ghjornu di un individuu cù disordine di spettru autismu; limitazioni ponu esse osservate in l'autocura, l'attività di ghjocu / produttiva è l'attività di divertimentu ". disse. Cebi hà dichjaratu chì a participazione à l'attività di a vita di ogni ghjornu hè mirata è "L'interazione suciale, i prucessi emotivi è cumportamentali, cumpetenze di cura di sè stessu, cumpetenze sensoriali, cumpetenze mutore, cumpetenze pre-accademiche è accademiche, funzioni esecutive sò supportate durante u prucessu di terapia occupazionale in u spettru autismu. disordine". disse.

Cuntribuisce à u sviluppu di tutte e cumpetenze

U terapeuta occupazionale specialista Cahit Burak Cebi hà enfatizatu chì hè assai impurtante per l'individui cù autismu per acquistà a massima indipendenza in a vita di ogni ghjornu, è hà dettu: "Pratiche di terapia occupazionale, attività di cura di sè stessu, cum'è manghjà, vestisce, bagnà, pettina i capelli, taglia unghie. toilette, attività di ghjocu è socializazione in i zitelli cù autismu.U scopu di sustene l'indipendenza travagliendu in sensibilità in attività di divertimentu cum'è disse.

Çebi hà nutatu chì e pratiche di terapia occupazionale cuntribuiscenu ancu à l'equilibriu, a coordinazione, a cuscenza di u corpu, a pianificazione di u mutore, a sustenibilità di l'attenzione / attività, a percezione visuospaziale, e cumpetenze di lingua auditiva è e cumpetenze accademiche.

Sessioni di terapia occupazionale sò pianificate individualmente

Sottulineendu chì e sessioni di terapia occupazionale in l'individui cù autismu sò determinate secondu i bisogni di l'individuu è e limitazioni in a vita di ogni ghjornu, u Specialista Terapista Occupational Cahit Burak Cebi hà cunclusu e so parolle cusì:

"In e sessioni di valutazione persunale, i scopi di sessione specifichi individuali sò creati per evaluà e capacità di sviluppu emutivu funziunale di l'individuu, i prucessi sensoriali, sensoriale-mutori, percettivi-mutori è cognitivi. Facendu a pianificazione di a terapia secondu i scopi, hè destinatu à l'individuu per ghjunghje à a massima indipendenza ".