Russia è Myanmar firmanu un accordu di cooperazione in i prughjetti di l'energia eolica

A Russia è u Myanmar firmanu un accordu di cullaburazione per i prughjetti di l'energia eolica
Russia è Myanmar firmanu un accordu di cooperazione in i prughjetti di l'energia eolica

NovaWind, l'unità di energia eolica di a Corporazione Russa di l'Energia Nucleare di u Statu Rosatom, è Primus Advanced Technologies di Myanmar anu accunsentutu per definisce una "roadmap" d'altu livellu per a cooperazione in i prughjetti di custruzzione di u ventu.

L'accordu di cuuperazione nantu à a custruzzione di un parcu eòlicu 172 MW hè statu firmatu da u CEO di NovaWind Grigoriy Nazarov è u CEO di Primus Advanced Technologies Kyaw Hla Win.

U CEO di NovaWind, Grigoriy Nazarov, hà dettu di l'accordu:

"Avemu pruvatu a nostra vasta cumpetenza custruendu è operandu parchi eolichi in Russia. Cum'è unu di i pilastri di a strategia NovaWind, aspittemu avanti di u nostru travagliu. Firmà stu accordu serà u primu passu per sbloccare u grande putenziale di sviluppà prughjetti di energia eolica in Myanmar. Apprezzemu l'impegnu di i nostri partenarii à a nostra cooperazione. Semu determinati à stabilisce un partenariatu à longu andà è mutualmente benefica. I nostri prughjetti cumuni cuntribuiscenu à a diversificazione di u mix energeticu naziunale, grazia à u sustegnu di u Ministeru di l'Energia Elettrica di Myanmar.

Kyaw Hla Win, CEO di Primus Advanced Technologies, hà ancu fattu e seguenti dichjarazioni in quantu à l'accordu:

"Credu chì a strada di cuuperazione chì avemu creatu cù NovaWind ci permetterà di avanzà più efficacemente in l'implementazione di e centrali eoliche in u nostru paese. Questu portarà benefici socio-ecunomichi à Myanmar, u sistema energeticu naziunale è a ghjente di a regione ".