Russia è Nicaragua firmanu un accordu di cooperazione in a tecnulugia nucleare

Russia è Nicaragua firmanu un accordu di cullaburazione in a tecnulugia nucleare
Russia è Nicaragua firmanu un accordu di cooperazione in a tecnulugia nucleare

A Russia è u Nicaragua anu firmatu un accordu di cooperazione per l'usu non energeticu di a tecnulugia nucleare. A Russia è u Nicaragua anu firmatu un accordu interguvernamentale nantu à a cooperazione in u campu di l'usu non energeticu di l'energia nucleare per scopi pacifici.

In u quadru di l'accordu firmatu durante a riunione trà u General Manager di Rosatom, Aleksey Likhachev, u Ministru di l'Affari Esteri di Nicaragua, Denis Moncada, i partiti anu decisu di cooperà in diversi campi, in particulare in medicina è agricultura.

L'accordu stabilisce un precedente in quantu permette à u Nicaragua di sviluppà prughjetti in usi non energetichi di l'energia nucleare, apprufittannu di l'esperienza unica di Russia in u campu di l'energia.

U direttore generale di Rosatom, Aleksey Likhachev, hà dettu in a so dichjarazione nantu à u sughjettu: "Ancu se più di 40 accordi intergovernativi sò stati firmati prima cù parechji paesi, questu accordu hà una caratteristica sfarente da l'altri. Per a prima volta, durante a riunione cù i nostri partenarii, avemu accunsentutu nantu à l'usu non energeticu di e tecnulugia nucleari. "Parlemu di prughjetti cum'è un centru di medicina nucleare, un centru di radiazione multi-purpose, è una facilità subcritica chì pò esse aduprata per l'educazione è a ricerca", disse.

A Russia sustene u Nicaragua in u sviluppu è l'implementazione di prughjetti nantu à l'usu di tecnulugii nucleari è di radiazioni in i settori cum'è l'agricultura, a salute è a ricerca scientifica.