A quota d'esportazione di tomate in Russia hè aumentata di 150 mila tunnellate

A quota d'esportazione di tomate in Russia hè aumentata di migliaia di tunnellate
A quota d'esportazione di tomate in Russia hè aumentata di 150 mila tunnellate

Dopu à a crisa di l'aviò cù a Russia, l'esportazione di u pumadoru, chì era prima pruibita in Russia è dopu sottumessu à una quota, hè stata aumentata da 150 mila tunnellate cù l'ultimu accordu.

In u risultatu di a decisione presa durante l'ultima riunione trà u presidente di a Republica di Turchia Recep Tayyip Erdoğan è u presidente di a Federazione Russa Vladimir Putin, i pumati turchi piglianu u so postu nantu à i tavulini russi più forte. A quota per l'esportazioni di tomate in Russia hè stata aumentata da 350 mila tunnellate à 500 mila tunnellate.

Dopu à a crisa di l'aviò cù a Russia, l'esportazione di u pumadoru, chì era prima pruibita in Russia è dopu sottumessu à una quota, hè stata aumentata da 150 mila tunnellate cù l'ultimu accordu. Stu aumentu di quota hà fattu surrisu l'industria.

Dà l'infurmazioni chì i pumati freschi anu purtatu 2022 milioni di dollari di valuta straniera in Turchia in 377, u Vicepresidentu di u Coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Aircraft, hà dichjaratu chì l'aumentu di a quota di 150 mila tunnellate hà sbulicatu assai a strada. per l'esportazioni di tomate in Russia.

Dichjarà chì a Russia hè stata u paese di punta in l'esportazioni di tomate per parechji anni in Turchia, anu avutu una perdita di putenza in u mercatu russu per via di prublemi di quota in l'ultimi anni, Uçar hà dettu: "I nostri esportazioni di tomate frescu in Russia, chì era 2021. milioni di dollari in 68, diminuite à 2022 milioni di dollari in 33. Dopu à sta decisione, aspittemu chì e nostre esportazioni di tomate in Russia si ricuperanu è a Russia diventerà u paese di punta. Vulemu ringrazià u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, per a decisione chì hà apertu a strada per u settore. Vulemu chì sta decisione sia auspiciosa per i nostri pruduttori è esportatori ".

Informendu chì l'esportazioni di tomate hà righjuntu 2023 milioni di dollari da 22 milioni di dollari in u primu trimestre di u 145 cù un aumentu di 203 per centu, u sindaco Ucak hà aghjustatu chì l'esportazioni di tomate puderanu ghjunghje à 2023 milioni di dollari à a fine di u 500 dopu sta decisione pusitiva.