Quale hè Sabahattin Ali, da induve hè, quanti anni avia ? A so vita, a parsunalità littiraria, l'opere

Quale hè Sabahattin Ali da induve? Hè mortu à chì età travaglia a so persunalità letteraria vitale
Quale hè Sabahattin Ali, Da induve hè, Quanti anni hà quand'ellu hè mortu Vita, Personalità Litteraria, Opere

Sabahattin Ali, unu di i nomi più impurtanti di a literatura turca in l'era republicana, hà scrittu opere impurtanti cum'è "Madonna in a Fur Coat" è "Yusuf da Kuyucak". Chì sò l'opere di Sabahattin Ali, perchè Sabahattin Ali hè statu uccisu, perchè Sabahattin Ali era in prigiò è più in a nostra nutizia ...

CHI È SABAHATTIN ALI?

Sabahattin Ali (25 di ferraghju 1907, Eğridere - 2 d'aprile 1948, Kırklareli) hè un pueta, rumanzu, scrittore è scrittore di storia sucialistu realista turcu chì hà scrittu più di 15 opere in i generi cum'è rumanzi, racconti, poesie è drammi in u Republicanu. Periodu.

Sabahattin Ali hè natu cum'è u primu figliolu di u Capitanu Ali Selahattin Bey è Hüsniye Hanım in u distrittu Eğridere di u Komotini sanjak di Bulgaria, induve u so babbu hà servitu. Hà dui fratelli chjamati Fikret è Süheyla. U missiavu di u scrittore Sabahattin Ali, chì appartene à una famiglia di origine Trabzon, hè Oflu Salih Efendi, Emin di u Regimentu di a Marina.

Sabahattin Ali hà iniziatu a so vita educativa à a Scola Füyuzat-ı Osmaniye in Doğancılar, Üsküdar. Sabahattin Ali, un studiente di successu, hè graduatu da a Scola di Maestri di Istanbul cun un diploma di maestru.

Sabahattin Ali hà pruduciutu opere in parechji generi literarii è diventò unu di i nomi principali in a literatura turca cù e so opere.

Hè statu ammazzatu per esse colpi in testa cù un bastone parechje volte u 2 d'aprile di u 1948 in Kırklareli da Ali Ertekin, chì l'avia guidatu durante u so tentativu di scappà in Bulgaria per via di i prucessi presentati contru à ellu.

Sabahattin Ali hè un scrittore ben cunnisciutu in parechji paesi di u mondu cù e so opere tradutte in parechje lingue.

Chì sò l'opere di SABAHATTIN ALI ?

L'opere di Sabahattin Ali sò listati quì sottu:

- Kuyucakli Yusuf

- U Diavule Dentru

– Madonna in mantellu di pelliccia

- Mill

- U mo caru Aliye, a mo ànima Filiz

– carru à boi

- Documenti in tribunale

- Audio

– A prima balla di Cakici

- Munnu Novu

– Mansion Sırça

– Seraghju sempre ghjovanu

- Camion

- Munti è ventu

– rondini

- Tutte e so puesie

- prigionieri

- Sérénade de la grenouille

- Altre puesie

SABAHATTIN ALI POEMAS

I 4 libri di poesia di Sabahattin Ali sò elencati quì sottu:

- Munti è ventu

- Sérénade de la grenouille

- Altre puesie

- Tutte e puesie

STORIE SABAHATTIN ALI

I 5 libri di storia di Sabahattin Ali sò elencati quì sottu.

- Mill

– carru à boi

- Audio

- Munnu Novu

– Mansion Sırça

QUÈ hè u primu travagliu di SABAHATTIN ALI ?

A prima storia di Sabahattin Ali hè "Rooster Mehmet", chì hè stata publicata in a rivista Yeni Yol u 3 di maghju di u 1924. Sabahattin Ali hà scrittu sta storia sottu u nome di penna "Gültekin" quandu era 17 anni. prof. Dr. Sta storia, emersa da a ricerca di Ali Duymaz, hà tutte e caratteristiche di a narrazione di Sabahattin Ali.

CHE TIPI SONO I POESI DI SABAHATTIN ALI ?

Sabahattin Ali hà scrittu poemi in forma di corsa. Running : Hè una forma puetica di literatura minstrel, chì hè generalmente scritta in mudelli di 8 è 11 sillabba è hè custituita da almenu trè è almenu sei quatrains. Sabahattin Ali hà ancu scrittu puemi in diversi generi, cumpostu principalmente di stanze. Sabahattin Ali hà ancu uni pochi di puesie chì riflettenu e tradizioni di a puisia divan.

QUALE MISURA SABAHATTIN ALI UTILIZZA IN I POESIA ?

Sabahattin Ali hà utilizatu metru sillabicu. U mudellu di sillaba più cumunimenti utilizatu hè u mudellu octale di a sillaba.

INDUNI SONO PUBBLICATI I POESIE DI SABAHATTIN ALI ?

I puemi di Sabahattin Ali sò stati publicati in parechji lochi. I ghjurnali è e riviste in quale i puemi di Sabahattin Ali sò publicati sò listati quì sottu.

Caglayan Magazine

Rivista Vulture

Rivista Sun

Rivista Asset

Rivista mensile

Rivista Dormitory è World

A nova rivista turca

Journal de traduction

U ghjurnale Marko Pasha

Rivista Ali Baba

Ghjurnale Yeni Anadolu

Rivista Projector

Ghjurnale Verità

U ghjurnale Tan

U ghjurnale Ulus

U ghjurnale di Pasha mortu

Ghjurnale Pasha cunnisciutu

Ghjurnale Sette Ottu Hasan Pasha

Libertà incatenata

Journal de Servet-i Fünun

Rivista Irmak

Magazine Life

Rivista Torch

QUALE hè u rumanzu più impurtante di SABAHATTIN ALI ?

U rumanzu più famosu di Sabahattin Ali hè "Madonna in a Fur Coat".

L'IMPORTANZA DI A MADONNA DI SABAHATTIN ALI IN UNA COPERTURA DI PELLICCIA E A SO CRITICA

U rumanzu di Sabahattin Ali "Madonna in a Fur Coat" hè statu serializatu in u ghjurnale Truth in forma di quaranta ottu numeri cù u titulu Büyük Story. A data di serializazione di u rumanzu "Madonna in a Fur Coat", scritta da Sabahattin Ali quandu hè statu scrittu per a seconda volta, era trà u 18 dicembre 1940 è l'8 ferraghju 1941. Hè statu publicatu prima cum'è libru in a Libraria Remzi in u 1943. U rumanzu, in quale i temi di l'amore è u matrimoniu venenu à u primu pianu, descrive u periodu più intensu di trè mesi in a vita di Raif Efendi. U rumanzu "Madonna in a Fur Coat", chì conta ciò chì hè accadutu annantu à un periudu di dodici à quindici anni, hè u travagliu più parlatu di Sabahattin Ali.

Sicondu e statistiche publicate da l'Associazione Librariani Turchi, u rumanzu di Sabahattin Ali "Madonna in a Fur Coat" hè statu u libru più lettu in Turchia in 2015. U libru hà guadagnatu a so popularità per esse largamente parlatu è spartutu nantu à e social media è cunsigliatu in e scole. U rumanzu "Madonna in a Fur Coat", chì hè statu traduttu in diverse lingue cum'è l'alemanu, l'arabu, u russu, l'inglese, u spagnolu è u talianu, hè ancu nantu à a lista di i libri più prestitu da e biblioteche universitarie in 2017. U rumanzu "Madonna in a Fur Coat", chì hè statu assai parlatu è ricivutu assai critichi pusitivi è negativi, hè stata adattata à u teatru è à u sinemà.

Chì sò e caratteristiche di i rumanzi di SABAHATTIN ALI ?

U primu rumanzu di Sabahattin Ali hè "Yusuf da Kuyucak". In generale, in i so rumanzi, i temi individuali sò ghjunti à u primu pianu. Certi di i cuncetti ch'ellu usa in i so rumanzi sò: famiglia, matrimoniu, amore, suicidiu è lettera. I temi prominenti in i rumanzi di Sabahattin Ali sò i prublemi suciali, a mancanza di cumunicazione è a sulitudine. Sabahattin Ali ùn hà micca evitata di criticà l'intelligentsia in i so rumanzi, chì hà scrittu cù una attitudine critica è realista. Sabahattin Ali, chì u so caratteru principale hè maschile in tutti i trè di i so rumanzi, hà sceltu questi trè caratteri da e persone chì ùn puderanu micca adattà à u so ambiente. A lingua di Sabahattin Ali, chì hà scrittu rumanzi è travaglii di realista suciale chì descrivenu diversi lochi è e diverse periodi di tempu, hè ancu simplice, chjaru è comprensibile.

SABAHATTIN ALI GAMES

U ghjocu di Sabahattin Ali hè publicatu in u 1936 sottu u nome "Prigionieri". U travagliu, chì hè stata inspirata da a Rivuluzione Kürşad in a storia turca, hè custituita da trè atti.

SABAHATTIN ALI TRADUZIONI

5 traduzioni di Sabahattin Ali sò elencate quì sottu:

–Fontamara (Ignazio Silone)

- Trè Storie Romantiche

- Antigone (Sophocle)

- Minna Von Barhlem (G. Ephraim Lessing)

- Casi strani in a Storia

QUALE PERIODU L'AUTORE hè SABAHATTIN ALİ?

Sabahattin Ali hè un scrittore republicanu.

Chì ghjè l'avvicinamentu di l'arti di SABAHATTIN ALI?

Sabahattin Ali hà aduttatu a cunniscenza di "l'arti hè per a società".

QUALE LITERATURA AFFUTATA DA SABAHATTIN ALI ?

Sabahattin Ali hè stata influenzata da u muvimentu di letteratura sucialista Realista. Realismu Sucialista: Hè un muvimentu chì emerge cum'è un riflessu di u sucialismu in l'arti è a literatura in l'anni 1930 è hè accettatu cum'è u primu esempiu di u rumanzu "Mamma" di Maxim Gorki. Rivuluzione, classi di travagliu è industria sò i prublemi principali chì l'attuali tratta. L'autori chì anu scrittu l'opere di u Realismu Socialista in a literatura turca, invece, anu focu annantu à ciò chì hè accadutu in a geografia anatolica. Impegnatu in l'ideulugia, u Realismu Sucialista era carattarizatu da a literatura di manca in l'anni 1940 è 1950. I travaglii Realisti Sucialisti, chì cercanu i prublemi di l'Anatolia è e suluzioni à questi prublemi, anu dimustratu una Anatolia diversa da l'Anatolia mostrata finu à u 1940. Alcuni di i scrittori Turchi Realisti Suciali chì sustenenu chì l'arti duverebbe riflette a realità sò elencati quì sottu.

Nazim hikmet

Sadri Ertem

Samim Kocagoz

Kemal Bilbasar

Orhan Kemal

Kemal Tahir

Yasar Kemal

Pauvre Baykurt

Caru Nesin

Rifat Ilgaz

CHI È SABAHATTIN ALI AFFECTAT?

Unipochi di i nomi chì Sabahattin Ali hè statu influenzatu da sò listati quì sottu.

Ivan Turgenev

Maxim Gorkij

Edgar Allan Poe

Guy de Maupassant

Heinrich von Kleist

ETA Hofmann

Thomas mann

CUMU hè a personalità di a letteratura di SABAHATTIN ALI ?

Sabahattin Ali hà scrittu opere in parechji generi literari cum'è a puesia, a storia corta, u rumanzu è u teatru, "chì mostra u putere di l'arti soprattuttu in i so storii, tratta i sughjetti tristi chì hà pigliatu da a vita di u paese è di a cità anatolia cun un metudu realistu. Scrive storie cù descrizzioni di natura forte chì aghjunghjenu una tragedia impressiunante cù linee dure ". Hè un Realista Sucialista. Aduprò in e so opere una lingua chjara è comprensibile è hà aduttatu u principiu di « à aduprà a lingua chì u publicu parla è capisce ».

INDUNI SONO PUBBLICATE L'OVPI DI SABAHATTIN ALI ?

I travaglii di Sabahattin Ali sò stati publicati in parechji ghjurnali è riviste. I lochi induve l'opere di Sabahattin Ali sò stati publicati sò listati quì sottu.

Caglayan Magazine

Rivista Vulture

Rivista Sun

Rivista Asset

Rivista mensile

Rivista Dormitory è World

A nova rivista turca

Journal de traduction

U ghjurnale Marko Pasha

Rivista Ali Baba

Ghjurnale Yeni Anadolu

Rivista Projector

Ghjurnale Verità

U ghjurnale Tan

U ghjurnale Ulus

U ghjurnale di Pasha mortu

Ghjurnale Pasha cunnisciutu

Ghjurnale Sette Ottu Hasan Pasha

Libertà incatenata

SABAHATTIN ALI CARRIERA FORA DI SCRITTA

In più di esse un scrittore, Sabahattin Ali hà travagliatu in parechji travaglii diffirenti, cum'è esse ghjudice, publicazione, traduttore, camione è spedizione.

SABAHATTIN ALİ INSEGNARE LA VITA E INVESTIGAZIONI SUL

Sabahattin Ali, dopu avè graduatu à a Scola di l'Insegnanti di Istanbul cun un diploma d'insignamentu, hà avutu a so prima sperienza d'insignamentu in a Scuola Primaria Yozgat Merkez Cumhuriyet. In u 1928, hè statu mandatu in Germania da a Republica di Türkiye per scopi educativi. Sabahattin Ali, chì stava in Berlinu per quindici ghjorni, dopu si stalla in Potsdam. Sabahattin Ali, chì hà pigliatu lezioni private di tedesca da una istituzione privata è da alcune persone in Germania, hà vultatu in Turchia prima di compie u so secondu annu in Germania.

Dopu u ritornu in Turchia, Sabahattin Ali hè statu numinatu cum'è maestru di a scola primaria in u distrittu Orhaneli di Bursa. Dopu à Bursa, fù numinatu à Aydın cum'è maestru di tedesca. Un'inchiesta hè stata lanciata contr'à Sabahattin Ali per avè fattu propaganda cumunista mentre era in Aydın, è ancu s'ellu hè stata presa a decisione di liberallu prima, l'inchiesta avanzava è hè statu arrestatu in a Prigione di Aydın per un tempu. Sabahattin Ali hè statu numinatu à a Konya Secondary School cum'è maestru di tedesca dopu chì era liberatu da a Prigione di Aydın.

Sabahattin Ali hè statu arrestatu di novu u 22 dicembre 1932 per presuntamente vilifying amministratori statali turchi cum'è Mustafa Kemal Atatürk è İsmet İnönü. Questu hè u puema chì principia cù a frasa "Ehi, quelli chì ùn lascianu micca a so patria", chì hà lettu in una reunione durante u so arrestu. Sabahattin Ali, chì hè statu mandatu prima à Konya è dopu à a Prigione di Sinop, hè stata liberata per prufittà di l'amnistia generale per u 10 anniversariu di a Republica. A prigiò induve ellu stava in Sinop hè avà diventata un museu è aperta à i visitori.

D'induve hè SABAHATTIN ALI ?

Sabahattin Ali hè di Trabzon Oflu da u so babbu è Lofça da Bulgaria da a so mamma.

Quale hè u babbu di SABAHATTIN ALI ?

U babbu di Sabahattin Ali hè u capitanu d'infanteria Ali Selahattin Bey da Cihangir. Ali Selahattin Bey hè natu in u 1876 è hè mortu in u 1926. Venendu da una vechja è nobile famiglia di Istanbul, Ali Selahattin Bey hè statu mandatu à Çanakkale cum'è u Capu di a Corte di Guerra, durante a Prima Guerra Munniali, dopu u so duvere in Komotini. Dopu u so duvere in Çanakkale, si trasferì cù a so famiglia in İzmir è dopu in u distrittu Edremit di Balıkesir. Mentre travagliava cum'è ufficiale in Eğridere, si maritò cù Hüsniye Hanım, chì era sedici anni più ghjovanu chè ellu. Ali Selahattin Bey era amicu di intellettuali di u periodu cum'è Tevfik Fikret è Prince Sabahaddin, è per questu mutivu hà chjamatu u so primu figliolu Sabahattin è u sicondu Fikret. A so unica figliola hè Süheyla, chì si unì à a famiglia in u 1.

COME SABAHATTIN ALI CHILDREN?

A zitiddina di Sabahattin Ali hà passatu in più di una cità. A so mamma, Hüsniye Hanım, si maritò à l'età di sedici anni è hà pruvatu à suicidà parechje volte per via di i so prublemi mentali. I prublemi mentali di a so mamma è e difficultà finanziarii di a so famiglia affettanu a zitiddina di Sabahattin Ali. L'amicu di zitiddina di Sabahattin Ali, Ali Demirel, hà descrittu Hüsniye Hanım cum'è una "persona assai arrabbiata". Sabahattin Ali, chì hè chjusu à e persone, ùn participa micca à i ghjochi di i so amichi, li piace à stendu, soprattuttu leghje libri o disegni in casa, hè diventatu un studiente di successu malgradu tutte e difficultà chì hà affruntatu durante a so zitiddina.

COME SABAHATTIN ALİ A VITA EDUCATIVA?

Sabahattin Ali hà iniziatu a so vita educativa à a Scola Füyuzat-ı Osmaniye in Üsküdar Doğancılar, induve hà cuminciatu à assistisce à l'età di 7 anni. In seguitu, hà studiatu à a Scola Primaria Çanakkale in Çanakkale, induve andò per via di u duvere di u babbu. In seguitu, hà studiatu à a Scola Primaria in Edremit, Balıkesir, induve andò cù a so famiglia. Sabahattin Ali, unu di i studienti riesciuti di a Scola Primaria Edremit, hà graduatu da sta scola in u 1921. Dopu à u so gradu, Sabahattin Ali si firmò cù u so ziu in Istanbul per 1 annu, dopu turnò à Balıkesir è si iscriva à a Scola di Maestri di Balıkesir à l'iniziu di l'annu accademicu 1922-1923. Sabahattin Ali, chì era occupatu cù a literatura mentre studiava quì, hà mandatu articuli è puesie à diverse riviste è hà publicatu u ghjurnale di a scola cù i so amichi. In stu ghjurnale, hà publicatu diverse storie, puesie è caricature cù a firma di Sabahattin, Gültekin è Halit Ziya. I puemi di Sabahattin Ali "Kamer-i Mestur" è "A canzone di i mo capelli" sò stati publicati in stu ghjurnale. Dopu 5 anni di educazione in a Scola di Maestri di Balıkesir, hè statu trasferitu à a Scola di l'Insegnanti di Istanbul in u 1926 attraversu u direttore di a scola, Esat Bey. Sabahattin Ali, chì hà cuntinuatu à mandà puemi è storie à i riviste cù l'incuragimentu di u Metudu Ali Canip, chì era un maestru in a listessa scola dopu avè principiatu à studià à a Scola di Maestri d'Istanbul, hà graduatu da sta scola u 21 d'Aostu di u 1927. riceve u so diploma d'insignamentu.

SABAHATTIN ALI hè maritatu ?

Sabahattin Ali hà scontru cù Aliye Hanım in a casa di u farmacista Salih Başotaç in Istanbul in l'estiu di u 1932, u 16 di maghju di u 1935. Kadıköy Si maritò à l'Uffiziu di u Matrimoniu. Sabahattin Ali, chì ama assai a so moglia è hà scrittu diverse lettere à ella, disse à a Sra Aliye: "Aghju a vostra lettera. "Ùn sò micca una cattiva zitella, sò prontu à sacrificà a mo vita per a to felicità, micca per a to felicità!" tu dici. Aliye, ùn mi scrivite micca cose cusì ... Allora mi innamuraghju follemente di tè. Sò chì una bona ragazza site. Senza dubbitu, u megliu chì aghju mai fattu è puderia fà in a mo vita era unisce a mo vita cun voi. Perchè duvemu scrive cose tristi è tristi dopu? Aghju lettu quella frase forse cinquanta volte. Oh Aliye, ti amaraghju più di ciò chì pudete dumandà. Vi vede cumu possu amà ". parlatu cù e so parolle.

I FIGLI DI SABAHATTIN ALI

L'unicu figliolu di Sabahattin Ali hè u pianista è musicologu turcu Filiz Ali.

À CHE ETA MORTU SABAHATTIN ALI ?

Sabahattin Ali avia 41 anni quand'ellu hè statu uccisu. Sabahattin Ali vulia scappà da a Turchia perchè era sopraffattu da i prucessi purtati contr'à ellu è i cundanni sbagliati è perchè era sempre in una vita inquieta. Sabahattin Ali, chì hè partitu per andà in Kırklareli u 31 di marzu di u 1948, cù Ali Ertekin, cunniscenza di u so amicu Berber Hasan, chì hà scontru in prigiò, hè statu uccisu da Ali Ertekin l'1 d'aprile di u 1948 durante u viaghju.

INDUV'È SABAHATTIN ALI GRAVE ?

Sabahattin Ali ùn hà micca tomba. Un pastore hà trovu u corpu di Sabahattin Ali. U pastore, chì hà trovu u corpu, hà signalatu a situazione à u gendarme u 16 di ghjugnu di u 1948. U corpu hè statu persu in a strada di a medicina forensica.

I cinque poesi più famosi di Sabahattin Ali sò dati quì sottu.

LEYLIM LEY

Aghju vultatu à a foglia secca chì cascò da u ramu

U ventu di a matina mi sparghje, mi rompe

Pigliate a mo polvara da quì

Strofinami à i to pedi nudi dumani

Aghju compru u saz è esce per vede l'espatriatu

Mi vultò è vinni à strofinate a faccia

Chì ci hè bisognu di dumandà questu è quellu?

Vede ciò chì sò diventatu fora di voi

U splendore di a luna colpisce u mo strumentu

Ùn ci hè nimu chì parla nantu à a mo parolla

Venite, a mio sopracciglia crescente, nantu à u mo ghjinochju

Luna da una parte, tu da l'altra, abbracciami

Ùn sò micca statu in casa dapoi sette anni

Ùn aghju micca cercatu un cumpagnu in prublemi

S'è tù ghjunghji un ghjornu, mi cascate daretu

Dumandate à u to core, micca à l'arechja

CANTU DI PRISON 

Eru cum'è un aquila in u celu.

Sò statu sparatu nantu à e mo ali ;

Eru cum'è un ramu cù fiori viole,

Eru rottu in u tempu di primavera.

Ùn m'hà micca aiutatu,

Ogni ghjornu hè un altru velenu;

Ferru in prigiò

Aghju appiccicatu à i bars.

Eru entusiasmu cum'è surghjenti,

Eru ibriacu cum'è i venti ;

cum'è vechji sicomori

Sò statu abbattutu in un ghjornu.

U mo pane hè più solidu chè a mo furtuna,

A mo furtuna hè peghju chè u mo nemicu;

Una vita cusì disgraziata

Sò stancu di trascinà.

Ùn pudia dumandà à nimu

Quandu sò pienu, ùn possu micca imballà

Ùn possu piantà si ùn vecu micca

Aghju rottu cù a mo metà Nazli.

COME I FIGLI

Aghju avutu una vita senza fine

Cum'è a primavera chì si sparghje in a campagna

U mo core batteva veloce senza piantà

Hè cum'è un focu in u mo pettu

In qualchì luce, in qualchì nebbia

Sò in un pettu alcuni mi amanu

Calchì volta eru a manu, à volte eru in prigiò

Cum'è un ventu chì soffia in ogni locu

U mo amore era una obsessione di dui ghjorni

A mo vita era avventure infinite

Aghju avutu mille desideri in mè

Cum'è un pueta o un guvernatore>

Quandu mi sentu chì mi culpisce

Aghju capitu quantu sò stancu

Chì mi calmu, chì mi calmu

Cum'è una surgente chì si versa in u mare

Avà pensu chì a puesia hè a to faccia

Avà u mo tronu hè u to ghjinochju

Caru mio, a felicità appartene à noi dui.

Cum'è una reliquia da u celu

A to parolla hè u perfettu di puesie

Quellu chì ama qualcunu altru chè tè hè pazzu

A to faccia hè a più bella di i fiori

I vostri ochji sò cum'è un mondu scunnisciutu

Piatta a testa in u mo pettu caru

Lasciate chì a mo manu vaghji in i vostri belli capelli

Pienghjemu un ghjornu, ridemu un ghjornu

Cum'è i zitelli cattivi chì facenu l'amore

MUNTAGLIA

U mo capu hè muntagna, i mo capelli sò neve,

Aghju venti pazzi,

I piaghji sò troppu stretti per mè,

A mo casa hè muntagna.

E cità sò una trappula per mè,

Umanu sohbetsò pruibiti,

State luntanu da mè, luntanu da mè

A mo casa hè muntagna.

Petre simili à u mo core,

maestosi uccelli cantanti,

I so capi sò vicinu à u celu;

A mo casa hè muntagna.

Dà a mità à e mani;

Dà u mo amore à i venti;

Mandami e mani:

A mo casa hè muntagna.

Se un ghjornu u mo destinu hè cunnisciutu,

Se u mo nome hè parlatu,

Se u mo locu hè trovu dumandendu:

A mo casa hè muntagna.

CANTU DI PRISON 

Ùn inclinate micca a testa in avanti

ùn importa micca, ùn importa micca

Ùn lasciate micca sente u vostru gridu

Ùn importa micca u core, ùn importa micca

Onde pazze fora

Venite e leccate i muri

Queste voci ti distraenu

Ùn importa micca u core, ùn importa micca

Ancu s'è vo ùn vede u mare

alza l'ochju

U celu hè u fondu di u mare

Ùn importa micca u core, ùn importa micca

Quandu i vostri guai cresce

Mandate un rimproveru à Allah

Ci sò ancu ghjorni per vede

Ùn importa micca u core, ùn importa micca

U cavallu di piombu finisce nantu à u cavallu

E strade finiscinu gradualmente

A punizioni finisci nantu à u lettu

Ùn importa micca u core, ùn importa micca