15 kilogrammi di capelli umani sequestrati à l'aeroportu Sabiha Gökçen

Chilogrammi di capelli umani sequestrati in l'aeroportu Sabiha Gokcen
15 kilogrammi di capelli umani sequestrati à l'aeroportu Sabiha Gökçen

U Ministeru di u Cummerciu hà dettu chì 15 kilogrammi di capelli umani veri sò stati sequestrati in i bagaglii chì accumpagnavanu u passageru durante l'operazione realizata in l'aeroportu Sabiha Gökçen.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, un passageru straneru hè statu monitoratu in u scopu di u travagliu realizatu da e squadre di a Direzzione Anti-Smuggling è Intelligence di l'Assistenza Doganale di Istanbul in l'Aeroportu Sabiha Gökçen.

U bagagliu chì accumpagnava u passageru chì arrivava in u volu Teheran-Istanbul hè statu scansatu à raghji X è verificatu pocu prima di esse mandatu à a sala di passageri. Quandu a densità sospetta hè stata osservata in a valigia, a valigia hè stata posta nantu à a cintura è seguita simultaneamente. Per d 'altra banda, u suspettatu, chì hà cumpletu i so prucedure di passaportu è hè ghjuntu à u salone di u passageru, pigliò u so bagagliu da u cinturione trasportatore è si n'andò versu l'uscita, senza sapè ch'ellu era seguitu. In questu stadiu, i squadre intervenenu è u passageru hè statu direttu à u cuntrollu di u bagagliu. I bagaglii di a persona sò stati scannati à raghji X di novu in a sala di u passageru è dopu sottumessi à una ricerca fisica.

In u risultatu di a ricerca, hè stata vistu chì a valigia era piena di capelli umani veri in parechji culori. In u risultatu di l'operazione, 15 fascii di capelli umani chì pesanu un totale di 92 kilogrammi sò stati sequestrati, è hè statu determinatu chì i capelli valenu 350 mila lire.

Un'inchiesta hè stata lanciata in quantu à l'incidentu davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di l'Anatolia di Istanbul.