U primu scavà in u Parcu Botanicu di Sakarya serà prestu

U Parcu Botanicu di Sakarya serà scavatu prima
U primu Pickaxe serà fattu in u Parcu Botanicu di Sakarya

U primu scavi serà prestu prestu in u Parcu Botanicu, chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana vicinu à u Sakarya Botanic Valley. Quandu u prugettu, chì l'offerta hè stata finita è u cuntrattu firmatu cù a cumpagnia, hè cumpletu, prumove a cuntribuzione agricula offerta in Sakarya. U presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Avemu preparatu un prughjettu assai speciale. U Parcu Botanicu serà una zona maravigliosa cù u so giardinu di cullezzione, serra, facilità suciale, spazii verdi, spazii di riposu, camini di caminata è camelie.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà annunziatu chì u prucessu di licitazione per u prughjettu di u Parcu Botanicu, chì a bona nutizia hè stata sparta in a riunione di u cunsigliu, hè stata finita è i travaglii cumincianu. A Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu i 60 chilometri di zona inattiva nantu à a linea di trasmissione Melen in a produzzione, aghjunghje un prughjettu maravigliu à e zone di rinfurzamentu suciale in a regione cù u prughjettu di u Parcu Botanicu.

Più di 2,5 milioni di saplings sò piantati in a valle, induve e piante aromatiche cum'è rosehip, lavanda, rosemary, salvia, mora, valeriana è linden sò cultivati, è sò esportati cù un mudellu di pruduzzione cuntrattu. Sakarya Botanic Valley, un centru curativu induve sò prudutte e piante medicinali è aromatiche, fascina quelli chì u vedenu quandu e piante sò culurite.

Serà custruitu nantu à una superficie di 20 mila metri quadrati

Avà, cù u prughjettu di u Parcu Botanicu chì deve esse custruitu vicinu à Sakarya Botanic Valley, un novu travagliu hè aghjuntu à a struttura suciale di a regione. Yüce hà spartutu a bona nova di u novu prughjettu in a riunione parlamentaria. Ci sarà 20 metri quadrati di giardinu di cullezzione, 3 metri quadrati di area di serra, 200 metri quadrati di strutture suciali, spazii di riposu, camini di camminata, camelie, cafeteria è parcheghju, nantu à quale serà custruitu nantu à 200 mila metri quadrati. Stu prughjettu prumuverà ancu e piante medicinali è aromatiche offerte à u mondu da a zona di produzzione di u Sakarya Botanic Valley è a cuntribuzione agricula offerta à Sakarya cù questa iniziativa.

Viaghjà à traversu i pianti

Esprimendu chì i citadini chì visitanu a stallazione farà un viaghju piacevule trà e piante in e zone chì visitanu, u sindaco Yüce hà dettu: "Avemu accoltu i nostri invitati in una facilità maravigliosa è li purteremu in un viaghju trà e piante. Avemu preparatu un prughjettu assai speciale. A cullizzioni serà una zona maravigliosa cù u so giardinu, serra, facilità suciale, spazii verdi, spazii di riposu, camini di caminari è camelie. Credu chì serà un prughjettu degnu di a nostra cità cù a so caffetteria, i foyer, l'ospiti è u parking.