Samsun Maturation Institute Culture and Art Center hè statu messu in serviziu

Samsun Maturation Institute Culture and Art Center hè statu messu in serviziu
Samsun Maturation Institute Culture and Art Center hè statu messu in serviziu

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà inauguratu u Centru di Cultura è Artu di l'Istitutu di Maturazione in Samsun. Facendu un discorsu à a ceremonia, chì hà assistitu u Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş è parechji invitati, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì Samsun era a cità induve i primi muvimenti simbolichi di a fundazione di a Republica cuminciaru è chì era felice d'esse quì.

Dichjarà ch'ellu hè onoratu di travaglià cù u Ministru Mehmet Muş in u cabinet, Özer hà dettu: "Mi dà un piacè speciale di fà una apertura in a cità induve si trova u nostru stimatu Ministru, chì hà superatu l'ostaculi in l'aumentu di a capacità cummerciale di u nostru paese assai prestu. Credu chì cù u mo stimatu Ministru, Samsun assisterà à un grande sviluppu ecunomicu, micca solu in u sensu ecunomicu, ma ancu in a produzzione, a cultura, l'arti è altri campi. disse.

Nutendu chì ellu darà ancu u sustegnu di Ordu, Özer hà dettu: "Spergu chì faremu u nostru megliu per sviluppà u paese cù un culore diversu è un clima diversu è rende più forte, in Samsun, Ordu, Trabzon, cù i nostri stimati ministri, nantu à a costa di u Mari Neru ". usatu e frasi.

Dichjarà chì Turchia hà assistitu à una trasformazione rivoluzionaria in l'educazione in l'ultimi 20 anni, Özer hà sottolineatu chì a capitale più permanente di i paesi hè u capitale umanu è hà dettu: "Se u strumentu più impurtante utilizatu per aumentà a qualità di u capitale umanu ùn hè micca l'educazione, ci hè Ùn ci sarà micca pruduzzione, senza educazione, per marchjà assertivamente da u passatu à u futuru. Ùn hè pussibule, ùn ci hè arte senza educazione, ùn ci hè nunda senza educazione. disse.

Ricordendu chì dopu à a Siconda Guerra Munniali, altri paesi anu aumentatu i so tassi di iscrizzione à più di 90 per centu investendu in l'educazione per aumentà i so tassi di iscrizzione, Özer hà dettu, però, chì in l'anni 2000, u paisaghju educativu in Turchia era assai cattivu, è chì in l'anni 2000, u tassu di scola di 5 anni era assai cattivu, hà dichjaratu chì u tassu hè 11 per centu, 44 per centu in u liceu è 14 per centu in l'educazione superiore. Spieghendu chì una grande mobilizazione in l'educazione hè stata iniziata sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Sò state custruite e classi, sò state custruite e scole. In l'anni 2000, u numeru di aule in e 81 pruvince di Turchia era solu 300 mila. Oghje, simu un paese cù 857 mila aule. A seconda mossa hè stata a mossa di demucratizà l'educazione, chì hè stata fatta per aumentà a rata di iscrizzione. In altri palori, tutte e pratiche antidemucratiche in fronte à l'educazione sò state eliminate ".

Spieghendu chì u primu pilastru di a mubilizazione in l'educazione hè l'investimenti fisici, u sicondu pilastru hè l'abulizione di pratiche antidemucratiche cum'è a pruibizione di u foulard è l'applicazione di numeri di pavimentu, è u terzu pilastru è u più criticu hè a pulitica suciale implementata per rinfurzà l'ugualità. di opportunità in l'educazione, u Ministru Özer hà dettu: "In l'ultimi 20 anni in questu paese, i libri sò stati distribuiti gratuitamente. Avemu attivatu risorse ausiliarie l'annu passatu. Avemu distribuitu 190 milioni di risorse utili gratuitamente. I sussidi d'educazione cundiziunali sò stati introdotti. In altri palori, un sustegnu finanziariu hè statu furnitu à e famiglie à a cundizione chì i so figlioli cuntinueghjanu a so educazione. Borse di studiu sò state attribuite. Quelli poveri, chì ùn puderanu micca accede à l'educazione cù l'educazione bussed, anu avutu i so scole gratuitamente in u scopu di l'educazione bussed. È i pasti gratuiti sò stati introdotti per a prima volta. Quellu chì hà principiatu era, prima di stu periodu, ùn ci era micca una cosa cum'è l'alimentariu gratuitu. 1,8 milioni di studienti ricevevanu pasti gratuiti. Da u 6 di ferraghju, avemu aumentatu questu à 5 milioni. Demu furnisce un alimentu gratuitu à tutti i nostri figlioli in l'educazione prescolare, à tutti i nostri cuccioli. U costu attuale di sti pulitiche suciale, u costu di e pulitiche suciale in l'ultimi vinti anni hè 525 miliardi TL. Allora chì era u risultatu? U risultatu era questu: U tassu di iscrizzione à l'età di cinque anni hè aumentatu da 11 per centu à 99,86 per centu. U tassu nettu di iscrizzione in l'educazione secundaria hè aumentatu da 44 per centu à 99,17 per centu. U tassu nettu di iscrizzione in l'istruzione superiore hè aumentatu da 14 per centu à 47 per centu. In altre parolle, l'ultimi vint'anni anu currispundenu à un periodu in quale stu paese hà utilizatu u so capitale umanu in u modu più produttivu ".

Enfatizendu chì queste pratiche anu dui vincitori, u Ministru Özer hà dettu: "U primu hè i poveri. Sapete, in quella canzona di u Seculu Turcu, dice "Lasciate chì l'oppressi cantà e so canzone". L'oppressi cantavanu i so canti in stu periodu. U sicondu era donne. Ancu s'è u tassu mediu di scola di e nostre ragazze in l'educazione secundaria era di 44 per centu, era di 39 per centu. Avà hè righjuntu à 99 per centu. U tassu di iscrizzione di e donne è u tassu di iscrizzione di e donne hà superatu i picciotti per a prima volta. Dapoi u 2014, u tassu di scola di e donne in l'istruzione superiore hà superatu quellu di l'omi ". disse.