A Vaccinazione di a Fiebre Aftosa Risultata, a Restrizzione à i Muvimenti di l'Animali finisce!

A Vaccinazione di a Fiebre Aftosa dà Risultati A Restrizzione à i Muvimenti di l'Animali Finisce !
A Vaccinazione di a Fiebre Aftosa Risultata, a Restrizzione à i Muvimenti di l'Animali finisce!

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci, in quantu à a restrizione di a fiebre aftosa, hà dettu: "Guardate prestu. "I muvimenti di l'animali anu furnitu opportunità per quelli chì volenu trasportà animali da un locu à l'altru". disse.

U Ministru Kirişci hà scontru cù rapprisentanti di u settore agriculu à Rize Commodity Exchange. Dendu infurmazione nantu à a fiebre aftosa in a riunione, Kirişci hà dettu: "Avemu ghjuntu à una tappa impurtante in u nostru travagliu per piantà è prevene a diffusione di a fiebre aftosa di serotipu SAT-2, chì hè stata vista per a prima volta. tempu in u nostru paese di ferraghju scorsu. Prima di tuttu, vogliu ricurdà chì avemu cuminciatu à piglià e precauzioni necessarie per a fiere aftosa di serotipu SAT-2 prima ch'ella sia vista in u nostru paese, è chì avemu implementatu immediatamente una strategia di cummattimentu efficace appena hè stata rilevata. in u nostru paese u 3 di ferraghju di u 2023 ". disse.

Kirişci hà dichjaratu chì a pruduzzione di vaccine contr'à u serotipu SAT-2 hè stata realizata à l'Istitutu di l'Afode è Bocca in un cortu periodu di 37 ghjorni è hà dettu: "Un totale di 14,5 milioni di vaccini sò stati prudutti. Quasi 13 milioni di elli sò stati mandati à u campu. Quasi 8 milioni di animali sò stati vaccinati. Duranti stu periodu, avemu pruibitu a macellazione, l'esportazione è l'impurtazione d'animali. "Avemu pruibitu i movimenti di l'animali durante stu periodu". disse.

"A LUTTA SSE TIPI DI MALATTIE CHE POSSIBILI TRASMETTI DA U VENTU ùn hè micca faciule"

Enfatizendu chì u Centru Naziunale di Controlu di Malattie hà discututu l'ultima situazione in quantu à a fiebre aftosa è a restrizione di i movimenti di l'animali in tuttu u paese è hà pigliatu 3 decisioni impurtanti, Kirişci hà cuntinuatu cusì:

"U primu di questi hè chì s'ellu ci hè un muvimentu di l'animali in e fruntiere di a pruvincia, sia bovini sia ovini, ùn avemu micca dubbitu se l'animali hè vaccinatu in ogni modu. Siconda, quandu u bistiame hè cacciatu fora di a pruvincia, dumanderemu s'ellu hè statu vaccinatu o micca l'animali, è s'ellu hè statu vaccinatu, dumanderemu s'ellu sò passati 21 ghjorni. Se 21 ghjorni sò passati, questu significa chì l'efficacità di sta vaccinazione hè stata ottenuta. In terzu, in quantu à i picculi vacchi, permetteremu u muvimentu di questi animali senza fà alcuna dumanda durante u so trasportu fora di a pruvincia. "Diciamu solu chì guariscenu prestu".

Kirişci hà dettu chì e malatie aftosa sò ancu purtate da u ventu è hà dettu: "Ùn hè micca faciule luttà contr'à tali malatie chì ponu esse trasmesse da u ventu. Ùn simu micca un paese europeu. Avemu vicini, è tali prublemi accade perchè ùn mostranu micca a listessa cura di noi. Guarisci prestu. "I muvimenti di l'animali anu furnitu opportunità per quelli chì volenu trasportà animali da un locu à l'altru". disse.

E restrizioni imposte in tuttu u paese in u quadru di e decisioni pigliate da u Centru Naziunale di Controlu di Malattie seranu alzate in tuttu u paese da u 3 d'aprile di u 28, in u quadru di 2023 regule, eccettu i lochi induve a quarantena continua.

ÇAYKUR AUMENTA U NÚMERU DI FABBRICE À 49

U Ministru Kirişci hà inspeccionatu a Fabbrica di Tè Biologicu, chì hè stata cumpletata da ÇAYKUR in u distrittu di Çamlıhemşin, in u scopu di u prugramma Rize.

Facendu una dichjarazione dopu l'ispezione, Kirişci hà dettu chì ÇAYKUR hà messu in serviziu 2 fabbriche novi in ​​Çamlıhemşin è İkizdere durante a stagione di tè frescu.

Kirişci hà dichjaratu chì ÇAYKUR face sforzi per custruisce fabbriche in İkizdere è Çamlıhemşin è hà dettu: "Sapemu chì i nostri fabricatori aspettanu. Cù l'aghjunzione di duie fabbriche, avemu aumentatu u numeru di e nostre fabbriche da 47 à 49. Ognunu di elli hà una capacità di 100 tunnellate. Significa 200 tunnellate di capacità supplementu. "Solu u tè pruduttu da circa 2 mila pruduttori organici in Çamlıhemşin serà acquistatu". disse.

Enfatizendu chì e decisioni riguardanti a custruzzione di e fabbriche sò state prese in u 2022, Kirişci hà dettu: "Avemu pensatu chì cuntribuiscenu à u settore, a produzzione regiunale è l'ecunumia di Rize, è l'opere sò state prodotte in pocu tempu cum'è un annu". disse.

Nutendu chì 2 persone travaglianu in e 400 fabbriche finite, Kirişci hà dettu: "A parte l'aspettu di l'impieghi, u trasportu di tè in altre parti era una seconda difficultà. Ci era un costu implicatu. "A pruduzzione di tè di sta regione serà fattu di valore aghjuntu in questa fabbrica, i nostri tè seranu imballati è poi venduti in i nostri punti di vendita di tè è esportati à l'esteru quandu necessariu". disse.

U Ministru Kirişci hà scontru dopu cù i ghjovani à u Centru Turisticu di Ardeşen.