L'Associazione Fundatori è Operatori di Zone Libere si uniscenu sottu u Cunflittu "SEBKİDER".

Associazione di Fundatori è Operatori di Zone Libere Unite sottu u paraplu di SEBKIDER
L'Associazione Fundatori è Operatori di Zone Libere si uniscenu sottu u Cunflittu "SEBKİDER".

I zoni liberi, chì esportanu più di 11 miliardi di dollari annu è impieganu un totale di 91 mila persone, uniscenu forze sottu à l'umbrella di l'Associazione Fondatori è Operatori di Zone Libere (SEBKİDER) per attruverà più investimenti diretti in Turchia.

À a prima Reunione di l'Assemblea Generale di SEBKİDER, induve 19 zone libere in Turchia sò rapprisentate, tenuta in a sede di l'associazione in Ankara u 14 d'aprile, u Fundatore è Operatore di a Zona Libera Aegean Inc. hè statu numinatu presidente di u Cunsigliu di Amministrazione. (ESBAŞ) U direttore generale Yusuf Kılınç hè statu elettu. Creazione di a Zona Franca Europea. Operazione Inc. (ASB) Direttore Generale Tarkan Değirmenci, Vicepresidente, Stabilimentu di a Zona Franca di l'Aeroportu di Istanbul Atatürk. Operazione A.Ş. (İSBI) Direttore Generale Ergenekon Küçük Segretariu Generale, Stabilimentu di a Zona Libera di l'Industria è u Cummerciu di Istanbul. Operazione A.Ş. (DESBAŞ) Direttore Generale Hakan Ceylan Treasurer è Adana Yumurtalık Free Zone Establishment. Operazione Inc. (TAYSEB) U direttore generale Yusuf Dinçsoy hà ancu servitu cum'è membru è hà furmatu u Cunsigliu di Amministrazione di SEBKİDER. In u Cunsigliu di Audit di l'Associazione, Mersin Free Zone Establishment. Operazione Inc. (MESBAŞ) Direttore Generale Edvar Mum, Stabilimentu di Zona Libera di Istanbul Tracia. Operazione Inc. (İSBAŞ) Sales and Marketing Manager Selen Kermen è Samsun Free Zone Establishment. Operazione Inc. (SASBAŞ) U direttore generale Ercüment Karaca hà pigliatu u compitu.

Attrarà più investimenti diretti in Turchia

Dichjarà ch'ellu hè un membru di l'associazioni di i fundatori di a zona franca è i rapprisentanti di l'operatori in Turchia, u presidente di SEBKİDER, Yusuf Kılınç, hà dettu chì u so scopu hè di sviluppà ancu e zone libere, chì servenu cum'è un forte dinamo in i pilastri di l'esportazione, l'impiegu è a produzzione di u paese. l'ecunumia di u paese, è per attruisce più investitori diretti in Turchia. Dichjarà chì questa unità di putere trà l'operatori di e zone libere hà rinfurzatu e so mani per ghjunghje à stu scopu, Kılınç hà dettu chì SEBKİDER rapprisentarà a cunniscenza è l'esperienza di Turchia in e zone libere in diverse urganisazioni à l'esteru, è annantu à questu sughjettu, sviluppendu prughjetti cumuni cù u TOBB Free. Assemblea di Zones, nantu à e plataformi internaziunali, hà enfatizatu chì prumoveranu assai megliu e zone libere di Turchia. Yusuf Kılınç hà dettu:

"L'unità di putere furnita da l'associu ci permetterà d'urganizà attività di prumuzione più efficaci per attruverà più investitori diretti stranieri in e zone libere. Avemu guadagnatu una piattaforma ONG chì intensificà u nostru travagliu cum'è a ricerca di i migliori mudelli di zona libera in u mondu, adattendu e pratiche di successu à e pratiche in u nostru paese, è ancu prumove pratiche esemplarii in u nostru paese. "L'interessu aumentatu di l'investituri diretti stranieri in Turchia permetterà di pruduce più valore ecunomicu in i nostri zoni liberi esistenti".

Aumenterà a cuntribuzione di e zone libere à l'ecunumia

Kılınç hà dichjaratu chì un voluminu cummerciale di 19 miliardi di dollari hè statu realizatu in 2022 zoni libere in Turchia in 32, è 11 miliardi di questu hè custituitu da entrate d'esportazione, è hà datu l'infurmazioni seguenti: "U numeru di l'impieghi in tutte e zoni libere hà superatu 91 mila. ghjente. In u risultatu di u travagliu chì avemu da esse realizatu attraversu a nostra piattaforma cumuna SEBKİDER, i zoni liberi cuntribuiscenu più à l'ecunumia turca in quantu à l'impieghi, a produzzione è l'esportazioni. A nostra associazione cuntribuisce ancu à i sviluppi suciali è i sforzi di sustenibilità stabilendu cullaburazioni cù altre ONG. Un altru scopu di u nostru hè di furnisce l'integrità chì permetterà à tutte e zoni libere di agisce inseme nantu à prublemi cumuni. Sta cullaburazione ci permetterà ancu di fà cullaburazioni chì aumenteranu a qualità di i servizii pruposti à l'investituri in i zoni liberi. Pruduceremu suluzioni cù u sensu cumunu per chì l'investitori in e nostre regioni puderanu prufittà di i migliori servizii è guadagnà vantaghji cumpetitivi in ​​cunfurmità cù i bisogni di u ghjornu. Cù SEBKİDER, u nostru settore hà ancu guadagnatu una struttura istituzionale chì assicurerà a coordinazione cù u Ministeru di u Cummerciu, e camere di l'industria è tutte e strutture ecunomiche è suciali. Ci sò prublemi urgenti chì aspettanu suluzioni cum'è a realizazione di spazii di sviluppu in parechje di e nostre zoni libere, chì anu righjuntu u 100 percentu di occupazione, purtendu novi zoni liberi in l'ecunumia è aumentendu l'investimenti. A nostra associu hà da ghjucà un rolu attivu in l'accelerazione di sti prucessi. "