Primu rapportu Cyber ​​​​di 2023 da STM: "I pirate utilizanu ChatGPT in Cyber ​​​​Attacks"

U primu rapportu Cyber ​​​​di STM "I pirate utilizanu ChatGPT in attacchi cibernetici"
Primu Rapportu Cyber ​​​​di 2023 da STM "I pirate utilizanu ChatGPT in Cyber ​​​​Attacks"

U primu think tank di Turchia orientatu à a tecnulugia "STM ThinkTech" chì opera sottu STM, chì hà firmatu prughjetti impurtanti in u campu di a cibersecurità in Turchia, hà annunziatu u so Rapportu di Statu di Cyber ​​​​Threat, chì include e date ghjennaghju-marzu 2023. In u rapportu preparatu da l'esperti in cyber security di STM, 8 temi diffirenti sò stati discututi, principarmenti trappule di phishing fatte da prufittà di u terrimotu di ferraghju, l'usu di ChatGPT in attacchi cyber, è cyber security in drones.

I Donazioni di Terremoti Diventate u Target di Hackers

In u rapportu, hè statu dichjaratu chì l'attaccanti cibernetici anu pruvatu à cullà soldi fendu siti simili chì cullighjanu donazioni per aiutà e vittime di u terrimotu è u phishing utilizendu interfacce simili à i siti di donazione ufficiale. U rapportu hà ancu sottolineatu a necessità di prestu attenzione à cuntrullà a sicurità di i siti web, mentre chì sottolineava a cuscenza di i ciber-attaccanti chì paragunanu i so nomi à istituzioni ufficiali cum'è AFAD, Kızılay è organizzazioni non governamentali cum'è AHBAP è TOG Foundation per aumentà a credibilità.

ChatGPT hè Adupratu in Cyber ​​​​Attacks

A dimensione di ChatGPT, chì hè l'applicazione chì cresce più veloce in a storia di l'Internet, in u campu di a cibersecurità hè statu ancu analizatu in u rapportu. Mentre l'utilizatori cuntinueghjanu à scopre e capacità di ChatGPT, chì hà righjuntu 45 milioni di visitatori ogni ghjornu in u frivaru, parechji sperti in cibersecurità anu manifestatu e so preoccupazioni per l'usi potenziale dannusu di sta tecnulugia.

In u rapportu, hè statu nutatu chì l'attaccanti cibernetici pruducianu mudelli di e-mail di phishing riesciuti chì eranu difficiuli di distingue per ChatGPT, è Chat-GPT hè statu ancu utilizatu per scopi di disinformazione, cù a so prestazione in a generazione di testu automatica. Hè statu ancu enfatizatu chì l'applicazione, pruduciendu codici eseguibili in diverse lingue di prugrammazione, face ancu chì e persone chì ùn anu micca una sperienza di cibersecurità creanu software maliziusi, riducendu cusì u limitu per a cibercriminalità.

Novu Target di Attacchi Cyber ​​​​: Drones

Un altru tema trattatu in u rapportu era i sistemi tattici mini-uav è a cibersegurità di i droni, chì sò trà l'impurtanti campi di attività di STM. Hè statu enfatizatu chì cù metudi cum'è "Wifi Jamming", i pirate di pirate puderanu prufittà di una pussibile vulnerabilità di sicurità è piglià u cuntrollu injecting malware in drones. Inoltre, u rapportu specifica ancu quale metudi deve esse seguitu per prevene questi attacchi.

I più ciberattacchi da Russia

I dati raccolti da i sensori Honeypot di STM anu ancu revelatu chì i paesi facenu i più ciberattacchi in u mondu. Trà i 2023 milioni 4 mila attacchi riflessi nantu à i sensori Honeypot durante ghjennaghju, ferraghju è marzu di u 365, a Russia hà pigliatu u capu cù 481 mila attacchi, mentre chì l'Olanda hà pigliatu u sicondu postu cù 394 mila attacchi. Sti paesi sò rispettivamente; I Stati Uniti, Cina, India, Vietnam, Germania, Turchia, Romania è Corea di u Sud seguitanu.

Per u rapportu Clicca qui