L'aeroporti TAV anu servitu 2023 milioni di passageri in u primu trimestre di u 14

L'aeroporti TAV anu servitu milioni di passageri in u primu trimestre
L'aeroporti TAV anu servitu 2023 milioni di passageri in u primu trimestre di u 14

TAV Airports hà annunziatu i risultati finanziarii è operativi per i primi trè mesi di u 2023. L'aeroporti TAV hà servitu un totale di 7,4 milioni di passageri in i primi trè mesi di l'annu, 6,8 milioni in voli internaziunali è 14,2 milioni in voli domestici. U trafficu internaziunale in l'aeroporti operati da TAV hà aumentatu di 74 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

U presidente di TAV Airports di u Cunsigliu Esecutivu Serkan Kaptan hà dettu: "Hè cun grande tristezza chì avemu assistitu à a distruzzione causata da u terrimotu chì hè accadutu in u nostru paese. I nostri squadre Havaş è TGS, chì travaglianu in l'aeroporti di a regione, anu cuntinuatu à travaglià cun grande devozione per assicurà chì l'aiutu puderia ghjunghje, mentre luttanu cù a distruzzione causata da u terrimotu. A distruzzione chì facemu esige un sustegnu à longu andà è cumpletu ". usatu e frasi.

U capitanu hà dettu: "TAV Airports è e nostre filiali anu furnitu è ​​cuntinueghjanu à furnisce aiutu in soldi è in natura à quelli affettati da u terrimotu finu à oghje". ellu disse :

"Mentre pienghjemu per ciò chì avemu persu, useremu tutte e nostre forze per aiutà quelli chì sò lasciati daretu à mantene a vita. A dumanda di viaghju internaziunale cuntinueghja à esse forte. Cù a dumanda crescente, u trafficu internaziunale in i nostri aeroporti in i primi trè mesi di l'annu hà aumentatu di 2022 per centu annantu à 74 è di 2019 per centu annantu à 36. Inoltre, e cumpagnie aeree russe è l'agenzii di viaghju focalizati in Russia anu annunziatu chì aspettanu un aumentu di 2023 per centu in u numeru di voli trà Russia è Turchia in 50. Per queste ragioni, continuemu à aspittà una stagione assai forte ancu in 2023 ".

Esprimendu chì Almaty hà sperimentatu una crescita significativa in i voli internaziunali di carichi in 2022, Kaptan hà dettu: "Quest'annu, i voli internaziunali di passageri accumpagnanu ancu sta crescita. A crescita di u trafficu in dui mercati diffirenti in Almaty hè ancu riflessu in i risultati finanziarii. U prugressu di a custruzzione di u novu terminal internaziunale, chì duppià a capacità è l'aumenterà à più di 14 milioni di passageri, hà righjuntu u 53 per centu à a fine di marzu. Cù u novu terminal, chì aspittemu di apre in u 2024, realizzeremu tramindui un aumentu significativu di a qualità di serviziu è offre una larga gamma di opzioni di vendita al dettaglio equipate di vendita duty-free, salone privatu di passageri è opzioni di cibo è bevande à i nostri passageri. disse.

Kaptan hà dettu: "Dopu à un trimestre assai bonu operativamente, avemu aumentatu u nostru fatturatu da 68 per centu è EBITDA da 34 per centu. U nostru EBITDA di u primu trimestre di 44 milioni d'euros era ancu 2019 per centu più altu ch'è l'EBITDA chì avemu ottenutu in u primu trimestre di 17, chì mostrava a nostra prestazione pre-pandemica. In più di l'impositu di terramotu una tantu, l'aumentu di i tassi d'interessu è l'aumentu di e spese di finanziamentu per via di l'apprezzazione di l'euro sò stati efficaci sottu EBITDA ". disse.

Dichjarà chì a realizazione di e spese in u primu trimestre, chì hè normalment u trimestre più debule di l'annu, hà aumentatu i so effetti nantu à u prufittu netu è anu chjusu u periodu cù una perdita di 45 milioni d'euros, Kaptan hà cuntinuatu a so dichjarazione cum'è seguente:

"Tuttavia, per valutà megliu questi risultati, duvemu dì chì tutti i risultati finanziarii, da u fatturatu à u prufittu nettu, eranu megliu cà l'aspittavamu è continuemu à aspittà risultati assai forti per u restu di l'annu. Cuntinuemu à custruisce u futuru di TAV inseme cù novi assi è investimenti. Vulemu ringrazià i nostri impiegati, azionisti è tutti i partenarii cummerciale per i so cuntributi, cù quale avemu creatu stu futuru inseme ".