Prufessiunali di u Turismu Speranza per a Nova Stagione

Prufessiunali di u Turismu Speranza per a Nova Stagione
Prufessiunali di u Turismu Speranza per a Nova Stagione

Dichjarà chì i preparativi per a nova stagione cuntinueghjanu à piena velocità, u Rappresentante di POYD Bodrum è u Direttore Generale di Bodrium Hotel & SPA, Yiğit Girgin, anu dettu chì anu destinatu à una intensa dumanda è attività turistica quist'annu, cum'è l'annu passatu.

Esprimendu chì anu accoltu un milione di turisti per l'aria è 500 mila rotte maritime l'annu passatu in Bodrum, Girgin hà dettu chì aspettanu chì u listessu numeru di turisti vene in a cità questu annu.

Indicà chì l'aumentu di i tassi di scambiu è l'inflazione causanu un pesu extra à l'imprese di l'alberghi, Girgin hà dettu: "Molti prudutti anu aumentatu di più di centu per centu. In parallelu cù questu, avemu avutu à aumentà i nostri tariffi di alloghju à centu per centu in l'ultimu annu. Inoltre, u Ramadan di pre-stagione è l'atmosfera elettorale hà causatu a recessione in certi mercati. Esperemu chì u momentu aumenterà dopu à e vacanze. In particulare i paesi d'Europa cintrali, i mercati britannichi, tedeschi CIS è u Mediu Oriente anu un grande interessu in u nostru paese ".

COSTI AUMENTU

U General Manager Yiğit Girgin hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ci hè un aumentu basatu in Euro in i prudutti impurtati. Questu hè vistu cum'è costi assai elevati inseme cù l'equivalenti TL è i costi di l'impiegati. A nostra previsione di u dòricu di l'annu hè attualmente à u livellu di 25 TL, equivalente à i mercati; Facemu u nostru budgetu cù questa previsione. Facemu qualchì compra in anticipu. Per d 'altra banda, i costi di l'alloghju seranu più altu ch'è l'annu passatu per u mercatu domesticu. Per questu causa, pò esse vantaghju per i turisti domestici di sceglie l'alloghju in alternativa durante i mesi di entrata è di uscita di stagione, vale à dì dopu d'aprili à maghju è uttrovi. Cum'è prufessiunali di u turismu, avemu ancu una missione di fà affari glubale è furnisce munita straniera à u nostru paese. Avemu ancu participà à parechje fieri di l'industria à l'esteru. Semu cuntenti di vede chì l'interessu in u nostru paese hè aumentatu, è tuttu questu ci dà motivazione prima di ogni stagione ".

GUARDIAmu SPURA À L'AVVENU

Yiğit Girgin, chì hà ancu nutatu chì cum'è prufessiunali di u turismu, guardanu u futuru cù speranza è pusitivu, hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avà travaglià per batte i record ogni annu. Avemu da pianificà per u mediu è longu termine. Avemu da agisce realisticamente cù un puntu di vista pusitivu. Avemu da mantene i nostri pedi fermamente in terra. Perchè in l'ultimi anni avemu vistu chì; fattori convincenti affettanu di colpu u turismu è e riservazioni. Cum'è un paese, avemu sperimentatu pandemie, terremoti, incendi è inundazioni unu dopu l'altru. Ma avemu riesciutu à passà i ghjorni difficili inseme è guarì e ferite. Avemu da aghjurnà constantemente noi stessi è piglià u ghjornu. Avemu bisognu di guardà u marketing di destinazione 360 ​​gradi. Avemu da seguità destinazioni rivali. Avà avemu da disegnà a strada di u turismu turcu cù pulitiche più sustinibili. Cuntinuemu sempre à esiste cum'è un attore forte in u bacinu mediterraneu. Cum'è un paese, simu in una pusizioni di export managers in u turismu. Avemu vistu chì i gestori turchi venenu à alti livelli à l'esteru. A nostra qualità di prudutti è servizii è i prezzi ci incuraghjenu chì sta stagione serà ancu più attiva. Speremu chì u 2023 avarà una capacità di pianificazione sopra u 2022 ".