L'industria turca di a pietra naturale mira à a sustenibilità

L'industria turca di a pietra naturale mira à a sustenibilità
L'industria turca di a pietra naturale mira à a sustenibilità

L'industria turca di a petra naturale hà cuminciatu à travaglià in cunfurmità cù u rispettu di l'accordu verde è l'ugettivi di "Transizione à una ecunumia senza carbonu". Un terzu di l'emissioni di u mondu venenu da l'industria di a custruzione. A Riconciliazione Verde, chì u più grande mercatu d'esportazione di Turchia, l'Unione Europea (UE) mette in pratica, tassendu i prudutti cun elevate emissioni di carbonu cù l'obiettivu di diventà neutrale in carbonu in u 2050, hà affettatu settori cum'è cimentu, ferro-acciaio è aluminiu, chì sò largamente utilizati in u settore di a custruzzione in a prima tappa, ci vole ancu un cambiamentu cumpletu in l'industria di a petra naturale.

Una di e più grandi fiere di u mondu in l'industria di a petra naturale, Izmir Marble Natural Stone and Technologies Fair, moderata da Efe Nalbantoğlu, membru di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori di Minerali di l'Egeu, cù a participazione di İbrahim Alimoğlu, Presidente di l'Associazione di Esportatori di Minerali di l'Egeu, Direttore di l'Associazione. Associazione Mondiale di Pietra Naturale (Wonasa), Anil Taneja, Silkar Seminariu "Divulgazione di u Produttu Ambientale di Sostenibilità in l'Industria di a Pietra Naturale" cù a participazione di Erdoğan Akbulak, Presidente di u Cunsigliu di Mining, è Hüdai Kara, Fundatore è Manager di Metsims Sustainability Consultancy , È u seminariu "Opportunità in Australia, Cultura di l'Affari è in u Settore di a Pietra Naturale" cù a participazione di Eletra Trade Director Alper Demir Importanti Sviluppi Legali è Cummerciali. À a fine di u prugramma, plaques sò state presentate à i participanti.

À u listessu tempu, in u quadru di u prughjettu di l'Unione Europea (UE) realizatu da l'Associazione di Esportatori di Minera Egea, Simulazione di Formazione OHS cù Occhiali VR, Presidente di u Cunsigliu di Settore Minerariu TIM è Presidente di l'Associazione Esportatori di Minerali di Istanbul Rüstem Çetinkaya, Associazione di Esportatori di Minera Egea. U presidente İbrahim Alimoğlu, l'espertu MAPEG Mustafa Sever hè statu presentatu à i rapprisentanti di u settore è à e cumpagnie participanti à a fiera.

Alper Demir, Eletra Trade Director, hà datu infurmazioni nantu à l'Australia, chì hè u 16u più grande impurtatore in u mondu in u settore di a petra naturale, è hà dettu: "L'Australia hè un mercatu riccu. Hè unu di i 10 paesi più ricchi di u mondu. Türkiye è Australia sò dui paesi amichevuli. L'industria di a custruzzione cresce ghjornu per ghjornu. Hè un mercatu vantaghju. In cunsiderà a parità di u putere di compra di u mondu, hè un paese in u top 10. Anu cura assai di i diritti di i travagliadori. Uguaglianza, cunfurmità suciale, pruduzzione ecologica è priorità di sustenibilità ". disse.

A sustenibilità puderia esse u mutore di crescita in l'industria di a petra naturale di a prossima generazione

Anil Taneja, Direttore di l'Associazione Mondiale di Pietra Naturale (Wonasa): "A sustenibilità risponde à i bisogni di l'oghje senza dannu à e generazioni. Vivemu in una età chì deve esse sempre agile è altamente flexible. In certi paesi, in particulare in l'Europa di u Nordu è di l'Ovest, è in i Stati Uniti, i ducumenti EPD, in altri termini i criteri di sustenibilità, anu cuminciatu à diventà decisive in i prughjetti. E novi applicazioni puderanu esse u mutore di crescita per l'industria di a petra naturale di a prossima generazione ". disse.

I regolamenti veneranu ancu à a petra naturale, sentimu passi

İbrahim Alimoğlu, presidente di l'Associazione di Esportatori di Minerali Egei, hà dettu: "Un terzu di l'emissioni in u mondu venenu da u settore di a custruzione. Un travagliu seriu hè fattu per riduce l'impronte di carbonu di parechji prudutti / materiali utilizati in l'industria di a custruzione, cum'è u cimentu, u ferru è l'azzaru. Questu hà cuminciatu à diventà ubligatoriu cù u Green Deal. A regulazione hà cuminciatu cù grandi articuli cum'è cimentu, ferru, aluminiu. I regulamenti venenu à a petra naturale, chì hè largamente usata in a custruzzione, è sentimu passi. Dichjarazioni di Produttu Ambientale (EPD) seranu cercate per ogni materiale utilizatu per un edifiziu per ottene un certificatu d'oru d'argentu. Diventa ubligatoriu in l'anni à vene. Cum'è l'industria turca di a petra naturale, più avemu preparatu, più avanzamu. L'emissioni di carbonu sò più altu in i petri grossi. Pò esse vantaghju per noi di mandà petre fini. A fonte di energia chì pruduce a petra hè unu di i punti più impurtanti. Serà assai megliu se e nostre fonti d'energia rinnuvevuli aumentanu. Videremu sviluppi pusitivi quandu Türkiye riduce i carburanti fossili. In u periodu à vene, un mercatu di l'impronta di carbone serà stabilitu in u mondu. Ci saranu valori di soglia per ogni pruduttu cù u Meccanismu di Tassa di Carbone à a Frontera. L'impurtatori europei fighjeranu l'impronta di carbone di ogni pruduttu, è se site sopra à u limitu, i nostri esportatori paganu u prezzu. Dunque, un mercatu di carbone è una porta di cummerciu serà creatu. disse.

Impronta di carbonu relativamente bassa è usu di l'acqua in a petra naturale

Efe Nalbantoğlu, Membru di u Cunsigliu di l'Associazione Esportatori di Mine Egee, hà dettu: "In l'ultimi anni, u cummerciu in u mondu hè statu riformulatu annantu à l'assi di a sustenibilità. A trasformazione verde è i principii di sustenibilità sò in u centru di e strategie di l'imprese. Di sicuru, era impensable chì l'industria di a petra naturale ùn saria micca affettata da u dettu cambiamentu è trasfurmazioni. Ancu se l'impronta di carbone è l'usu di l'acqua sò relativamente bassu quandu esaminati in termini di prucessi di produzzione di petra naturali, hè impurtante arricchisce i prudutti è i prucessi di produzzione cù pratiche amichevuli di l'ambiente. Avemu traduttu recentemente a Guida di Sostenibilità di Pietra Naturale per guidà l'industria ". disse.

U documentu di Dichjarazione Ambientale di u Produttu (EPD) diventerà ubligatoriu

Dichjarà chì u ducumentu di Dichjarazioni di Prudutti Ambientali (EPD), chì hè validu in u mondu sanu è hè diventatu un standard in Europa, hà cuminciatu à diventà ubligatoriu in parechje industrie, Silkar Madencilik presidente di u Cunsigliu Erdoğan Akbulak hà dettu:

"EPD; Hè un documentu verificatu è registratu indipindentamente chì revela in modu trasparente è cumparabile l'impatti ambientali è i dati di emissioni di carbonu di i prudutti in tuttu u so ciclu di vita. Esamineghja prucessi cum'è u tipu d'energia utilizata in tutti i tappe di a supply chain, u cuntenutu di i sustanzi chimichi è l'emissioni. EPD furnisce infurmazioni nantu à l'infurmazioni nantu à u rendiment ambientale, a valutazione di u ciclu di vita, l'usu di risorse, l'usu di l'energia, diverse fonti di emissioni. Micca solu durante u prucessu di pruduzzione, ma più tardi durante l'usu, per esempiu; Se un edifiziu hà una vita di 50 anni, misura ancu l'emissioni di carbone chì farà quandu u pruduttu hè eliminatu da quellu edifiziu. I dati sò raccolti è l'inventariu hè creatu secondu u ciclu di vita di i prudutti. Informazioni nantu à tutti i materiali cunsumati per 1 metru quadru di pruduttu finali, quantu imballaggio, quantu acqua hè aduprata, quantità di produzzione in fabbrica, pesu, rifiuti, cunsumu energeticu annuale in cave, quantu hè utilizatu in a fabbrica, movimenti di trasportu in u pertinenti. cava, u trasportu di u pruduttu à a fabbrica è Fattori ligati à tuttu u prucessu da A à Z, cum'è a manipulazione in a fabbrica, u prucessu di trasportu, a catena nantu à a strada di l'esportazione, quantu di a quantità tutale di scarti di produzzione pò esse. riciclate, i materiali utilizati in l'assemblea di u pruduttu è l'energia spesa in l'assemblea, u cunsumu di u trasportu di u pruduttu à un altru puntu dopu à a fine di a so vita hè calculatu. A certificazione di u pruduttu hè cumpleta ".

Türkiye hè u terzu in Europa trà i paesi cù certificatu EPD

Hüdai Kara, Fundatore è Manager di Metsims Sustainability Consultancy, hà dettu: "Avemu bisognu di cunnosce a prestazione ambientale di i materiali di costruzione. Semu andendu versu un ordine induve EPD serà utilizatu in tutti i materiali di custruzzione è altri prudutti assai prestu. Avemu bisognu di agisce per realizà l'ecunumia circular. A maiò parte di l'emissioni venenu da l'industria di a custruzione. Stu tipu di dati hè necessariu in a valutazione di l'edificazioni. Mentre evaluate l'edifizii in cunfurmità cù l'Acordu Verde, avemu bisognu di sapè l'emissione di carbone per metru quadru in l'edifiziu, è e risposte à e dumande di quale tipu di materiali sò emissioni altu o bassu deve esse cercatu. À questu puntu, i soli documenti per risponde à sta quistione sò i documenti EPD. Hè assai cumuni in Auropa, si apre versu u glubale. U sistema di passaportu di u produttu digitale, induve l'infurmazioni più precise nantu à ogni struttura di produttu sò sparte, hè impurtante per noi per chì l'utilizatori in a catena di fornitura ponu riutilizà i prudutti o i prudutti ponu esse processati currettamente in e strutture di gestione di rifiuti. Standard ISO 14025, Standard 14040/44 sò i normi per quale evaluemu u rendiment ambientale di u pruduttu da a culla à a tomba, da a materia prima à a dispusizione di u pruduttu finali. L'Europa guida a strada in u Documentu EPD, è ci hè una crescita tremenda. Trà i paesi cù u più altu numeru di certificati EPD, Turchia hè u terzu in Europa dopu l'Italia è a Svezia. Cum'è in i materiali di custruzzione, e grande cumpagnie in i settori tessili, chimichi è alimentarii realizanu prucessi di compra verde, è a maiò parte di elli ottene certificati EPD. U prucessu di Certificatu EPD dura 3-4 mesi, cum'è u numeru di prudutti aumenta, u prucessu diventa più longu. Revela in modu trasparente u rendiment ambientale di u pruduttu. Avà, micca solu l'impronta di carbone di u produttu, ma ancu l'impronta di carbone di l'impresa hè impurtante. Pigliate una radiografia di a vostra propria pruduzzione. L'architetti anu ancu focu annantu à a sustenibilità ". disse.