L'industria turca di a pietra naturale si prepara per a spedizione in Cina 2023

U settore turcu di e pietre naturali si prepara per a spedizione in Cina
L'industria turca di a pietra naturale si prepara per a spedizione in Cina 2023

L'industria di a petra naturale participa à a Fiera di a Pietra Naturale è di Tecnulugia di Xiamen, chì hè a più grande fiera di petra naturale in u mondu, chì hè stata tenuta da l'Associazione Exportatori di Minerali Egei, l'Organizazione Naziunale di Participazione Turca per parechji anni, cù 47 cumpagnie, 60. di quali sò Organizzazioni di Participazione Naziunale, dopu à trè anni.

Parlendu à l'assemblea generale finanziaria ordinaria 2022 tenuta in l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Minerali di l'Egeu, İbrahim Alimoğlu, hà dettu: "Dopu à una pausa di 3 anni per via di a pandemia à principiu di ghjugnu, a Fiera di Xiamen ci aspetta. Dopu chì e misure di quarantena sò state elevate in Cina in ghjennaghju di questu annu, avemu finitu rapidamente i nostri preparativi per l'urganizazione di participazione naziunale. Quist'annu, rapprisentaremu u nostru paese in Xiamen cù 47 cumpagnie. Un totale di 60 cumpagnie participanu. Travaglieremu cù tutte e nostre forze per prumove a petra naturale di u nostru paese cù i nostri participanti in modu chì e nostre esportazioni in Cina ghjunghjenu à e figure pre-pandemie. disse.

Avemu creatu un valore di 40 miliardi di dollari

U presidente Alimoğlu, chì hà dettu chì anu realizatu assai travaglii da attività di furmazione à delegazioni, da participazione fiera à cuncorsi in 2022, hà dettu: "U nostru scopu hè di aumentà e nostre esportazioni di valore aghjuntu, sia cù e nostre delegazioni è participazioni fieri, sia cù i nostri opere diverse. In u 2022, avemu creatu un valore di 6,5 miliardi di dollari cù e nostre esportazioni, chì avemu realizatu cum'è 40 miliardi di dollari in Turchia, è e nostre attività in u mercatu domesticu. Più di u 90 per centu di a dimensione ecunomica chì avemu furnitu hè custituitu da input domestici. Cusì, avemu riesciutu à mantene u valore aghjuntu in u nostru paese. Avemu u scopu di aumentà a nostra cuntribuzione à l'ecunumia di u paese in modu esponenziale in l'annu à vene. U nostru settore minerariu, chì hè unu di i capitali più impurtanti di u nostru paese, hè una fonte di sussistenza per 2 milioni di persone. In nome di a mo industria, vogliu ringrazià i Presidenti è i culleghi di l'urganisazione chì custituiscenu a Plataforma Minera, cù quale travagliammu per risolve i prublemi di l'industria ". disse.

A sustenibilità in l'industria di a petra naturale hè nantu à a tavula

Sottulineendu chì dirigenu i so prughjetti cù u principiu di "Mineria Sostenibile è Esportazione Sostenibile", Alimoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Marble İzmir Fair, a più grande fiera di u nostru settore, aprirà e so porte per a 28a volta. Cù i cuntributi di a nostra associu, u 28 d'aprile, 14 ore, 00 ore, in u scopu di a fiera, organizzeremu u Seminariu di Sostenibilità in u settore di a petra naturale. In u seminariu, parleremu ancu di a Guida di Sostenibilità in Pietra Naturale preparata da Wonasa - Associazione Mondiale di Pietra Naturale è tradutta in turcu è sottumessa à a cunniscenza di a nostra industria. U nostru seminariu serà moderatu da Efe Nalbaltoğlu cù a participazione di u direttore di WONASA Anil Tanaje, u presidente di Silkar Erdoğan Akbulak è u fundatore è direttore generale di Metsims Hüdai Kara. U stessu ghjornu, à 15:00, Eletra Trade Director è Management Consultant Alper Demir serà cun noi à a Fiera di Marble per spiegà l'Opportunità in Australia, unu di i mercati di destinazione impurtanti di u nostru settore, a Cultura di l'Affari è l'Importante Legale. è Sviluppi Cummerciali in l'Industria di Petra Naturale ".

Cumpratori stranieri da 18 paesi in Turchia

İbrahim Alimoğlu hà dettu: "Uniscemu e forze cù altre Associazioni di Esportatori à a nostra fiera di Marble è ospiteremu 18 cumpratori stranieri da 117 paesi per avè riunioni di cummerciale bilaterali è visità a fiera cù u sustegnu di u nostru Ministeru di u Cummerciu. Spergu chì e discussioni diventeranu in una cooperazione cummerciale è produttiva. I nostri sforzi di prumuzione ùn saranu micca solu limitati à a Fiera di Xiamen, ma ancu ghjunghjeranu à un grande publicu cù delegazioni di cummerciale settoriali è cumitati d'acquistu à i paesi di destinazione, è ancu mostre orientate à u disignu, seminarii è i nostri tradiziunali ma sempre in via di sviluppu Amorf Natural Stone Design Competition. ." hà finitu u so discorsu.