I mari è l'acque interne di a Turchia sò purificati da u periculu "Ghost Web".

I mari di Turchia è l'acque interne sò liberate da i periculi di a rete fantasma
I mari è l'acque interne di a Turchia sò purificati da u "Ghost Web" Periculu

U Ministeru di l'Agricultura è di a Foreste hà finu à avà alluntanatu 103 milioni di metri quadrati di rete da l'acqua, cacciendu circa 800 mila metri quadrati di rete da l'acqua, è impedisce à 2,5 milioni di criature acquatiche di mori per esse catturati in rete, cù l'opere purtate. per pulisce l'acque di u paese da e reti fantasma.

L'attrezzi di pesca, cunnisciuti ancu com'è "reti fantasma", chì sò abbandunati in mari o acque interne per via di a struttura di a terra, e cundizioni climatichi, i cunflitti di l'attrezzi di pesca o l'errori d'usu durante l'acquacultura in Turchia è in u mondu sanu, causanu danni gravi. à l'ecosistema è a biodiversità. . Queste rete causanu a morte di l'organismi acquatici è a distruzzione di i prudutti acquatici per esse pruduciutu senza guadagnà valore ecunomicu.

U Ministeru di l'Agricultura è di l'Agricoltura hè ancu realizatu diversi prughjetti per pulizziari da u mare è per prutege e criature acquatiche.

In u 2014, u "Prughjettu di Pulizia di i Mari da i Veiculi di Caccia Abbandunati" hè statu implementatu da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, a Direzzione Generale di Pesca è Pesca, per pulizziari e reti fantasma è sensibilizà u publicu. L'acque interne sò ancu incluse in u prugettu cù u successu ottenutu.

I lochi di e reti perse sò stati determinati per interviste cù i pescatori, è l'attrezzi di pesca fantasma sò stati recuperati cù a participazione di l'ONG pertinenti, i pescatori, alcune municipalità, università è alcune cumpagnie.

In u scopu di u prugettu, a caccia di fantasmi hè stata fatta finu à ora in Istanbul, Kocaeli, Tekirdağ, Yalova, Balıkesir, Çanakkale, Bursa, İzmir, Mersin, Hatay, Adana, Muğla, Sinop, Konya, Isparta, Ankara, Diyarbakır, Muş, Batman, Van è Bitlis, i veiculi sò stati puliti è i servizii sò stati realizati per a sustenibilità di l'ecosistema è a prutezzione di a biodiversità acquatica.

U NUMRU DI RETI GHOST RILASCIATI AUMENTA 254,8 PERCENT IN UN ANNU

Quandu l'acque interne sò enfatizzate in i studii realizati da u Ministeru, l'annu passatu, 20 milioni 264 mila metri quadrati di superficie sò stati dragati in i fiumi è i laghi in Ankara, Diyarbakır, Muş, Batman, Van è Bitlis, 36 mila. 29 metri quadrati di rete è 290 mila cesti 10, pinters è prudutti simili sò stati dragati in e regioni 500. attrezzi di pesca abbandunati recuperati da l'acqua.

In i travaglii realizati in Balıkesir, Bursa, Çanakkale, Tekirdağ, Kocaeli, Istanbul è Yalova in u scopu di u Pianu d'Azzione di u Marmara di Marmara durante u periodu di mucillagine, 1 milione 699 mila 68 metri quadrati di superficie sò stati scansati, 85 mila metri quadrati 211. è cesti 300, algarna è spazii simili abbandunati in regioni 16. L'attrezzatura di pesca hè stata sbulicata da l'acqui.

In u scopu di u prugettu, u travagliu hè statu acceleratu è 2022 per centu in più di reti fantasma, 2021 per centu più cesti, pinter è altri attrezzi di pesca sò stati eliminati da l'acque in 254,8 cumparatu cù u 158,5.

Cù u prugettu, 792 milioni di metri quadrati di area sò stati dragati in 103 regioni finu à avà, è circa 800 mila metri quadrati di rete è 35 mila cesti, algarna è simili attrezzi di pesca abbandunati sò stati sbulicati da l'acqua.

L'OBJECTU DI QUST'ANNU hè di pulizziari più di 100 metri quadrati di rete fantasma

À l'apertura di a stagione di pesca, per sensibilizà, e rete fantasma, i buttigli di plastica è i pneumatici di i veiculi sò raccolti da i refugghi di piscadori è ancu di i rifiuti marini.

In u risultatu di i studii, hè evaluatu chì circa 2,5 milioni di criaturi acquatiche sò impedite di mori per esse catturati in rete.

Mentre hè previstu di cuntinuà u travagliu in novi spazii questu annu, hè destinatu à caccià più di 100 mila metri quadrati di rete fantasma.

Realizà attività di sensibilizazione in Ankara, Antalya, Bursa, Elazig, Eskişehir, Konya, Isparta, Muğla, Samsun è Van sò ancu inclusi in i piani.

I CORALLI RITORNATI À A SO VECCHIA VITALITÀ

I campi di coralli rossi (corallium rubrum), chì sò cuncentrati in a regione Ayvalık di Balikesir in Turchia è chì a caccia hè pruibita, sò stati inclusi in u prugettu.

Inoltre, i riti abbandunati chì anu causatu i coralli per a so vitalità sò stati puliti è i coralli rossi, chì anu persu a so vitalità è persu tutte e so visualità è e funzioni, anu ritruvatu a so vitalità è a visualità precedente.

I RETI SONT RICICLATI

Alcune di e rete fantasma eliminate in u scopu di u prugettu sò state consegnate à e municipalità è i agricultori regiunale per esse aduprate per scopi diversi.

I reti inutilizabili sò stati distrutti, è e so parti metalliche sò riciclate.

Inoltre, alcune di e rete sguassate sò riciclate per mezu di l'ONG è studii sò realizati per usà in diverse zone di l'industria.