U Cungressu di Geologia di Turchia hà iniziatu cù u sustegnu di ABB

U Cungressu di Geologia Turchia hà cuminciatu cù u Supportu di ABB
U Cungressu di Geologia di Turchia hà iniziatu cù u sustegnu di ABB

U Cungressu di Geologia di Turchia, chì hè statu urganizatu per a 75a volta questu annu da a Càmera di Ingegneri Geologichi di TMMOB, hà iniziatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Ankara. U cungressu, chì s'hè tenutu cù u tema "U rolu di e fonti geologiche in u sviluppu sustenibile", finisce u 14 d'aprile.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà participatu cum'è sponsor d'oru à u 75u Cungressu di Geologia Turca, urganizatu da l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB), Camera di Ingegneri Geologichi.

À a ceremonia di apertura di u cungressu tenutu in Ankara Mineral Research and Exploration General Directorate Cultural Site; U Subsegretariu Generale ABB Bekir Ödemiş, u Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu Mutlu Gürler è u presidente di l'Unione di i Cunsiglii Turchi è u presidente di u Cunsigliu di Ankara Halil İbrahim Yılmaz anu assistitu.

A cunvenzione, chì u tema principale quist'annu hè u Role di Fonti Geologichi in u Sviluppu Sostenibile, cuntinueghja finu à u 14 d'aprile.

COOPERAZIONE CU A CAMERA DI L'INGEGNIERI GEULOLOGI

Parlendu à a ceremonia d'apertura di a cunvenzione, u Segretariu Generale ABB, Bekir Ödemiş, hà dichjaratu chì u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale è u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu travaglianu in cooperazione cù a Camera di Ingegneri Geologichi in tuttu u so travagliu.

"Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu apertu e nostre porte à tutte e camere prufessiunali, organizzazioni non governative è università senza preghjudiziu è sincerità. Avemu sperimentatu unu di i migliori esempi di questu cù a Càmera di Ingegneri Geologichi. In 2020, cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu principiatu un protocolu di cooperazione firmatu da Hüseyin Alan, presidente di a Camera di l'Ingegneri Geologichi, è u nostru presidente, Mansur Yavaş. In questu cuntestu, avemu fattu un passu impurtante in a determinazione, a prutezzione è u sviluppu di e zone geoparchi esistenti in Ankara. Semu fieri di esse a prima cumuna à riceve un certificatu participendu à u prugramma iniziatu da e Nazioni Unite per fà e cità più resistenti à i disastri. Includeremu Kızılcahamam è Çamlıdere geosite in a lista di u patrimoniu naturale di l'UNESCO ".

U DIPARTIMENTU DI GESTIONE DI RISCHI DI TERREMOTI È MIGLIORAMENTI URBANI APERU UN STAND

ABB Earthquake Risk Management è u Dipartimentu di Migliuramentu Urbanu hà ancu apertu un stand à a cunvenzione, assistitu da parechje cumpagnie naziunali è internaziunali.

Mutlu Gürler, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu, hà dettu: "Cù un studiu chì avemu principiatu l'annu passatu, per trasmette l'opere di a Municipalità Metropolitana nantu à l'aumentu di a resilienza urbana è a preparazione di a società per i disastri à l'esperti in a scienza di a terra, à l'esperti di pianificazione è ingegneri di tuttu u nostru paese è di sensibilizà in stu sensu. Sì a nostra sucetà ùn ghjunghje micca abbastanza cuscenza di i disastri, s'ellu ùn esigemu micca cambiamenti legislativi in ​​questa direzzione, se i legislaturi ùn corregiscenu micca e carenze prima ch'ellu sia troppu tardu, sfurtunatamenti, simu piantu cù a perdita di vita in ogni terramotu è ogni terramotu. disastru naturali. Vulemu aumentà sta cuscenza, vulemu sparte u nostru travagliu cù e masse chì cooperemu in i prucessi di pianificazione di disastru chì travaglianu in a nostra professione in tutta a Turchia ", disse.

Halil İbrahim Yılmaz, presidente di l'Unione di i Cunsiglii Turchi è Presidente di u Cunsigliu di Ankara, hà enfatizatu chì hè vitale per piglià in contu l'opinioni di l'esperti durante u prucessu di terrimotu è hà dettu: "In un paese induve 2,5 milioni di persone beneficianu. da a pace di ricustruzzione, ùn pudemu micca gestisce u prucessu di disastru interrugandu solu i pulitichi. Se ùn simu micca curiosu quant'è à quale pianu si trova a casa quant'è avemu da dumandassi nantu à l'etichetta nantu à u faucet di a casa quandu cumprà una casa, simu u pruprietariu di l'irresponsabilità quì. Sempre chì ùn cunsiderà micca i gestori di sta grande urganizazione di i scientisti di a terra, chì hà più di 18 mila membri, pagherete un prezzu pesante, ùn importa micca quantu pruduzzione di qualità fate sopra.