U primu stabilimentu turcu è u più grande di l'Europa per l'energia di i rifiuti opera in Istanbul

U primu stabilimentu turcu è u più grande di l'Europa per l'energia di i rifiuti opera in Istanbul
U primu stabilimentu turcu è u più grande di l'Europa per l'energia di i rifiuti opera in Istanbul

U primu stabilimentu turcu è u più grande di l'Europa per l'energia di rifiuti hè operatu in Istanbul. A centrale elettrica IMM-ISTAC, chì hè entrata in serviziu cum'è u primu stabilimentu di rifiuti à energia in Turchia cù una capacità di trasfurmazioni di 1,1 milioni di tunnellate annu, genera elettricità per risponde à i bisogni di 85 milioni di persone cù a so turbina 1,4 MW. Cusì, riducendu circa 1,5 milioni di tunnellate di emissioni di carbonu annu, cuntribuisce à l'obiettivu di a Turchia di esse neutrale in carbonu in u 2053.

U Gruppu Veolia, basatu in Francia, chì furnisce servizii in u mondu sanu in a gestione di l'acqua, i rifiuti è l'energia, hà annunziatu ch'ellu hà strettu a manu cù İSTAÇ, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, è hà annunziatu chì "Avemu vintu l'offerta di funziunamentu è mantenimentu per a prima Turchia. è u più grande stabilimentu di produzione di rifiuti in energia d'Europa ".

In u scopu di l'accordu, Veolia ; Serà rispunsevuli di tutte l'operazioni è di u mantenimentu di a centrale elettrica per rispettà strettamente i normi ambientali di Turchia è l'Unione Europea, aumentà l'efficienza energetica è migliurà a qualità di i servizii publichi. L'Incineration Facility, chì hà a capacità di trasfurmà circa 1,1 milioni di tunnellate di rifiuti domestici micca riciclabili annu, pruducerà 85 1,4 MWh d'electricità, chì currisponde à i bisogni di 560 milioni di persone, cù a so turbina 1,5 MW. Cusì, secondu a valutazione ufficiale fatta da İSTAÇ, circa XNUMX milioni di tunnellate di emissioni di carbonu annu seranu impedite.

Cuntribuisce à l'obiettivu di u carboniu neutrale di Turchia

In a dichjarazione fatta da Veolia, hè statu informatu chì u prughjettu, chì furnisce a ricuperazione di l'energia riducendu l'usu di i discaricamenti di rifiuti chì emettenu più carbonu, hè u primu di u so tipu in a decarbonizazione di u settore di i rifiuti in Turchia. Hè statu ancu dichjaratu chì u prughjettu cuntribuisce direttamente à l'obiettivu di Turchia di esse neutrale in carbonu per u 2053.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Estelle Brachlianoff, Chief Executive Officer di Veolia, hà dettu: "Semu fieri di cuntribuisce à a trasfurmazioni ecologiche di Turchia operandu u primu stabilimentu di rifiuti in energia di u paese. Pensemu chì questu hè un passu avanti assai impurtante in a gestione di i rifiuti è di l'energia in Istanbul, in linea cù l'obiettivu di u paese di esse neutrali in carbonu. Semu felici di cooperà cù i nostri partenarii turchi in stu prughjettu d'impurtanza storica, chì credemu darà un esempiu per a regione in a gestione di i rifiuti ".

"Una tappa impurtante in u sviluppu sustenibile di u nostru paese"

İSTAÇ, una di e più grandi imprese di riciclamentu, gestione è gestione di rifiuti in Europa, gestisce 40 milioni di tunnellate di rifiuti solidi domestici annu cù e so unità operative 4 è più di 8 mila impiegati. İSTAÇ opera dui impianti municipali di discarica di rifiuti chì generanu 200 MW di elettricità da biogas in una zona di circa 68 ettari in Istanbul.

U direttore generale di İSTAÇ, Özgür Barışkan, hà dettu: "A messa in funzione di a prima scala cummerciale di Turchia è di a più grande centrale elettrica europea di rifiuti in energia rapprisenta una tappa assai impurtante in u sviluppu sustenibile di u nostru paese.

"Per stu prughjettu, vulemu unisce e forze cù un capu mundiale espertu in suluzioni verdi. Semu felici di travaglià cù Veolia, chì hà una sperienza in a pruduzzione d'energia sustenibile è u sviluppu low-carbon.