U prughjettu İZTAŞIT hè statu implementatu in New Foça

Prughjettu IZTASIT Implementatu in New Foca
U prughjettu İZTAŞIT hè statu implementatu in New Foça

U prughjettu İZTAŞIT, implementatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir in Seferihisar, hè statu implementatu in Yeni Foça dopu à Kiraz è Menemen. Ministru Tunç Soyer"Hè un mudellu induve tutti i partiti vincenu. Citizen vince, ESHOT vince. Stu mudellu, chì avemu implementatu in Izmir, si sparghjerà in tutta a Turchia. Invaremu un novu terrenu in Turchia ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu İZTAŞIT, chì hè statu iniziatu da Seferihisar quattru anni fà per furnisce servizii di trasportu publicu sicuri, còmode è ecunomichi in tutta a cità, hè statu ancu implementatu in Yeni Foça. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Barış Karcı, u sindaco di Foça Fatih Gürbüz, u presidente provinciale di CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, i candidati deputati di CHP, u presidente di a cooperativa di a New Foça Union Hüseyin Akgün, i burocrati municipali di Yeniça tenuti in i burocrati municipali di Yeniça. . , capi è ghjente di Foça.

Altu standard per u trasportu publicu cù İZTAŞIT

Esprimendu chì una tappa impurtante hè stata tistimuniata in u trasportu publicu di İzmir in Seferihisar, induve İZTAŞIT hè stata implementata per a prima volta u 28 dicembre 2019, u presidente Tunç Soyer, "Sotto u cuntrollu di ESHOT, aghju prumessu di purtà u serviziu di trasportu publicu ecunomicu, còmode è senza barriere in tutti i distretti circundanti di İzmir. Oghje, simu inseme in Yeni Foça per rializà sta prumessa. İZTAŞIT hè avà in Yeni Foça. İZTAŞIT hè un prughjettu assai preziosu in quale i nostri cummercianti, chì realizanu u trasportu individuale in i nostri distretti, sò inclusi in a reta di trasportu publicu di a nostra cità per mezu di cooperative. Grazie à İZTAŞIT, i standard elevati è l'identità corporativa venenu à u trasportu publicu in Yeni Foça.

"Cù Izmir Card, ci hè l'uppurtunità di viaghjà"

U Sindaco, chì hà dettu chì cù u cuntrattu firmatu trà u Dipartimentu di Trasportu è a Cooperativa New Foça Union No SS 49, i tariffi "Pay As You Go" è "A" portanu u populu di New Foça inseme cù u putere istituzionale di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer, "I nostri autobus İZTAŞIT operaranu nantu à e linee cunnesse à İzmir Bus Terminal, Aliağa è Eski Foça. Un totale di 3 cunduttori, di i quali 38 sò donne, travagliaranu quì. Cù İZTAŞIT, u periodu di pagamentu in contanti in u trasportu hè ghjuntu à a fine in Yeni Foça. Pudete viaghjà cù Izmirim Card. Cusì, i nostri citadini di 60 è 65 anni, i citadini cù disabilità, i studienti è i prufessori puderanu prufittà di diritti di trasportu publicu gratuiti o scontati. I novi residenti di Foça beneficeranu ancu di u sistema di trasferimentu in tutta a pruvincia grazie à a Carta İzmirim.

"Tutti i partiti vincenu"

Dichjarà chì anu creatu u prughjettu İZTAŞIT cun un principiu win-win per tutti i partiti di u trasportu publicu, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U costu di u prugettu in New Foça İZTAŞIT hè di 76 milioni 900 mila TL, u 10 per centu di quale hè pagatu in anticipu da a cooperativa, 90 per centu hè Yapı Kredi Hè stata prestata da u bancu cù una maturità di 30 mesi. Cù İZTAŞIT, i nostri cummercianti di minibus vincenu, perchè ùn cumpete micca cù ESHOT è i so mezzi di trasportu sò rinnuvati. L'autobus İZTAŞIT, chì sò amichevuli di l'ambiente, adattati per l'accessu per i disabili, dotati di apparecchi per bicicletta è ispezionati da sistemi di càmera, rimpiazzanu i minibus. I nostri citadini vincenu perchè ricevenu un serviziu pianificatu, qualificatu, còmode è sustenibile cù ore fissi. A nostra municipalità vince ancu, perchè e nostre linee di distrittu spargugliate si incontranu in İZTAŞIT è i costi sò ridotti. Un mudellu induve tutti i partiti vincenu. Citizen vince, ESHOT vince. Stu mudellu, chì avemu implementatu in Izmir, si sparghjerà in tutta a Turchia. Invaremu un novu terrenu in Turchia ", disse.

"Continuemu à mantene e nostre promesse"

Ricordendu chì hà stabilitu un scopu di 5 autobus novi in ​​i 500 anni chì hà pigliatu u postu, u presidente Soyer hà dettu: "U numeru di novi veiculi inclusi in a reta di trasportu publicu cù i veiculi İZTAŞIT è İZULAŞ hà righjuntu 616. Oghje, stu numeru aumenterà à 20 cù l'iniziu di 636 novi veiculi in u corpu di Yeni Foça İZTAŞIT. Per d 'altra banda, avemu furnitu 2019 milioni di lire di sustegnu à u bilanciu di i residenti di Izmir in 174 milioni di corse, grazie à l'applicazione Vehicle Public chì avemu lanciatu in aprile 200. Avemu apertu 60 novi linee di autobus à e regioni necessarie in Izmir. A nostra Direzzione Generale ESHOT furnisce sempre serviziu cù un totale di 390 linee è circa 1300 autobus in tutta a cità. Malgradu a pandemia, i terremoti, l'inundazioni, a crisa ecunomica è tutti i disastri chì u nostru paese hà sperimentatu, rispettemu e nostre promesse à u populu di Izmir una per una, passu per passu, è continueremu à fà.

"U nostru presidente, simu cuntentu di voi, è site cuntentu di noi"

U sindaco di Foça, Fatih Gürbüz, hà dettu: "U guvernu centrale aumenta u prezzu di u diesel, u nostru sindaco metropolitanu furnisce u pane. Presidente, simu cuntentu di voi, è tù sì ancu cuntentu di noi. Ringraziemu u nostru presidente, chì ci hà sempre sustinutu in l'infrastruttura, hè intrutu in i carrughji chì ùn sò micca entrati dapoi anni, è stende una manu d'aiutu à tutti, indipendentemente da u partitu ".

Semu quì oghje grazie à voi

Hüseyin Akgün, presidente di a Cooperativa New Foça Union No. 49, hà dettu: "İZTAŞIT serà un passu impurtante per noi, materiale è spirituale. Semu pronti à rapprisintà a Municipalità Metropolitana di Izmir in u megliu modu pussibule. Semu induve simu oghje per via di voi. Ùn vi deluderemu micca a vostra fiducia ", disse.

I cummercianti si sviluppanu per esse istituzionalizati

U prughjettu İZTAŞIT, chì guida u sviluppu di i cummercianti di minibus in a crisa ecunomica chì s'hè approfondita cù u prucessu pandemicu, permette à i trasportatori individuali di unisce sottu à un tettu corporativu. I veiculi di trasportu publicu sò ancu rinnuvati in i distretti induve u prughjettu İZTAŞIT hè attivatu. İZTAŞITs cù una alta capacità di passageri, equipati, amichevuli di l'ambiente, adattati per l'accessu per i disabili, equipati o equipati di apparecchi per bicicletta, è ispezionati da sistemi di camera in-vehicle, aumentanu i standard di qualità in i servizii di trasportu publicu.

I veiculi İZTAŞIT, i cunduttori è a gestione cooperativa sò sottu à u cuntrollu di a Direzzione Generale ESHOT. Tutti i furmazioni dati à i cunduttori ESHOT sò ancu datu à i cunduttori İZTAŞIT in modu regulare.