Hà Won Law in Üsküdar; L'affari illegale nantu à a spiaggia infine demoliti

A Legge hà vintu in Uskudar, u stabilimentu di a costa hè stata finalmente distrutta
Hà Won Law in Üsküdar; L'affari illegale nantu à a spiaggia infine demoliti

L'affari illegale nantu à a costa di Üsküdar hè stata finalmente demolita. A lege vincìu, ancu anni dopu, cù a demolizione di u caffè illegale chì tagliava a cunnessione visuale di Istanbulites cù u Bosforu, impeditu l'integrità di a Piazza Üsküdar, chì hè stata purtata à a cità da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, è sguassatu l'estetica. di u travagliu unicu di Mimar Sinan, a Moschea Kuşkonmaz. Sta mane, un civile hà tiratu una pistola nantu à e squadre di l'IMM chì anu andatu in a zona per demolisce u caffè illegale. Un civile armatu hà cullatu à u tettu di l'impresa illegale è hà dimustratu un fucile à i travagliadori chì provavanu di fà u so duvere è li fece falà. Tuttavia, e squadre ùn anu micca retrocede. Dopu a lagnanza di e squadre IMM, TS, chì hè statu trovu un parente di u pruprietariu di l'affari, hè statu arrestatu da a polizia. I sforzi di l'IMM, chì hà pruvatu à operà a lege dapoi 4 anni, hà datu risultati sta matina. A vuluntà, chì hà fattu un passu daretu à a determinazione di l'IMM è hà ricursu à diversi mezi per impedisce a demolizione malgradu a decisione di a tribunale in favore di l'IMM, ricurdò u so duvere, ancu tardi. Mentre i squadre di l'IMM, chì facianu i preparativi finali per l'evacuazione è a demolizione, anu realizatu un travagliu di rilevazione in u caffè illegale, e squadre di a municipalità di Üsküdar cuminciaru a demolizione cù una piccula macchina di travagliu. A machina di travagliu periculosa hè stata fermata da l'intervenzione di e squadre IMM. U grande equipamentu di custruzzione purtatu da IMM per a demolizione hà realizatu rapidamente a demolizione è hà sbulicatu a spiaggia di a struttura illegale.

YAZICI: PER ANNI AMU VIDU L'ISTITUZIONI CHE DEVERU ESSERE STAKEHOLDER CUN NOI

U Segretariu Generale di l'IMM Murat Yazıcı è Buğra Gökce anu seguitu a demolizione in situ, dirigendu e squadre. Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti dopu a demolizione, u Sicritariu Generale Diputatu IMM Murat Yazıcı hà ricurdatu chì IMM hà travagliatu per stabilisce a lege dapoi 4 anni è hà dettu: "Avemu ghjuntu parechje volte per a demolizione. Avemu vistu istituzioni pubbliche chì duveranu esse i nostri stakeholder. Avemu fattu u listessu oghje, ma avemu trovu a sicurità cun noi, micca contru à noi. Facemu a distruzzione. "U nostru solu scopu quì hè di cumpiendu a decisione di a tribunale è eliminà e non conformità di zoning in u situ", disse.

GÖKCE: CUntinuemu

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà da cuntinuà à travaglià per portà i spazii publichi à u publicu è li rende dispunibuli per l'usu publicu, u Subsegretariu Generale IMM, Buğra Gökce, hà dettu: "In altri lochi di Istanbul, tutte e zone occupate sò state date à diverse persone, urganisazioni, fundazioni è associazioni, è usati per scopi diversi da u so scopu destinatu. " "Cuntinuemu à seguità i prucessi di demolizione di tutti i spazii usati, sia à l'ochji di a lege sia di a polizia", ​​disse.

CHI HÈ SUCCESSU?

Dapoi u 2019, numerosi ostaculi sò stati affruntati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì vole aduprà a so autorità per pulisce a costa di Üsküdar da strutture illegali. A municipalità di Üsküdar ùn hà micca fattu u so duvere. U guvernu di u distrittu di Üsküdar hà ignoratu l'applicazioni di IMM. Infine, a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè intervenuta, hà dichjaratu ch'ella era autorizata, è hà scrittu à u Guvernatore di u Distrettu di Üsküdar, affirmannu chì "a demolizione causarà danni irreparabili in u futuru" è hà dumandatu à piglià misure di sicurezza. . U Governatore di u Distrettu di Üsküdar ùn hà micca infurzatu a decisione di demolizione legale per ghjorni, standendu a polizia statale davanti à a polizia statale.

A decisione di u tribunale di u 6 d'aprile di u 2023 hà truvatu IMM right, è ancu s'ellu ùn ci era micca un ostaculu legale à a demolizione di u caffè illegale, chì hè statu trovu in violazione di a lege di zoning, IMM hè statu impeditu di fà u so travagliu.

A DESTRUCCIONE CUntinuerà in a regione

IMM, chì hà demolitu 10 di 4 imprese illegali nantu à a costa di Üsküdar Salacak cù questa ultima demolizione, aspetta a cunclusione di i tribunali in corso per demolisce 6 altre imprese illegali, alcune di e quali sò sottu à a so propria pruprietà.