UTIKAD Piglia Azzione per i Problemi di Visa di i Conduttori di Camion

UTIKAD piglia azzione per i prublemi di visa di i cunduttori di camion
UTIKAD Piglia Azzione per i Problemi di Visa di i Conduttori di Camion

UTIKAD, l'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, hà pigliatu l'azzione per e difficultà sperimentate da i cunduttori TIR per ottene visa Schengen. UTIKAD hà trasmessu a dumanda di suluzione à i prublemi sperimentati da i cunduttori in i prucessi di visa à tutti i cunsulati è l'attacheti cummirciali in i paesi di l'Unione Europea, in particulare u Ministeru di l'Affari Esteri, u Ministeru di u Cummerciu è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

U trasportu stradale internaziunale di u nostru paese hè affettatu da e difficultà sperimentate da i cunduttori TIR per ottene visa dopu à e file TIR à e porte di cunfini. A sospensjoni di l'applicazioni di visa Schengen di i camionisti crea prublemi in u settore logisticu. U fattu chì i cunduttori TIR ùn sò micca datu visa Schengen valida in i paesi di l'Unione Europea, a sospensjoni di l'applicazioni è l'estensione di u prucessu di compra di visa per un longu periodu di tempu riduce a competitività di u nostru paese. Inoltre, riduce a quota di mercatu di l'imprese turche in u settore logisticu globale.

I prublemi sperimentati durante u prucessu di candidatura per i cunduttori di cumpagnie logistiche impegnate in trasportu stradale internaziunale, in particulare e cumpagnie di logistica membri di UTIKAD, cumpiendu l'impegni necessarii richiesti in l'applicazioni di visa, inseme cù u prublema di mancanza di cunduttori prufessiunali, chì hè diventatu un mondu globale. prublemu è chì l'effetti si sentenu in u nostru paese, sò una parte integrante di a nostra ecunumia è di u cumerciu straneru, provoca disturbi in i prucessi logistichi internaziunali.

UTIKAD hà pigliatu l'azzione in quantu à sta situazione, chì hè prevista per causà prublemi più gravi in ​​u trasportu stradale internaziunale di u nostru paese in u periodu à vene. UTIKAD hà trasmessu a so lettera chì descrive u prublema in dettagliu è dumandendu una suluzione à tutti i cunsulati è attacheti cummirciali in i paesi di l'Unione Europea, in particulare u Ministeru di l'Affari Esteri, u Ministeru di u Cummerciu è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. In l'articulu in quistione; Prima di tuttu, a cuntribuzione di u trasportu stradale, chì hà una parte impurtante è un rolu criticu in u cummerciu esteru di u nostru paese, à i nostri rivenuti di l'esportazioni di serviziu hè statu mintuatu.

Ancu in l'articulu; Hè statu enfatizatu chì e relazioni cummerciale trà Turchia è i paesi europei sò stati affettati negativamente da e difficultà sperimentate in l'applicazioni di visa Schengen. Hè stata sottolineata chì i tempi di u prucessu di dumanda di visa di i cunduttori turchi sò stati allargati è ancu un appuntamentu ùn pò esse fattu, è hè statu dichjaratu chì stu prublema ùn solu impedisce u trasportu di Turchia in Europa, ma ancu dannu u cummerciu cù e geografie chì u nostru paese pò. accessu via a reta stradale. Infine, a dumanda per l'iniziativi è i studii necessarii per risolve u prublema di visa sperimentatu in u trasportu stradale, chì hè l'elementu principale di u nostru settore di u cummerciu è di a logistica di merchenzie, hè stata trasmessa à l'autorità competenti.