Puderete avè prublemi di salute secondu a regione per viaghjà.

Puderete avè prublemi di salute secondu a regione chì viaghjate
Puderete avè prublemi di salute secondu a regione per viaghjà.

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Specialista in Malattie Infettive è Microbiologia Dr. Dilek Leyla Mamçu hà avvistatu contra e malatie di viaghju prima di a vacanze.

Attenti à u colpu di calore è a puntura d'insetti

Dichjarà chì e malatie di viaghju sò prublemi di salute chì si trovanu secondu u locu di viaghju, u modu di viaghju è l'attività realizate in u destinazione, Dr. Dilek Leyla Mamçu cuntinuò e so parolle cusì:

"Pudemu classificà e malatie di viaghju più cumuni cum'è e malatie microbiche, e malatie legate à u viaghju è e malatie legate à u stilu di viaghju, destinazione è attività. E malatie microbiche includenu diarrea turistica, malaria, ictericia è SIDA. A sonnolenza per a diffarenza di u tempu è l'embolia dovuta à longu periodi di inattività si distingue ancu cum'è e malatie di viaghju. In a categuria di e malatie ligati à u stilu di viaghju, destinazione è attività, ci sò colpu di calore, malati d'altitudine, malati di decompressione, morse d'insetti è frostbite.

L'acqua di origine scunnisciuta ùn deve esse cunsumata

Suggerendu di lavà e mani spessu cù acqua è sapone per esse sanu, Dr. Dilek Leyla Mamçu hà dettu: "Solu cunsumà acqua bollita o acqua in pacchetti chjusi aiuterà à prevene possibili risichi. L'acqua di robba, l'acqua di fonte naturale è e bevande ghiacciate cù acqua scunnisciuta deve esse evitata. Se si pensa chì avete da beie, i filtri o pasticchi di iodu ponu esse usatu.

L'alimentu crudu deve esse sbucciatu

Nutendu chì solu l'alimentu cottu deve esse cunsumatu, u Dr. Dilek Leyla Mamçu hà dettu: "Se avete da manghjà verdura o frutti crudi, a pelle deve esse sbuchjata. A regula di "fogliu, coccu, sbuccia o scurdate" ùn deve esse scurdatu. E misure di riscaldamentu deve esse pigliate cum'è cunsigliatu prima, durante è dopu u viaghju. Hè utile per mantene i pedi puliti è secchi per evità infizzioni fungi è parasitari. "Attentu à l'HIV è à altre malatie di trasmissione sessuale", disse.

L'acqua salata deve esse preferita à l'acqua fresca per a natazione.

Dichjarà chì l'alimenti è e bevande venduti in i carrughji ùn devenu esse cunsumati per prutegge da e malatie in i lochi di viaghju, u Dr. Dilek Leyla Mamçu hà dettu: "U latti micca pasteurizatu è i latticini ùn deve esse cunsumati. U più impurtante, u listessu injector ùn deve esse usatu cù nimu. In particulare, u cuntattu cù l'animali, cum'è i misgi, i cani, e scimmie deve esse evitata è in casu di muzzica o ferita, i prufessiunali medichi deve esse cunsultatu immediatamente. Natà in acqua fresca deve esse evitata perchè l'acqua salata hè sempre più sicura ".

Hè utile avè un kit d'aiutu di viaghju.

Suggerendu chì a robba cum'è camicie à maniche lunghe, pantaloni longu è cappelli deve esse mette in a valigia mentre in vacanze, u Dr. Dilek Leyla Mamçu hà dettu: "Lozioni repellenti di mosche per applicà nantu à u corpu è a ropa, sprays aerosol contr'à insetti, medicina di diarrea, filtri d'acqua portatili è pasticchi di iodu, crema solare, occhiali di sole, tutte e droghe di prescrizione è altre droghe chì ponu esse necessarii sò ancu tenuti. in a valigia. In più di questi, serà benefiziu di preparà un kit di primi aiuti cù una banda, suluzione antisettica, bandage, bandage sterile, una goccia per l'occhiu ammorbidente, creme allergii, un analgésicu simplice, termometru, injector sterile, salitu di zuccaru. suluzioni.

A malaria pò avè un periodu di incubazione finu à 1 annu.

Dichjarà chì ci sò cose per esse cunsiderate dopu a festa, u Dr. Dilek Leyla Mamçu hà dettu: "Ùn deve esse scurdatu chì u periodu di incubazione di malaria pò ghjunghje à 1 annu. Puderia principià cù lagnanza cum'è a frebba, a gripe, a sudazione è i friddi. U viaghju à u duttore deve esse citatu. In più di a malaria, parechje malatie tropicali chì ùn sò micca vistu in u nostru paese pò esse accadutu secondu a struttura microbica di u paese è u statu immune di u vostru corpu. dengue, febbre gialla è pesta per morsi d'insetti è di mosche; cù l'alimentu è beie colera, hepatitis A, cistosomiasi è tifoide; E malatie cum'è l'hepatitis B è l'HIV ponu esse trasmesse da persona à persona ", hà avvistatu.

A vaccinazione deve esse datu 4-6 settimane prima di viaghjà

Dr. Dilek Leyla Mamçu hà ricurdatu chì ci sò vaccini cunsigliati da l'autorità sanitarie secondu a regione visitata, a durata di u sughjornu, u statutu immune di a persona è a situazione attuale di a malatia epidemica, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Se ci hè una pussibilità di hepatitis A o immunoglobuline, hepatitis B, meningite meningococcal, febbre gialla, cuntattu salvaticu o animali domestici, soprattuttu durante i viaghji in i paesi africani subsahariani, vaccini cum'è a rabbia, tetanos-difteria-sarampellu, febbre tifoide. è l'encefalite giapponese pò esse aduprata da i sperti è per esse efficace. Ci vole à fà 4-6 settimane prima di u viaghju ".