10 Concepzioni sbagliate nantu à l'epilessia

Informazioni sbagliate nantu à l'epilessia
10 Concepzioni sbagliate nantu à l'epilessia

Acıbadem Bakırköy Hospital Specialista in Neurologia Dr. Aslı Şentürk hà parlatu di 10 infurmazione sbagliata chì hè pensata per esse vera in a sucità; hà fattu suggerimenti è avvirtimenti impurtanti.

Dichjarà chì l'infurmazioni chì i malati di epilessia ùn ponu micca incinta hè sbagliata, u Dr. Aslı Şentürk, "Contrariu à a credenza populari in a sucietà, i malati di epilessia ponu maritari, incinta è avè i zitelli cù i medicazione appropritati pigliati sottu u cuntrollu di un duttore". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Dichjarà chì l'idea sbagliata chì i malati di epilessia ùn ponu micca travaglià hè sbagliata, u Specialista in Neurologia Dr. Aslı Şentürk, "Grazie à trattamenti efficaci, i malati di epilessia ponu avè una professione, piglià rispunsabilità è travaglià". disse.

Enfatizendu chì i zitelli cun epilessia ùn anu micca difficultà d'apprendimentu, u Dr. Aslı Şentürk hà dettu: "A maiò parte di i zitelli cun epilessia ponu studià finu à l'università è l'università cum'è i so pari. Solu una piccula percentuale di i zitelli sviluppa ligeri difficultà d'apprendimentu ". disse.

Cuntrariu à a credenza populari, e bevande caffeinate ùn aumentanu micca i seizures, ma u cunsumu moderatu di cafeina ùn affetta micca a freccia di cunvulsioni. Neurologu Dr. Aslı Şentürk hà dettu chì u fattore chì aumenta u più a freccia di convulsioni hè l'insomnia è hà dettu: "Per quessa, hè essenziale per i malati di epilessia di dorme regularmente".

Quandu si tratta di crisi epilettiche, a prima cosa chì vene in mente hè "schiuma da a bocca è cuntrazzioni duri". In ogni casu, contru à a credenza populari, micca ogni crisa epilettica si sviluppa cum'è "u paci perde a cuscenza, u so corpu si sbatte è tremula, è schiuma à a bocca". Ellu cuntinuò:

"Ci pò esse parechji sintomi diffirenti di convulsioni chì venenu in attacchi, cum'è intorpidimentu in a mità di u corpu, salti ritmichi, attacchi di vertigine à breve termine, pause brusche è movimenti automatici in forma di smacking in bocca, in quale. a persona hè brevemente disconnected da l'ambiente o qualchì volta sanu sanu. Calchì volta ci hè un sintimu chì vene ghjustu da u stomacu, qualchì volta pò ancu accade in forma di palpebrale di l'ochji o di immersione ".

Neurologu Dr. Cuntrariu di a credenza populari, Aslı Şentürk hà avvistatu chì i denti di u paziente chì hà avutu una crisi epilettica ùn deve esse aperti è disse: "Se pussibule, a bocca è e vie respiratorie di u paziente deve esse mantenite aperti per una respirazione còmoda. Tuttavia, furzà i denti chjusi à apre pò purtà à prublemi impurtanti cum'è a rottura di denti è prublemi in l'articulazione di a mandibula. Duranti l'appiccicazione, u paci deve esse postu nantu à u latu è u sequestro deve esse aspittatu per a fine di a sequestra.

Ùn ci hè micca dati chì mostranu chì qualsiasi sustanza cum'è a cipolla è a colonia, chì s'odore cù u pensamentu di sveglià u paci durante una crisi epilettica, ferma l'attaccu. Neurologu Dr. Aslı Şentürk hà dettu: "Queste pratiche ùn aiutanu micca. Inoltre, pò impedisce à u paziente di respira chjudendu e vie respiratorie in e persone chì sò sensibili à sustanzi irritanti cum'è l'alcohol. disse.

Dr. Aslı Şentürk hà dettu chì hè sbagliatu di mette un ughjettu duru in a bocca di u paziente è chì hè necessariu di evità di mette un oggettu duru in a bocca di u paziente per impedisce chì u paci ùn morda a lingua durante l'attaccu. Dr. Aslı Şentürk hà dettu: "Oggetti duri ponu bluccà a gola di u paziente, impediscendu di respira o di rompe i denti. Inoltre, pusendu un ughjettu per copre a bocca sana pò causà vomitu à scappà in i pulmoni, risultatu in suffocation di u paci. disse.

Enfatizendu chì hè un cumpurtamentu estremamente sbagliatu per pruvà à prevene i muvimenti tenendu i braccia è i gammi durante u sequestro, u Dr. Aslı Şentürk hà avvistatu chì tali pratiche difettose ponu causà fratture o dislocazioni in i braccia è e gambe.

Dr. Aslı Şentürk hà dettu chì l'acqua è l'alimentariu ùn deve esse mai datu à u paziente durante a convulsione, postu chì pò ostruisce e vie respiratorie durante a convulsione.