A 10ª Giornata Internaziunale di a Comunicazione hà iniziatu à l'Università Üsküdar

I Ghjorni Internaziunali di a Comunicazione sò cuminciati à l'Università Üsküdar
A 10ª Giornata Internaziunale di a Comunicazione hà iniziatu à l'Università Üsküdar

Organizzatu per a 10a volta questu annu, i Ghjorni Internaziunali di a Comunicazione cuminciaru cù l'ospitu è ​​l'urganizazione di l'Università Üsküdar. A nova versione di a lotta per l'imperialismu è l'anti-imperialismu: "Digitalization" U 10th International Communication Days hà iniziatu questu annu cù l'ospitu è ​​l'urganizazione di l'Università Üsküdar. U discorsu d'apertura di u simposiu, chì hè statu tenutu cù u tema principale di "Capitalismu Digitale è Comunicazione", u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "Ci hè stata una cultura di paura in e società dapoi u Medievu. L'elementu di teme in u sistema capitalista hè diventatu tecnulugia. A lotta per l'imperialismu è l'anti-imperialismu continuerà, è a nova versione di questu hè a digitalizazione ". usatu e frasi. prof. Dr. Nazife Güngör hà dettu: "L'umanità si sviluppa tecnologicamente, facemu attacchi enormi. Ma hè veramente un grande migliuramentu, o ci manca qualcosa in qualchì locu? Ellu hà indicatu induve a ghjente pusizioni a tecnulugia è hà dettu chì l'accademici chì participanu facenu dumande in questa direzzione in tuttu u simposiu.

A 10ª Giornata Internaziunale di a Comunicazione hà iniziatu cù l'ospitu di l'Università Üsküdar. In u scopu di u tema principale di "Capitalismu Digitale è Comunicazione", un totale di 3 sessioni, sia in faccia è in linea, seranu tenute durante u simposiu di 56 ghjorni. Parlaturi esperti da università naziunali è internaziunali participanu à u simposiu.

prof. Dr. Süleyman İrvan: "Portemu a maiò parte di a nostra vita in i media digitale"

Üsküdar University Faculty of Communication Dean Prof. Dr. Süleyman İrvan hà dettu: "Pasemu a maiò parte di a nostra vita in i media digitale. Facemu e nostre lezioni attraversu canali digitale. In fattu, una parte di stu simposiu si terrà in digitale. In u so discorsu d'apertura, hà dettu chì in i simposii di i Ghjorni Internaziunali di a Comunicazione tenuti da deci anni, a digitalizazione hè stata vista da diverse perspettive è intitulatu cù temi adatti à u periodu è publicati documenti assai impurtanti ogni annu. Dichjarà chì u tema di quist'annu hè "Capitalismu Digitale è Comunicazione", İrvan hà datu infurmazioni nantu à u prugramma generale dichjarendu chì 56 documenti seranu presentati in sessioni 253 durante u simposiu di trè ghjorni è chì discuteranu u futuru di i media in a tavola rotonda. sessione chì si terrà l'ultimu ghjornu.

prof. Dr. Nazife Güngör: "A ghjente gestisce a tecnulugia o si mette sottu à a gestione di a tecnulugia?"

Rettore di l'Università Üsküdar Prof. Dr. Nazife Güngör hà iniziatu u so discorsu ringraziendu l'esperti di diverse università. Güngör hà dettu chì u simposiu, chì hè statu tenutu per a 10ª volta questu annu, hè un costu per tutta a Turchia, "Continuemu i nostri sforzi per fà un costu per u mondu sanu cù i nostri invitati internaziunali". hà fattu a dichjarazione.

"Quest'annu avemu fattu un enfasi speciale nantu à u capitalismu digitale". disse u Prof. Dr. Nazife Güngör spiegò u mutivu di questu escendu e seguenti dumande chì saranu risposte in u simposiu: "L'umanità si sviluppa tecnologicamente, facemu attacchi enormi. Ma hè veramente un grande migliuramentu, o ci manca qualcosa in qualchì locu? In quale sensu integremu a tecnulugia in a nostra vita? Induve a mettemu in e nostre pratiche di vita di ogni ghjornu? Hè una persona capace di gestisce a tecnulugia chì hè a so propria pruduzzione, o piglia a tecnulugia sottu u so cuntrollu? Instrumentalizza a tecnulugia, o diventa ellu stessu un strumentu di tecnulugia ?
prof. Dr. Nazife Güngör: "Avemu da interrogà a tecnulugia cum'è a pruducia".

Apuntendu chì l'intelligenza umana hè messa in pratica è a creatività emerge com'è u risultatu di sta pratica, Güngör hà dettu: "L'impurtante hè chì l'umanità ùn s'objectiva micca mentre esse u sughjettu di tutti questi prucessi. L'omu hè liberu cum'ellu pruduce. In ogni casu, cum'è u sistema capitalista porta è a so struttura, sfurtunatamenti, cum'è a ghjente pruduce, sò schiavi è diventanu privati ​​di a so libertà. Allora duvemu interrogà a tecnulugia cum'è a pruducia, è duvemu stà daretu à ogni sforzu chì mettemu. U nostru travagliu è a pruduzzione ci deve liberà. S'ellu hè l'inversu, ci hè un prublema. Avemu bisognu di stà nantu à stu prublema. Interrogheremu tuttu questu durante stu simposiu ". hà fattu a dichjarazione.

prof. Dr. Nevzat Tarhan: "Digitalizazione, a nova versione di a lotta per l'imperialismu è l'anti-imperialismu" Üsküdar University Rector Fundatore Prof. Dr. Nevzat Tarhan, in u so discorsu di apertura, hà dichjaratu ch'ellu era felice d'urganizà u 10u simposiu, chì hà cuntinuatu senza intoppi ancu durante u prucessu pandemicu. In riferimentu à u fattu chì determinanu un tema ogni annu cunsiderendu i bisogni di a sucità è a scienza, Tarhan hà dettu: "Ci hè stata una cultura di paura in e società da u Medievu. L'elementu di teme in u sistema capitalista hè diventatu tecnulugia. A liberazione è a cumpetizione anu aumentatu cù a tecnulugia, ma u sintimu di dominanza in a ghjente cuntinueghja. Ancu Hitler usa a tecnulugia chì hà assai bè, creendu grandi opere, ma l'utiliza per suddisfà u so sensu di dominanza. Pruvate di duminà cù a paura, ma nisun dittatore in a storia hà manghjatu ciò chì hà guadagnatu. A lotta per a libertà hè sempre venuta à u primu pianu in a storia. A lotta per l'imperialismu è l'anti-imperialismu continuarà, è a nova versione di questu hè a digitalizazione. A tecnulugia stessa hè neutrale. Hè in e nostre mani per aduprà a tecnulugia è l'intelligenza artificiale per u bonu o u male. I ghjovani sò nativi di u mondu digitale, simu immigrati è richieste d'asiliu. Dunque, anu assai travagliu da fà ". usatu e frasi.

Quandu una persona smette d'amparà, allora invechja

Enfatizendu chì a tecnulugia hè neutrale è servirà bè o male secondu u so usu destinatu, Prof. Dr. Nevzat Tarhan, "Hè "u novu diu intelligenza artificiale?" à Davos in 2018. u sughjettu hè statu discutitu. 'Andemu versu una dittatura digitale? Semu l'ultima generazione libera ?' tali prublemi sò ghjunti. Allora, a nova versione di u cuncettu di maestru schiavu usa a digitalizazione. Quandu usendu a tecnulugia, seremu l'ughjettu o u sughjettu di a tecnulugia ? Se pudemu usà l'intelligenza artificiale è pruduce tecnulugia novi, pudemu esse u sughjettu, micca l'ughjettu. Avemu messu l'intelligenza artificiale in a nostra agenda dapoi u 2013 à u Festival di l'Idee Scientifiche, chì avemu tradiziunale urganizatu, è l'hà purtatu à i tituli di a nostra cumpetizione ". Ellu disse è aghjunse: "L'Organizazione Mondiale di a Salute hà una ricetta per l'anziane; Ogni volta chì una persona ferma l'apprendimentu, ùn esce micca da a so zona di cunfortu, ùn si mette micca in dubbitu, ùn usa micca u so sensu di maraviglia è maraviglia, quella persona hà cuminciatu à invechje. Dunque, l'apprendimentu deve cuntinuà in tutta a vita ".

Università di Glasgow Prof. Dr. Gillian Doyle, Senior Researcher à l'Istitutu di Sviluppu è Relazioni Internaziunali, Dipartimentu di Cultura è Comunicazione, Zagabria. Paško Bilić, Università di l'Illinois à Urbana-Champaign, Storicu di Comunicazione è Informazione Prof. Dr. Dan Schiller, Università Bilgi di Istanbul Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu, Prof. Dr. Gamze Yücesan Özdemir da l'Annenberg School of Communication, Prof. Dr. Ci sò nomi cum'è Victor Pickard.