Sultans of the Net 2023 VNL Large Roster Annunziata

VNL Large Roster of Sultans of the Net Annunziata
Sultans of the Net 2023 VNL Large Roster Annunziata

A grande lista di a Squadra Naziunale di Volleyball Femminile A hè stata annunziata in a Volleyball Nations League (VNL), urganizata da a Federazione Internaziunale di Volleyball (FIVB).

Sicondu a dichjarazione fatta da a Federazione Turca di Volleyball (TVF), Sultans of the Net seranu in Antalya trà u 31 di maghju è u 4 di ghjugnu 2023 in a prima settimana di a Liga di Nazioni, in Hong Kong trà u 14-18 di ghjugnu 2023 in a seconda. settimana è u 28 di ghjugnu in a terza settimana, cumpete in Bangkok da u 2 di lugliu di u 2023.

In u VNL, induve 16 squadre cumpetenu, i primi 8 squadre in a tavula di punti à a fine di trè settimane anu u dirittu di cumpete in a finale. A Finale di a Liga di Nazioni di Volleyball FIVB 2023 si terrà in Arlington, USA, u 12-16 di lugliu 2023.

U grande cast di i Sultani di a Rete hè cusì:

Setters: Cansu Ozbay, Elif Sahin, Sila Caliskan, Buse Unal, Dilay Ozdemir

Croci di Setter: Melissa Vargas, Ebrar Karakurt, Tutku Burcu Yüzgenç, Defne Başyolcu

Spikers: Hande Baladin, Meliha Diken, İlkin Aydın, Derya Cebecioğlu, Saliha Şahin, Tuğba İvegin, Yaprak Erkek, Neriman Özsoy

Ghjucatori di u mediu: Eda Erdem, Zehra Güneş, Aslı Kalaç, Ayçin Akyol, Beyza Arıcı, Kübra Akman, Yasemin Güveli, Zeynep Sude Demirel

Liberi: Simge Aköz, Gizem Örge, Ayça Aykaç, Eylül Akarçeşme, Melis Yılmaz