Chì aspetta l'industria di a custruzzione in u 2030?

Ciò chì aspetta l'industria di a custruzione in XNUMX
Ciò chì aspetta l'industria di a custruzzione in u 2030

U rapportu "Settore di a Costruzione in 2030" publicatu da KPMG revela chì tipu di mondu aspetta l'industria di a custruzione in u futuru. Cum'è parechji settori, l'industria di a custruzione passa per un prucessu drammaticu, avè avutu a so parte di prublemi glubale in l'ultimi anni. COVID-19, disrupzioni in e catene di supply, carenza di materiale in corso, inflazione crescente, guerra in Ucraina, è carenza di talentu sò solu alcuni di elli. Tutti issi sviluppi aumentanu ancu l'incertezze cumminendu sfidi di longa durata in u settore, cum'è a bassa produtividade, l'incapacità di attruverà novi graduati, i cicli ecunomichi su-e-down, i margini bassi di u cuntrattu è l'incapacità di predichendu chjaramente i costi per i contractors. U rapportu "Settore di a Costruzione in 2030" publicatu da KPMG guida i ghjucatori di u settore in questu periodu di incertezza è palesa chì tipu di futuru aspetta u mondu di a custruzione in 2030.

Facendu una dichjarazione annantu à u rapportu, u capu di u settore di a custruzione di KPMG Turchia, Engin Ölmez, hà dettu: "Stu studiu hà per scopu di guardà u mondu di a custruzione in 2030, turnà i nostri ochji à u futuru, è poi riflette u prugressu fattu oghje. Fighjendu in u futuru hè sempre interessante. Questa perspettiva pò ancu furnisce punte è ispirazione per aiutà à piglià i passi necessarii per avanzà l'industria è sbloccà u so veru potenziale. Prevemu chì in u 2030 vedemu una industria chì hà mudernizatu, abbracciatu l'innuvazione è hà fattu grandi passi da piglià lezioni da altre industrie glubale, sfruttendu e tecnulugia è novi modi di travaglià. Prevemu chì e cumpagnie di custruzzione seranu assai megliu finanziariamente ottenendu marghjini sani è avè u curagiu di dì "nè" à i prughjetti à altu risicu o altu carboniu. "Pensemu ancu chì u settore hà da passà cun successu per un prucessu in quale abbracciarà tecnulugii rivoluzionarii è integrà queste tecnulugia in l'ecosistema di custruzzione". disse.

Sicondu u rapportu di KPMG, u settore hè previstu di passà una trasfurmazioni cumpleta in u quadru di e seguenti tendenze principali:

A produtividade aumenterà à livelli record

À u 2030, a produtividade serà aumentata à livelli record in i prughjetti finiti à tempu, in u budgetu è di alta qualità. Cù a proliferazione di spartera di dati, standard di dati cumuni è interoperabilità, una larga trasparenza emergerà in tutta a catena di valore. Questa trasparenza aiuterà i gestori di prughjetti à identificà è risolve i prublemi rapidamente, minimizendu i ritardi è i costi eccessivi. Ch'ella sia un errore di misurazione, una pipa in fuga o danni à l'infrastruttura vitale, a risoluzione anticipata di i prublemi serà pussibule, chì permette à i prughjetti di cuntinuà senza interruzzione. Grazie à l'usu di l'IoT, l'intelligenza artificiale, l'apprendimentu di a macchina, l'automatizazione è l'analisi, a decisione hà da migliurà assai è i sensori puderanu detectà prublemi invisibili prima.

Spingerà i limiti di l'innuvazione

In u futuru, l'industria di a custruzione abbracciarà l'innuvazione cù i braccia aperti. L'imprese abbracciaranu a mentalità di startup per mezu di laboratori d'innuvazione o centri separati da l'attività principale. Certi attori acquisteranu startups da l'internu è fora di l'industria è parteneranu cù altri attori principali in l'ecosistema di a custruzione. U settore hà da guadagnà sapè fà in u campu di i dati, è e cumpagnie di custruzzione seranu posizionate cum'è "imprese di dati chì custruiscenu strutture di cimentu". À questi avanzati; Serà realizatu cù i cuntributi di l'impiegati attratti da l'innuvazione in u settore, è ancu di talentu da fonti non tradiziunali, cum'è a scienza di dati, l'intelligenza artificiale è l'imprese tecnologiche.

Sarà stabilitu catene di fornitura affidabili è flessibili

U settore in 2030; I fornitori seranu visti cum'è partenarii in l'innuvazione strategica mentre a cumpagnia passa à partenarii à longu andà induve u risicu è u prufittu sò spartuti in tutta a catena di supply. In u risultatu, e catene di furnimentu seranu assai più trasparenti, facenu più faciule per detectà i prublemi è cunduceranu rapporti ESG. L'industria sarà ancu sempre più cambiata à l'usu di risorse lucali, chì riduce i costi di trasportu, riduce l'impronta di carbonu, è prutegge contr'à i risichi di carenza di risorse causati da avvenimenti geopolitichi è disrupzioni causati da u cambiamentu climaticu.

Serà un settore attraente per a carriera

L'industria di a custruzione, chì hà da passà una trasfurmazioni maiò, diventerà un settore preferitu per i novi diplomi, chì offre opportunità di carriera eccitanti à l'impiegati. A maiò parte di u travagliu tradiziunale fattu nantu à u situ serà spustatu in fabbriche è uffici di design; U travagliu remotu in cundizioni flessibili è convenienti diventerà più cumuni è l'equilibriu di u travagliu è a vita serà in primura. A barriera di a diversità in u settore serà superata, è assai più donne è talenti cù diverse sfondi educativi è prufessiunali s'aghjunghjeranu in u settore.

U rapportu ESG serà aduttatu

L'industria di a custruzione custruirà i so prughjetti nantu à l'infrastruttura sustinibili di a prossima generazione, cumprese strutture energetiche rinnuvevuli è edifici efficienti in energia cù una bassa impronta di carbonu per a vita è un bassu usu d'acqua. I cunsultazioni cù quelli affettati da i prughjetti saranu prima è cuntinueghjanu in tuttu u ciclu di vita di u prugettu è fora. Edifici è infrastrutture da esse custruitu da u settore; Diventa assai più resistente à l'effetti di u cambiamentu climaticu, cum'è l'aumentu di u nivellu di u mari, inundazioni, siccità, ondate di calore è incendi forestali. L'imprese di a custruzzione averà una postura etica è cunduceranu alti standard di rapportu ESG (ambientale, suciale, di guvernanza). Pudete accede à u rapportu cumpletu quì.