Zübeyde Hanım hè stata cummemorata à a so tomba in İzmir per u ghjornu di a mamma

Zübeyde Hanım hè stata cummemorata à a so tomba in İzmir per u ghjornu di a mamma
Zübeyde Hanım hè stata cummemorata à a so tomba in İzmir per u ghjornu di a mamma

Zübeyde Hanım, a mamma di u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, hè stata cummemorata in a so tomba per u ghjornu di a mamma. U presidente parla in a commemorazione Tunç Soyer"Ci hè solu un ghjornu per noi per svegliate in una Republica di Turchia induve l'amore incondizionatu è a pace chì avemu amparatu da e nostre mamme hè dominante", disse.

Zübeyde Hanım, mamma di u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, KarşıyakaHè statu cummemoratu à a so tomba in. A cirimonia cummemorativa hè stata tenuta u ghjornu nanzu, cum'è u ghjornu di a mamma di questu annu coincide cù l'alizzioni presidenziale è parlamentari. A cerimonia hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u presidente provinciale CHP İzmir Şenol Aslanoğlu è a so moglia Duygu Aslanoğlu, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay è a so moglia Öznur Tugay, i sindaci di u distrittu è i so sposi, u deputatu CHP İzmir Mahir Polat, i candidati diputati di l'Alleanza Nazione, i membri di u cunsigliu, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i capi è parechji citadini anu assistitu.

"Semu quì cum'è un simbulu di a nostra indescrivibile gratitudine"

Dopu un mumentu di silenziu in a ceremonia, i garofoli rossi sò stati lasciati nantu à a tomba di Zübeyde Hanım è i puemi sò stati letti. U presidente parla durante a ceremonia Tunç Soyer"Una mamma pò cambià u mondu. Perchè a mamma hè amore. Hè a vulintà più grande è forte contru u male organizzatu è l'inghjustizia. A storia hà scrittu chì questu hà cambiatu u destinu di un paese. A Sra Zübeyde hè senza dubbitu a più grande virtù di l'umanità à u so figliolu; Il lui a inculqué d'être juste et travailleur, l'amour de la liberté et bien entendu le patriotisme dès son plus jeune âge. Senza ellu, u dolce sole di a Republica, u lume di a demucrazia ùn ci avissi micca illuminatu oghje. Cum'è un simbulu di a nostra indescrivibile gratitudine à ella, simu à a tomba di Zübeyde Hanım à a vigilia di u ghjornu di a mamma. Quantu amore prutegemu a Republica, a demucrazia è e rivoluzioni affidate à stu paese da u nostru Babbu in İzmir; Semu fieri di portà a so mamma, Zübeyde Hanım, chì hà affidatu à u nostru Izmir, in i nostri cori ".

"A lotta onorevoli di e mamme custruirà a Turchia di u futuru"

U presidente Soyer hà dettu: "Credu cù tuttu u mo core chì u destinu di 100 anni di a Republica Turca hè determinatu da a lotta onorevoli di e mamme, cum'è u figliolu criatu da una mamma, Mustafa Kemal Atatürk, hà determinatu a Turchia di u Futuru; a ricerca di i diritti, a lege è a ghjustizia custruirà. In a vostra prisenza, prumettu di prutege quella luce in l'ochji di e nostre mamme è e speranze di i nostri figlioli per tuttu u tempu ch'e aghju campatu. Avà u countdown hà cuminciatu. À a Turchia di quelli chì danu fiori, micca quelli chì si tiranu e petre à l'altri... Ci hè solu un ghjornu prima di svegliamu in una Republica di Turchia induve l'amore incondizionale è a pace chì avemu amparatu da e nostre mamme hè dominante. Hè solu questione di tempu prima di qualcosa è tuttu cambia. "E mamme portanu a primavera in questu paese una volta di più", disse.

"Avemu da rimbursà u nostru debitu à e nostre mamme"

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà dettu: "Sra Zübeyde, chì hà regalatu Gazi Mustafa Kemal Atatürk à noi, à u nostru paese è à l'umanità, hà dimustratu chì dice chì "una mamma pò cambià u mondu sanu" cù a so vita. Mentre creanu un paese novu in a bughjura di i seculi, simu fieri di marchjà nantu à a listessa strada cum'è Mustafa Kemal Atatürk, chì hà ancu aiutatu à quellu paese per esse chjamatu a repubblica di e donne. Inseme, cum'è İzmir, continueremu à dà un esempiu per a Turchia. Oghje hè u tempu di rimborsà u nostru debitu à e nostre mamme, mòglie, mòglie, è ricurdate di e nostre rispunsabilità per elli. Ci anu datu a vita. È avemu da purtà à una Turchia muderna, demucratica, seculare chì rispettu a dignità di e donne. Dopu à l'inguerni longu, pruveremu cù i nostri diritti demucratici chì e surgenti di sole brillanti chì meritemu sò pussibuli. Allora pruveremu chì simu i cumpagni di a nostra mamma, Zübeyde, è e nostre donne.

"Dichjaremu e mamme di u terrimotu a mamma di l'annu"

Associazione Turchia di e Mamme Karşıyaka U presidente di a filiale Feyza Işıklı hà dettu: "Semu grati à u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, chì ci hà rigalatu a Republica seculare è demucratica di Turchia. Ci hè u putenziale necessariu per u sistema demucraticu per ghjunghje à u più altu livellu in u nostru paese. A più grande aspettazione di noi mamme da voi hè chì u nostru orgogliu è a nostra identità ùn sò micca persi. Vulemu esse e mamme di a Turchia muderna, vulemu a pace. Quist'annu, sfurtunatamenti, avemu un tristu ghjornu di a mamma per via di u terrimotu. Noi, cum'è l'Associazione Turca di Mamme, dichjaremu tutte e mamme chì avemu persu in u terrimotu cum'è a mamma di l'annu ".