Nave storica No: 4 Accolta i so visitatori

Storicu Rüsamat No Ship accoglie i so visitatori
A Nave storica Rüsamat No4 accoglie i so visitatori

U Rüsumat No: 4 Museu di Nave è Open Air, chì hè andatu in a storia marittima mundiale dopu avè statu affundatu per esquivà i navi grechi in a Guerra di l'Indipendenza è flottatu di novu cù a sulidarità di u populu, hè statu ricustruitu da a Municipalità Metropolitana di Ordu in dimensioni one-to-one è apertu à u serviziu, è hà attrattu più di 4 visitatori in una settimana da quandu hè stata messa in serviziu.

Le navire Rüsumat No: 4, qui s'apprêtait à transporter les munitions qu'il chargeait de Batumi à İnebolu pendant la guerre d'Indépendance, se réfugia à Ordu en s'échappant des navires grecs, fut vidé de ses munitions par la population locale et s'enfonça dans le mare, è fù purtatu à a superficia mentre u nemicu si alluntanò. Cù i tentativi di Mehmet Hilmi Güler, fù purtatu à l'Armata. A nave Rüsumat No: 4, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana nantu à a costa di u distrittu di Altınordu per mantene a so epica storica viva è per trasmette à e generazioni future, hè stata aperta à i visitori cù una cerimonia tenuta dopu a so custruzzione.

SERVE COME MUSEU APERTU

Cù u travagliu custruitu in l'area induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà postu u pede in Ordu, a zona hè stata trasfurmata in un museu à l'aria aperta. Dintra a nave, a sala di mostra cuncepita cù una nova cunniscenza di u museu, rèpliche di u campu marittimu di u periodu, a scultura in silicone di u Capitanu Rusumat Captain Mahmut Gökbora, è e munizioni animate purtate à a facciata sò stati.

PIÙ DI 4 MILA PERSONE VISITATE

Dopu à l'apertura, Rusumat No: 4, chì hà attiratu un grande interessu da i citadini, hè stata inundata di visitori in una settimana. Più di 4 mila persone chì vulianu osservà l'epica storica in u situ anu visitatu a nave. Per d 'altra banda, i citadini sò ancu infurmati da l'argumenti sustinuti da testi informativi è visuali preparati durante e so visite.

GRAZIE À U PRESIDENTE GULER DA I CITTADINI À U MUSEU

I citadini chì anu visitatu u battellu anu manifestatu i so sentimenti è pinsamenti. I citadini chì anu dichjaratu ch'elli ùn sapianu micca assai di Rüsumat è a so storia prima, anu dichjaratu chì avianu sta infurmazione cù u museu. I citadini, chì anu ancu dichjaratu ch'elli eranu fieri quandu anu sappiutu di a sulidarità di u populu di Ordu, anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu, Dr. Hanu ringraziatu Mehmet Hilmi Güler.

APERTA TUTTI I GIORNI

Rüsumat No:4 U Museu di Nave è Open Air cuntinueghja à accoglie i so visitatori trà 7 è 09.00, 19.00 ghjorni à settimana.