Rinforzemu e Relazioni Turchia-Ungheria

Rinforzemu e Relazioni Turchia-Ungheria
Rinforzemu e Relazioni Turchia-Ungheria

A cuuperazione Turchia-Ungheria, chì e so radiche tornanu seculi, si sò riuniti cù u mondu cummerciale per rinfurzà più a so cuuperazione. EGİAD L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu hà accoltu i funzionari di l'Agenzia di Promozione di l'Esportazione Ungherese HEPA cù a riunione nantu à Doing Business with Hungary. HEPA Turkey General Manager Yalçın Orhon è HEPA Turkey Business Development Specialist Oğuzhan Acar anu assistitu à l'avvenimentu cum'è parlanti. I servizii offerti da HEPA Turkey, chì agiranu cum'è un ponte trà i paesi per u sviluppu di relazioni cummerciale mutuale è ghjucanu un rolu impurtante in a crescita. di l'ecunumia di u paese cuntribuiscenu à u sviluppu di u cummerciu mutuale, sò stati spressi.

In l'eventu, induve hè statu dichjaratu chì e relazioni amichevuli trà l'Ungheria è a Turchia avanzanu positivamente in u scopu di i ligami storici è a vicinanza culturale, è ancu di e relazioni economiche è cummirciali chì sviluppanu, u discorsu d'apertura hè statu fattu. EGİAD U Vicepresidente Başak Çayır Canatan hà dettu: "I dui paesi, agiscenu in cuuperazione strategica, anu firmatu parechje partenarii ecunomichi è pulitichi. U nostru cummerciu mutuale cuntinueghja à cresce ogni annu. Cum'è u mondu cummerciale, u nostru desideriu primariu hè di aumentà ancu u voluminu di u cummerciu in pocu tempu. Mentre continuemu à travaglià per questu, facemu u nostru megliu per sviluppà relazioni bilaterali micca solu in u campu cummerciale, ma ancu in altri campi cù iniziative suciali è culturali.

2002 milioni di dollari di investimenti diretti da Turchia à Ungheria in u periodu di settembre 2022-104; Nutendu chì l'investimenti diretti da l'Ungheria à a Turchia in u stessu periodu ammontavanu à 29 milioni di dollari. EGİAD U Vicepresidente Başak Çayır Canatan hà dettu: "Quandu l'investimenti fatti attraversu paesi terzi è l'investimenti di i citadini turchi residenti in Ungheria sò cunsiderati, hè stimatu chì i nostri investimenti totali in stu paese anu righjuntu 700 milioni di dollari. E cumpagnie di cuntrattu turche anu realizatu 778,5 prughjetti per un valore di $ 35 milioni in Ungheria finu à a data. In quantu à i servizii di cunsulenza tecnica, 1,75 prughjetti per un valore di 5 miliardi di dollari sò stati realizati. Attualmente, circa 500 cumpagnie turche operanu in Ungheria. Cumitatu Ecunomicu è Cummerciu Cunghjuntu Turchia-Ungheria (ETOK) hè statu creatu cù a dichjarazione cumuna firmata u 19 d'aprile 2022. U regulamentu, chì permette à i citadini ungheresi di viaghjà in u nostru paese cù una carta d'identità, hè entrata in vigore u 10 di nuvembre 2022. Più di 155 mila turisti Ungheresi anu visitatu u nostru paese in l'ultimu annu. Continueremu i nostri sforzi per rinfurzà e relazioni bilaterali ", disse.

In a riunione induve hè statu dichjaratu chì l'attività in u scopu di "HEPA Turchia", chì hè stata stabilita in 2015 cum'è rappresentante ufficiale di l'Agenzia Ungherese di Promozione di l'Esportazione HEPA incaricata di Turchia è di Grecia, sò realizate intensivamente, hè statu enfatizatu. chì HEPA Turchia agisce cum'è un ponte trà i paesi per u sviluppu di relazioni cummerciale mutuale. Esprimendu chì HEPA Turchia ghjoca un rolu impurtante in a crescita di l'ecunumia di u paese, prumove i prudutti è servizii di e cumpagnie ungherese chì serve in i mercati turcu è grecu, cuntribuiscenu à u sviluppu di u cummerciu mutuale, hà dettu: "Aiutà l'imprese è l'investituri. per truvà partenarii lucali curretti è affidabili, furnisce i prudutti di l'Ungheria HEPA Turchia, chì furnisce servizii cum'è furnisce fornitori à cumpagnie turche chì volenu si dicia.

Fornendu infurmazioni nantu à e so attività in a riunione, u direttore generale di HEPA Turchia, Yalçın Orhon, hà dichjaratu chì operanu in Turchia cù un totale di 6 uffici situati in Istanbul, Ankara, Izmir è Bursa, è ancu in Atene è Budapest, è hà dettu: "HEPA. , chì agisce in linea cù a Strategia Naziunale di Esportazione Ungherese. Turchia ghjoca un rolu impurtante in a crescita di l'ecunumia di u paese per prumove i prudutti è servizii di l'imprese ungheresi chì serve in i mercati turcu è grecu, cuntribuiscenu à u sviluppu di u cummerciu mutuale. Trà i servizii pruposti da HEPA Turchia, ci sò servizii cum'è a preparazione di rapporti di ricerca di u mercatu, aiutà e cumpagnie à truvà i partenarii lucali ghjusti è affidabili, è furnisce i fornituri à l'imprese turche chì volenu acquistà prudutti da l'Ungheria. HEPA Turchia urganizeghja ancu i ghjorni di u paese è di l'industria cum'è parte di e so attività di prumuzione, è rapprisenta l'imprese ungheresi in fiere internaziunali è lucali in cui participa.

L'HEPA Turchia, Specialista di Sviluppu di l'Affari Oğuzhan Acar, d'altra parte, hà dettu chì ci sò 10 prudutti principali chì l'Ungheria importa da Turchia è hà dettu: "Macchinarii è Equipaghji meccanichi, Veiculi è parti non ferroviarie, Prodotti d'aluminiu, Prodotti di gomma, Prodotti di rame. , vestiti, mobili, plastichi, assai prudutti, in particulare i prudutti di ferru è azzaru, machini elettrichi, sò impurtati da Turchia. L'esportazioni di l'Ungheria in Turchia sò prudutti cum'è pietre preziose, carburanti minerali, prudutti di ferru è azzaru, materiali ottici è chirurgici, è pruvisti medichi. Cù u 7.1 per centu di u PIB è u 7.4 per centu di l'inflazione, u voluminu cummerciale di l'Ungheria righjunghji 236.7 miliardi d'euros. Pudete prufittà di u sistema d'incentivazione d'investimentu attraente d'Ungheria è di incentivi regiunale.