Cafè à Koza Inn, una storia di 6 seculi in Bursa SohbetNotte avanti

Storia Centenniale Koza Handa Coffee in Bursa SohbetNotte avanti
Cafè à Koza Inn, una storia di 6 seculi in Bursa SohbetNotte avanti

Cafè urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa sohbetA notte dopu, i residenti di Bursa offrenu l'uppurtunità di gode di u Koza Han storicu di 6 seculu, ancu di notte. A ghjente di Bursa, sorseggiatu u so caffè in l'atmosfera storica di Koza Han, chì hè normalment chjusa a tarda notte, hà passatu una notte indimenticabile cù "musica live".

A Municipalità Metropolitana, chì hà passatu a Settimana di a Cucina Turca cù diverse attività per mette Bursa in primura in u turismu gastronomicu, hà purtatu l'eleganza di a seta cù u gustu di u caffè in u scopu di l'attività. Koza Han, chì hè statu custruitu da Bayezid II circa 6 seculi fà è era u centru di u cummerciu di seta in u periodu ottomanu, hà apertu e so porte à a ghjente di Bursa in parte di l'avvenimentu. I citadini, chì anu avutu l'uppurtunità di accumpagnà l'atmosfera storica di Koza Han, chì hè nurmalmente chjusu di notte, sibu u so caffè è passanu una serata piacevule in cumpagnia di i strumentali di l'Orchestra Municipality Metropolitana Branch Office.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana Fethi Yıldız, u deputatu di Bursa Emine Yavuz Gözgeç è u direttore provinciale di cultura è turismu Kamil Özer anu assistitu à l'avvenimentu urganizatu in cuuperazione cù a municipalità metropolitana, a direzione provinciale di a cultura è u turismu è l'unione di promozione di a cultura è u turismu di Bursa. sohbetdivintò un cumpagnu in questu. Esprimendu chì sò felici di scuntrà cù i citadini in u storicu Koza Han, induve u core di Bursa batte, u Vicepresidente Yıldız hà dettu: "Semu in un locu storicu. Pensu chì i residenti di Bursa duveranu sempre gode di stu locu. U caffè turcu hè diventatu una marca chì si gode in tuttu u mondu. Sfurtunatamente, in u nostru paese, spingemu a cucina turca da parte, ancu s'ellu ùn hè micca appellu à u nostru gustu. Mentre avemu prelibatezze lucali, preferimu fastfood. Avemu a cucina più bella in u mondu cù a cucina turca. E nostre mamme è nannane cuntinuavanu e tradizioni è purtonu sti sapori à questi ghjorni. Avemu da cuntinuà questu ", disse.

A deputata di Bursa Emine Yavuz Gözgeç hà dettu chì ella trova a felicità è a pace ogni volta chì vene à Koza Han. Ricordendu chì unu di l'elementi più impurtanti di a cultura hè a cultura culinaria, Gözgeç hà dettu: "In verità, a cucina hè u simbulu di a nostra civilizazione, u simbulu di a nostra tradizione. Hè una cultura chì duvemu mantene viva. Per quessa, mi félicite à tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione ".

Cù i mini cuncerti dati da diversi gruppi di musica in Koza Han, sia in l'internu sia fora, i residenti di Bursa anu avutu ore piacevuli accumpagnati da caffè turcu.