U 29 di maghju hè vacanze scolastiche ? Ci hè a scola u 29 di maghju ?

Scuole di u ghjornu di maghju Vacanze o Scola di u ghjornu di maghju ?
Ci hè una scola di vacanze u 29 di maghju o ci hè una scola di u 29 di maghju ?

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu dichjarazioni in quantu à l'agenda di l'educazione nantu à a trasmissione in diretta di TRT Haber. Özer hà dichjaratu chì dopu à a 28a volta di l'elezzioni presidenziale u 2 di maghju, l'educazione serà sospesa per un ghjornu u 29 di maghju.

Ricordendu chì a data quandu l'educazione finiscinu hè u 16 di ghjugnu in i so dichjarazioni, u Ministru Özer, in l'infurmazioni chì hà datu nantu à cumu u sistema hà da travaglià nantu à e scole d'estate, hà dichjaratu chì i grandi sforzi sò stati fatti principalmente per a normalizazione di l'educazione in a regione di u terrimotu.

Rimarchendu chì a vita ùn serà micca normalizzata in casi d'emergenza senza nurmalizà l'educazione, u Ministru Özer hà dettu chì in questu approcciu, cù u mottu di "educazione in ogni locu è in tutte e cundizioni", l'anu pigliatu cum'è u so centru per salvà i zitelli in u paese. zona di terrimotu da l'ambiente traumaticu è li portanu inseme cù i so maestri.

Nutendu chì u prucessu hà avanzatu cun successu, Özer hà cuntinuatu: "In principiu, avemu pigliatu un approcciu per salvà i nostri figlioli da u traumu è rinfurzà a so resilienza psicologica cù a psicoeducazione piuttostu cà una educazione basata in curriculum. Avemu fattu un sforzu speciale per i nostri figlioli chì si preparanu per LGS è YKS. À u puntu induve ci sò circa 3 Corsi di Supportu è Formazione, avemu apertu un cursu di supportu per a preparazione LGS è YKS. Avà avemu un prughjettu nantu à e scole d'estate in tutta a Turchia. Avemu dinò un prugramma per i nostri figlioli è fratelli chì campanu in a zona di u terrimotu. Faremu una furmazione di maquillaje di un mese per quelli chì campanu in sta regione trà u 500 d'Aostu è u 1 di Settembre. Avemu ghjuntu à circa 1 milioni di studienti è genitori cù supportu psicosociale. Avemu furnitu ogni tipu di sustegnu à i zitelli di e famiglie chì avianu u so trasferimentu à a zona di u terrimotu è à e pruvince fora di u terrimotu. In questa furmazione di un mesi, avemu preparatu tuttu nantu à e perdite di apprendimentu in a furmazione di trattamentu. Chì corsi apre u prugramma ? Chì materiali seranu mandati. Tutti sò per esse publicati. I nostri priparazioni sò cumpleti. Ùn finiremu micca solu cù questu, ma quandu l'annu accademicu 2-2022 principia, faremu un altru prugramma di maquillaje di un mese mentre l'educazione cuntinueghja. In altre parolle, faremu un prugramma di furmazione di maquillaje di 2023 mesi per i nostri studienti in questa regione. In listessu tempu, avemu apertu i corsi d'estate in quattru campi l'annu passatu. Si tratta di scienza, arte, matematica è lingua straniera, inglese. Quist'annu continuerà. Avemu purtatu l'uppurtunità per i studienti di prufittà di sti corsi, ùn importa induve andanu in Turchia, micca necessariamente induve studianu. Avemu fattu u listessu per i prufessori. Quandu i nostri maestri vanu in i so paesi d'estate, ponu ancu esse assignati cum'è furmatori o maestri in i corsi d'estate. Cuntinuemu sta tradizione. Supporteremu a zona di u terrimotu cù corsi supplementari è furmazione di maquillaje ".

Parlendu di a situazione di circa 250 mila studienti chì sò stati trasferiti in altre pruvince per via di u terrimotu, u Ministru Özer hà dichjaratu chì u ritornu di i studienti in i so paesi natali hè statu assai veloce, è chì oghje, 82 mila 560 studienti sò tornati. Spieghendu chì ci hè statu un ritornu à e pruvince più affettate da u terrimotu, Özer hà dettu: "Circa 26 mila studenti, cumprese 417 mila 15 in Kahramanmaraş, 493 mila 12 in Hatay, 65 mila 10 in Malatya è 669 mila 83 in Adıyaman, inseme. cù altre pruvince, sò tornati. disse.

Indicà chì ci hè infurmazione in u rapportu di l'OCDE chì Turchia aumenta i tassi di scola è ancu aumenta a qualità, Özer hà dettu chì ci sò stati prublemi seri cù a scola in l'anni 2000, è chì in quelli anni, i tassi di scola era sottu à 50 per centu à tutti i livelli di educazione. , fora di a scola primaria.

Özer hà dettu: "Chì significa questu? In altri palori, a mità di a pupulazione in età di l'educazione à ogni livellu ùn pudia micca scuntrà è andà à a scola. U tassu di scola di 5 anni era 11 per centu. Fora di 5 zitelli chì duveranu andà in pre-scola à l'età di 100 anni, 89 ùn pudianu andà à a scola. U stessu era u casu in u liceu, cù u 44 per centu di a pupulazione di u liceu chì assiste à a scola, mentre chì u 56 per centu eranu fora di a scola. In l'ultimi 20 anni, l'investimenti fisichi sò stati fatti per migliurà questu, è i movimenti sò stati fatti per demucratizà l'educazione sguassendu l'applicazione di coefficienti per mezu di pruibizioni di foulard per un canale. Hè statu creatu un sistema educativu più sensibile à e dumande suciali. Ma à u listessu tempu, e pulitiche suciali in l'educazione cum'è i libri gratuiti, l'educazione trasportata, l'alimentariu gratuitu, e borse di studiu è l'educazione condicionale sò state implementate per rinfurzà l'ugualità di opportunità in l'educazione ". disse.

Cusì, u Ministru Özer hà dichjaratu chì i tassi di iscrizzione à l'età di 5 anni sò aumentati da 11 per centu à 99.9 per centu in pocu tempu, aghjustendu: "U tassu di scola in a scola primaria, 99.54 per centu, u liceu 99.17 per centu, è u tassu di iscrizzione di u liceu, chì era 44 per centu, hè avà aumentatu à 99.12 per centu. In altri palori, per a prima volta in a storia di a Republica, i tassi di iscrizzione à tutti i livelli di educazione s'arrizzò à 99 per centu o più. Avà vedemu questu in u rapportu. In u rapportu, mentre chì sta scola, vale à dì, l'accessu à l'educazione, aumenta, si spetta i seguenti; a qualità pò esse un pocu mancatu. Perchè aumentate u numeru, u numeru di studienti per maestru aumenta ancu, cusì a qualità diminuite, ci ponu esse veri diminuite in u rendiment. Quì, a Turchia, mentre ottene sta crescita, hà ancu migliuratu i so indicatori di qualità assai bè in l'educazione, è attira l'attenzione in stu rapportu OCDE ". sparte a so cunniscenza.

Dichjarà chì i tassi di iscrizzione di Turchia per u gruppu d'età di 5-14 anni superanu a media OCDE, u Ministru Özer hà dettu: "Mentre a Turchia ottenga questa crescita, di solitu aspettate chì u numeru di studienti per maestru aumenterà. À u cuntrariu, Turchia hà ridutta continuamente u nùmeru di studienti per maestru espansione constantemente u sistema cù i so novi prufessori. Questu hè assai chjaramente evidenziatu in u rapportu. Allora chì face mentre face questu? Quandu si riduce u numeru di studienti per maestru, e classi affollate spariscenu. Ambienti induve u maestru pò interagisce cù u studiente in un modu assai più còmode sò stabiliti. Ci hè qualcosa assai più interessante in u rapportu; U numeru di studienti per maestru in u liceu hè ghjuntu à un puntu assai megliu cà ancu l'OCDE. Questu hè dichjaratu per a prima volta in quellu rapportu. In altri palori, à questu puntu, Turchia hè in una pusizioni di cumpete cù i paesi di l'OCDE in quantu à i studii di rializazioni studienti internaziunali è u numeru di studienti per maestru. Questu custituisce unu di i strumenti più impurtanti chì rinforza a manu di Turchia in a transizione à u Seculu Turcu ".

In i so dichjarazioni, Özer hà ancu riferitu à i tassi di scola di e ragazze, enfatizendu chì in l'anni 2000, u tassu di a scola di e ragazze in l'educazione secundaria era di 39 per centu, dopu à e trasfurmazioni in l'educazione, stu tassu s'hè alzatu à più di 99 per centu, è hà superatu. quellu di i picciotti in l'educazione superiore. "Attualmente, u numeru di studienti non registrati in i scoli primariu, secundariu è liceu in u scopu di l'educazione obbligatoria hè di 94 mila 984, vale à dì 95 mila." U Ministru Özer hà nutatu chì e speculazioni nantu à i studienti non registrati ùn riflettenu micca a verità, è chì sti dati sò inclusi in rapporti naziunali è internaziunali.

📩 22/05/2023 12:47

Annunci simili