DenizBank è l'Associazione Turca per l'Educazione anu lanciatu u "Programma di Borsa di Disastru"

DenizBank è l'Associazione Turca per l'Educazione anu lanciatu u "Programma di Borsa di Disastru"
DenizBank è l'Associazione Turca per l'Educazione anu lanciatu u "Programma di Borsa di Disastru"

DenizBank è l'Associazione Turca per l'Educazione (TED), una di l'istituzioni educative più stabilite in Turchia, anu lanciatu u Prugramma di Borsa di Disastru per permette à i zitelli chì anu persu i so genitori in u terremotu di Kahramanmaraş u 6 di ferraghju 2023 di cuntinuà a so vita scolastica.

Un'educazione mischiata cù a cultura TED

U Direttore Generale di DenizBank, Hakan Ateş, hà fattu una valutazione nantu à u sughjettu in a ceremonia di firma di u Programma di Borsa di Disastru; "U 6 di ferraghju, avemu avutu u più grande disastru in a storia di a Republica. Cum'è sempre, travagliemu inseme per superà stu disastru. Avemu assai vittimi di u terrimotu lasciati daretu. Parechji di i nostri figlioli chì anu sopravvissutu à stu grande disastru sò stati lasciati senza genitori. Oghje, simu inseme cù u nostru presidente TED per piglià una iniziativa assai impurtante. L'educazione di i nostri figlioli chì anu persu i so parenti, o i figlioli di u nostru populu chì ùn anu micca u putere finanziariu di luttà per a so vita ancu s'ellu unu di i so genitori hè vivu, hè nantu à l'agenda. Avemu decisu di cuntribuisce à l'iniziativa di TED, chì avemu sustinutu per 19 anni cum'è donatore cuntinuu, per impegnà l'educazione di i nostri sopravviventi di u terrimotu. In più di i nostri studienti 100 per i quali simu attualmente furnisce borse di studiu, sustenemu i nostri 100 figlioli chì anu persu i so genitori in u terrimotu durante a so vita educativa. Aspittemu à i ghjorni chì sti zitelli passanu per una educazione mischjata cù a cultura TED è cuntribuiscenu à u nostru paese à u livellu di i scientisti cum'è una forza di travagliu furmatu. Vogliu bona furtuna à a nostra cooperazione ", disse.

"Supporteremu i zitelli chì anu persu i so genitori o unu di i so genitori in u terrimotu".

In u so discorsu à a ceremonia di firma, u presidente di l'Associazione Turca di l'Educazione, Selçuk Pehlivanoğlu, hà enfatizatu l'impurtanza di furnisce un supportu sustenibile in i disastri è hà dettu:

"Da u kindergarten à a fine di a so educazione universitaria, sustenemu i zitelli chì anu persu i so genitori o unu di i so genitori in u terrimotu. Cum'è u presidente di l'urganisazione non governamentale più arradicata in u campu di l'educazione in u nostru paese, fundata 95 anni fà da u grande capu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, vulemu ringrazià tutta a famiglia DenizBank, in particulare Hakan Ateş, per a so curretta. , sustegnu cuscente è fruttu per un bellu pezzu. Andemu cun elli in tutta a so vita per allevà u dulore di i nostri figlioli chì anu persu i so genitori in u terrimotu. Cum'è una urganisazione non governamentale muderna fundata da a Republica, simu cuntenti di questu ".