I Caravan Parks Cuntinueghjanu à Attruverà l'attenzione da i Capitalisti

I Caravan Parks Cuntinueghjanu à Attruverà l'attenzione da i Capitalisti
I Caravan Parks Cuntinueghjanu à Attruverà l'attenzione da i Capitalisti

I Caravan Parks aperti da a Municipalità Metropolitana di Ankara in Kurtbogazi Dam è Blue Lake cuntinueghjanu à attirà l'attenzione da a capitale. Parchi induve ogni tipu di facilità fisiche è sicurità sò furnite; Hè diventatu una destinazione frequente per i dilettanti di caravane da diverse pruvince di Turchia è ancu quelli di a capitale.

U "Caravan Park Project", implementatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara in Kurtboğazı Dam è Blue Lake per popularizà u turismu di caravane in a capitale, attrae una grande attenzione da i campeggiatori.

Caravan Parks aperti in 2021; Hè inundatu da i dilettanti di caravane da diverse pruvince di Turchia è da a capitale.

DIVERTIMENTO DI CAMPING SEGURU, CONFORTEVOLE CU NATURA

Tutti i bisogni di l'amatori di caravane sò soddisfatti da a Municipalità Metropolitana di Ankara in i parchi stabiliti nantu à una superficie di 6 metri quadrati in Kurtboğazı Dam è 500 mila metri quadrati in Mavi Göl. Spaziu verde privatu, acqua pulita, elettricità, facilità suciali, sicurezza è parcheghju sò offerti à i visitori.

I PARCHI RICEVU NOTI PIENA DA CITATINS

I parchi, chì sò diventati una destinazione frequente per l'amatori di caravane in pocu tempu, anu sbulicatu cù a cumminazione di a Commemorazione di Atatürk di u 19 di maghju, u ghjornu di a Ghjuventù è di u Sport è a festa di u weekend. I citadini chì sò ghjunti in i parchi cù e so famiglie anu godutu l'aria fresca è esse in cuntattu cù a natura. I parchi, chì sò l'scelta di parechje persone fora di Ankara, anu ricivutu piena marca da i citadini.

L'amatori di caravane chì anu apprezzatu a festa anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

Sati Kiziloglu: « A caravana di u mo nipote, avemu ghjuntu cun ellu. Hè assai bellu, aghju pigliatu l'aria fresca. Tuttu da u staffu à a pulizia hè assai bellu. ”

Sviluppu di Sefa: "Ogni volta chì venemu quì, hè assai piacevule. Avemu ancu ghjuntu à i campi d'invernu. Era bellu. Un locu assai ben pensatu è pianificatu. Vulemu ringrazià assai a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

Jasmine Tin: "Semu ghjunti quì per a prima volta. Hè un locu assai bellu è spaziosu cum'è un campu di caravane, hè assai piacevule per vede u lavu. Ci hè piaciutu assai. Va bè. U cunsigliu à tutti. Hè bellu chì una cumuna furnisce un tali serviziu. Ti ringraziemu ".

Yalcin Tin: "Hè grande chì a municipalità offre una tale opportunità. Avemu digià andatu à u parcu di Kurtboğazı Dam. Sta volta avemu ghjuntu à Blue Lake. Ci hè piaciutu assai. Hè ancu piacevule à offre facilità cum'è acqua è electricità. Ti ringraziemu ".

Ozgur Aygun: "Venemu di tantu in tantu, scuntrà novi amichi. A zona hè bella. Ci hè l'electricità, l'acqua, avemu amichi chì ci curanu. Grazie mille."

Ugur Kiziloglu: "Prima di tuttu, l'ambiente hè bellu. Pulitu, circundatu da a natura. Tutte e facilità necessarie per a caravana sò furnite. Hè assai piacevule chì a Municipalità Metropolitana di Ankara cunsiderà un tali prughjettu, grazie. Sucializemu, i zitelli si diverte. Assai bonu."

Cloud Apaydın: "Andu in bicicletta, ghjucà à ballò, fà novi amichi. S'ellu ùn era micca per stu locu, mi s'annoiaria in casa. Mi divertu tantu quì ".

Kemal Dorukhan Coskun: "Semu quì per un annu. Semu assai felici quì. Un locu per rilassate."

Giallu di seta: "Avemu statu quì prima. Questu hè un locu chì mi piace. A vista hè bella. I posti di arrampicata sò parchi di ghjocu per mè. In generale, stu locu hè assai bellu ".