U travagliu di paisaghjisticu cuntinueghja nantu à u Ponte Storicu di Malabadi

U travagliu di paisaghjisticu cuntinueghja nantu à u Ponte Storicu di Malabadi
U travagliu di paisaghjisticu cuntinueghja nantu à u Ponte Storicu di Malabadi

A municipalità metropolitana di Diyarbakir cuntinueghja i so travaglii di paisaghjistu nantu à u storicu Ponte Malabadi, chì hè nantu à a Lista Tentativa di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO.

U Dipartimentu di Parchi è Giardini hà finitu u 40 per centu di u travagliu di paisaghjolu chì hà realizatu per revelà u splendore di u Ponte Malabadi, situatu in i cunfini di u distrittu di Silvan.

In u scopu di u prugettu, una caffetteria, una strada per caminari, un parcu di ghjoculi per i zitelli, una terrazza di vista, posti à gradini, pilastri di pesca è spazii di riposu seranu custruiti in una zona di 24 mila metri quadrati.

14 mila 500 metri quadrati seranu valutati cum'è zona verde

In u prughjettu, chì appellu à tutti i segmenti da 7 à 70, e squadre riuniteranu 14 sfarenti tippi d'arburi coniferi, 500 arbusti è 361 piante di copertura di terra nantu à una superficie di 1523 mila 2 metri quadrati.

Un percorsu di caminari serà creatu nantu à a costa

Inoltre, un spaziu di ghjocu per i zitelli serà creatu nantu à una zona di 4 metri quadrati in u studiu, induve una zona di 400 mila metri quadrati serà usata cum'è una strada per caminari nantu à a costa.

In u prughjettu, induve una terrazza d'osservazione di 210 metri quadrati serà ancu custruitu, serà ancu stabilita una cafeteria cù una zona d'usu di 40 metri quadrati per permette à i visitori di fighjà a magnificenza di u storicu Ponte Malabadi, chì hà l'arcu più largu. trà i ponti di petra.

I piselli di pesca seranu custruiti

U Dipartimentu di Parchi è Giardini metterà ancu 64 unità di posti, 12 tavule è 22 cesti di basura in e sezioni designate per permette à i citadini di riposu in u studiu, chì includerà i piselli di pesca.

Per assicurà a crescita sana di i spazii verdi, e squadre custruiranu un cisterna d'acqua di 80 metri quadrati in a zona determinata in u scopu di u prugettu.