Workshop Internaziunale di Pittura Tenutu cù a Participazione di 5 Artisti di 28 Paesi Diversi

Workshop Internaziunale di Pittura tenutu cù a participazione di artisti di diversi paesi
Workshop Internaziunale di Pittura Tenutu cù a Participazione di 5 Artisti di 28 Paesi Diversi

U 8th Workshop Internaziunale di Pittura, urganizatu da a Fundazione Mehmet Nuri Göçen, ospitatu da e Vecchie Tanneries restaurate in Göçtur Turizm, hè statu tenutu cù a participazione di 5 artisti di pittura di 28 paesi diversi è di Turchia.

U Workshop di Pittura, chì hè urganizatu da u 2013 da a Fundazione Mehmet Nuri Göçen Cultura, Educazione è Arte, chì porta u nome di u fundatore di Göçtur Tourism è opera principalmente in i campi di l'arte, a cultura è l'educazione, hà include 28 artisti di pittura. da Turchia è parechji paesi di u mondu è quelli chì travaglianu in e preziose università di u nostru paese anu riunitu i prufessori in Kuşadası.

U so sensu unicu di ospitalità, a so propria baia, spiaggia, blu bayraklı Pine Bay Hotels & Resorts, chì offre à i so invitati mumenti da ricurdà cù felicità cù a so spiaggia, a natura magnifica è l'opere d'arti esposte in tutti i spazii di l'hotel, hà accoltu cum'è sempre l'alloghju di i participanti di l'attellu.

I travaglii artistici di l'Atelier di Pittura, curati da artisti di pittura stimati Emel Atalay è Umur Türker, sò stati realizati in l'Anziane Tanneries, chì sò state restaurate daretu à DoubleTree da Hilton Kuşadası. L'Anziane Tanneries anu ancu accoltu a mostra di chiusura è u cocktail di l'attellu. DoubleTree by Hilton Kuşadası, chì hè statu messu in opera in Göçtur, chì u primu investimentu hè statu Pine Bay Hotels & Resorts, hè a prima marca mundiale purtata in a cità.

Dichjarà chì Mehmet Nuri Göçen Cultura, Educazione è Art Foundation cuntinueghja u so sustegnu à l'arti è l'artisti dapoi anni, Emel Atalay hà dettu: "U attellu internaziunale di pittura, chì sò onoratu di curare inseme cù Umur Türker è urganizatu per l'8a volta questu. annata, hè stata in Turchia, Azerbaijan, Bangladesh, Francia Hè riunitu artisti cunnisciuti è accademici preziosi di diversi paesi, cumpresi Uzbekistan è Russia. Sapendu chì una sucità senza arte ùn pò micca sviluppà, a Fundazione furnisce un sustegnu preziosu à l'arti. "In più di l'opere prudutte da i participanti à l'attellu, i so dialoghi artistichi, culturali è emutivu anu rinfurzatu una volta di più u putere curativu di l'arti".

Esprimendu chì Mehmet Nuri Göçen a Fundazione per a Cultura, l'Educazione è l'Arte hè determinata à cuntinuà u so sustegnu à l'arti aumentendu u so sustegnu, Naile Göçen, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Göçtur, hà dettu: "A nostra Fundazione, chì mantene viva a filosofia di vita è a memoria di u mo babbu, u tardu Mehmet Nuri Göçen, u fundatore di Göçtur Tourism, furnisce i scopi suciali, scientifichi, sportivi per urganizà avvenimenti in parechji spazii cum'è l'arti, a cultura è l'educazione è per sustene l'educazione di i ghjovani. A nostra fundazione ospita ancu l'atelieri annuali di Ceramica è Pittura è corse di ghjuventù. L'articuli venduti in i magazzini "Vintage" in i nostri alberghi è i proventi di a corsa sò trasferiti da a fundazione cum'è risorse per borse di studiu studienti. "Inoltri, l'opere d'arti chì custituiscenu un patrimoniu culturale sò esposte constantemente in i spazi viventi di i nostri alberghi", disse.

Mehmet Nuri Göçen, u fundatore di Göçtur, chì hè ricurdatu per l'impurtanza ch'ellu hà datu à l'educazione è e so qualificazioni cum'è prufessiunale è imprenditore di u turismu, hè ancu ricurdatu per e scole chì hà custruitu è ​​e borse di studiu chì hà datu.

Artisti chì participanu à l'8u Attellu di Pittura

Atilla Atar, Ayşe Bilir, Ayşe Mesude Kumbasar, Bengü Bahar, Bernard Rebated, Bige Gürses, Burak Erim, Elçin Ünal, Esra Berk, Evrim Özeskici, Hasan Mutlu, Hikmet Çetinkaya, Kübra Yıldız, Lena Binesti, Mahlu Dündars,,, Mehmet Kanlı, Melihat Tüzün, Merih Tekin Bender, Ömer Çam, Pervaş Hasan Rigan, Reyhan Abacıoğlu, Sema Barlas, Sulpan Bilalova, Vahid Novruzov, Yasemin Sözer, Yüksel Önder Mağden, Zaur Mansurov

8. Assistenti d'attellu di pittura

Ali Kaya, Cemile Kaya, Ece Atalay, İbrahim Öztürk, Mehmet Şahutoğulları, Zeynep Şahin