L'attività di a "Settimana di a Cucina Turca" hà iniziatu in Diyarbakır

L'attività di a "Settimana di a Cucina Turca" hà iniziatu in Diyarbakır
L'attività di a "Settimana di a Cucina Turca" hà iniziatu in Diyarbakır

In u quadru di a "Settimana di a cucina turca" celebrata sottu a guida di a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, si hè tenuta in İçkale, distrettu Sur, in cuuperazione cù u Governatore Diyarbakır, a Municipalità Metropolitana è l'Università Dicle.

In u scopu di a "Settimana di a cucina turca" urganizata sottu l'auspici di a Presidenza è cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, sò stati introdotti prelibatezze lucali è prudutti geograficamente marcati di Diyarbakır cù a participazione di u guvernatore Ali İhsan Su.

In l'eventu induve 48 piatti marcati geograficamente da Diyarbakır sò stati esposti, u guvernatore Ali İhsan Su hà visitatu i stand è hà ricevutu informazioni nantu à l'alimentariu.

"A nostra Diyarbakir hè una cità impurtante cù a so gastronomia"

U guvernatore Ali İhsan Su hà dettu in u prugramma chì Diyarbakır hà un putenziale significativu in parechji spazii cum'è u turismu gastronomicu.

Ricordendu chì a cità hà accoltu 12 civiltà cù una storia di 500 33 anni, u guvernatore Su hà dettu:

"Diyarbakır hè una cità magnifica cù e so moschee, chjese, mura di a cità, ruine è lochi storichi. Eccu unu d'elli, è aghjustemu una altra catena cù l'avvenimentu chì avemu fattu oghje cù a so magnifica gastronomia. Diyarbakır hè una cità impurtante cù a so gastronomia ".

Nutendu chì i piatti in mostra appellu à tempu à i vegetariani è à l'amatori di carne, u guvernatore Su hà dettu: "Promuvemu i piatti di a nostra cità à l'occasione di a Settimana di a Cucina Turca. In questu modu, seremu strumentali à prumove a nostra cità in questu sensu, sia in l'ambiente, in tutte e parti di u nostru paese è in u mondu. disse.

Mehdi Eker, Anzianu Ministru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu, Gülşen Coşanöz, Presidente di l'Associazione Cultura Gastronomia è Turismu, Ali Geyik, Presidente di a Federazione di Cucini è Pasticceria di l'Anatolia Orientale, è Cüneyt Ateş, Scuola Professionale di Scienze Sociali di l'Università Dicle. Lecturer, hà ancu fattu discorsi.

L'avvenimentu hà participatu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Abdullah Çiftçi, u Rettore di l'Università Dicle Prof. Dr. Mehmet Karakoç, rapprisintanti di l'urganisazioni non governamentali è l'istituzioni pubbliche anu assistitu.

Dopu à u prugramma promozionale, i platti lucali sò stati serviti à i citadini.