L'esportazioni di materiali di custruzzione aumentanu dopu à 6 mesi

L'esportazioni di materiali di custruzzione aumentanu dopu à u mese
L'esportazioni di materiali di custruzzione aumentanu dopu à 6 mesi

Sicondu l'Indice di u Cummerciu Esteru di l'Industria di i Materiali di Custruzzione preparatu da Turchia IMSAD (Associazione Turca di l'Industriali di i Materiali di Custruzzione), l'esportazioni di materiali di custruzzione sò aumentate à $ 2,71 miliardi in marzu. Mentre l'esportazione hà righjuntu a più alta figura da settembre 2022 in termini di valore, a quantità superava 4 milioni di tunnellate. In marzu di u 2023, u prezzu mediu annu di l'unità di l'esportazione hè aumentatu di 15,5 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

I risultati di marzu 2023 di l'Indice di Cummerciu Esteru di l'Industria di i Materiali di Custruzzione Turchia IMSAD sò stati annunziati. Sicondu u rapportu, a tendenza discendente in u cummerciu esteru per l'ultimi mesi 6 finì in marzu. In u cummerciu esteru di l'industria di i materiali di custruzzione, induve l'effetti di i terrimoti chì anu causatu una grande distruzzione in parechje pruvince anu diminuitu in ferraghju, a più alta figura da settembre 2,71 hè stata ghjunta cù esportazioni di 2022 miliardi di dollari in marzu. In ogni casu, ancu s'ellu ci era un incrementu vicinu à 600 milioni di dollari in l'espurtazioni cumparatu cù u ferraghju scorsu, ci era una diminuzione di 18,3 per centu in u valore cumparatu à marzu di l'annu precedente.

L'esportazioni cuminciaru à ricuperà dopu l'effetti di u terrimotu

In u rapportu, chì attira l'attenzione à u fattu chì l'effetti di u terrimotu in u frivaru nantu à u cummerciu esteru diminuinu, un forte effettu di basa emerge in paraguni fatti in l'espurtazioni cù u listessu periodu di l'annu precedente. A fonte di l'effettu di basa era i prezzi è e restrizioni cummerciale chì saltavanu cù a guerra Russia-Ucraina in marzu di l'annu passatu. L'annu passatu, l'exportazioni assai elevate sò state realizate per via di l'aumentu di i prezzi è a dumanda versu Turchia. Tuttavia, secondu i risultati di marzu 2023, l'esportazioni cuminciaru à aumentà per a prima volta in 6 mesi è superanu 4 milioni di tunnellate in quantità. Mentre l'effettu limitante di u terrimotu nantu à l'esportazioni hè diminuitu in marzu, l'utilizazione di a capacità hè parzialmente recuperata. Sicondu u rapportu, u prezzu mediu annu di l'unità di l'esportazione di l'industria di i materiali di custruzzione hà aumentatu da 15,5 per centu in marzu cumparatu cù marzu di l'annu precedente. Cusì, u prezzu mediu annu di l'unità di esportazione in marzu 2023 hà righjuntu u livellu di 0,67 dollari / kg.

L'impurtazioni mensili superavanu 1 miliardi di dollari

In u rapportu Türkiye İMSAD, chì hè seguita da vicinu da i circoli ecunomichi, l'attenzione hè stata attirata à l'aumentu record di l'impurtazioni cù a migliione di l'esportazioni. Dunque, in marzu di u 2023, l'impurtazioni di l'industria di i materiali di custruzzione anu aumentatu da 11 per centu in u stessu periodu di l'annu precedente è anu superatu 1 miliardi di dollari per a prima volta. In marzu 2023, l'impurtazione di materiali di custruzzione era 380 mila 525 tunnellate. In quantu à quantità, a più alta impurtazione hè stata fatta dopu à lugliu 2017. U prezzu mediu annu di l'unità di importazione di l'industria di i materiali di custruzzione, invece, hè diminuitu di 2023 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, cù 2,75 dollari / kg in marzu 7,7.

L'esportazioni annuali cuntinueghjanu à calà

Sicondu u rendiment di l'esportazione in marzu, l'esportazioni annuali (ultimi 12 mesi) di materiale di custruzzione diminuinu à 32,33 miliardi di dollari. L'esportazioni annuali anu diminuitu da 2 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. In marzu 2023, a quantità annuale di l'esportazione hè diminuita di 18,1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hè diminuita à 53,29 milioni di tunnellate. U prezzu mediu annu di l'unità di l'esportazione, invece, hè cresciutu di 19,6 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è era di 0,61 dollari / kg. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì l'esportazioni di materiali di custruzzione, chì cuminciaru à lascià l'impattu di u terrimotu, sò stati affettati da a rallentazione in i mercati è a preziosa lira turca. Hè statu enfatizatu chì l'impurtazioni puderanu batte novi recordi se a lira turca ferma preziosa.

Diversi tendenzi di l'esportazione sò stati realizati in i sub-settori

U rendimentu di l'esportazione di i sottosettori in l'industria di i materiali di custruzzione era assai sopra à u ferraghju precedente in marzu 2023. Tuttavia, diverse tendenze emergenu quandu paragunate à u listessu mese l'annu passatu. In cunsiquenza, in marzu 2023, i prezzi medii di l'unità di esportazione in 8 di 5 gruppi di sottoprodotti eranu più altu ch'è u listessu periodu di l'annu precedente, mentre chì diminuinu in 3 sotto-settori.

In marzu di u 2023, u prezzu mediu di l'esportazione di l'unità di minerali, di petra è di i prudutti di a terra hè aumentatu di 16,2 per centu cumparatu cù u listessu mese di l'annu precedente. U prezzu mediu di l'unità di l'esportazione di i prudutti di ferru è azzaru era 13,7 per centu più altu ch'è u listessu mese di l'annu precedente. L'aumentu di l'altri subprodotti sò stati bassi. U prezzu mediu di l'unità di l'esportazione di l'edifizii prefabbricati diminuite da 33,7 per centu è u prezzu mediu di l'unità di l'esportazione di i prudutti di metalli hè diminuitu di 6,6 per centu.

In u marzu di u 2023, l'esportazioni in 8 di 5 gruppi di sottoprodotti eranu sottu à u marzu di l'annu precedente. In 3 gruppi di sottoprodotti, l'esportazioni in termini di quantità anu superatu marzu 2022. A diminuzione di a quantità hè stata soprattuttu per a rallentazione in i mercati. In questu periodu, l'espurtazioni diminuinu da 41,4 per centu in i prudutti di ferru è azzaru, è di 27,5 per centu in i prudutti minerali, di petra è di terra. L'esportazioni di prudutti di metallu sò diminuite da 15,1%, è l'esportazioni di strutture prefabbricate diminuite da 32,9 per centu. L'esportazione di prudutti chimichi anu aumentatu da 10,5 per centu in quantità.

In marzu 2023, u valore di l'esportazione in 8 di 5 gruppi di sottoprodotti hè diminuitu cumparatu cù marzu di l'annu precedente. L'esportazioni di 3 gruppi di sottoprodutti anu aumentatu in valore. In u marzu di u 2023, a diminuzione di u valore era di 33,4 per centu in i prudutti di ferru è azzaru, 20,7 per centu in i prudutti di metalli, 15,8 per centu in i prudutti minerali, di petra è di a terra è di 65,1 per centu in strutture prefabbricate. U valore di l'esportazione hè cresciutu di 19 per centu in i prudutti chimichi è di 9,5 per centu in i materiali è l'equipaggiu elettrici.