L'investimenti di a Cina in i paesi europei anu aumentatu di 148% in i primi trè mesi

L'investimenti di a Cina in i paesi europei anu aumentatu per centu in i primi trè mesi
L'investimenti di a Cina in i paesi europei anu aumentatu di 148% in i primi trè mesi

E relazioni ecunomiche trà a Cina è l'Europa Centrale è Orientale anu fattu un prugressu significativu in l'ultimi 19 anni, malgradu i prublemi cum'è a pandemia di COVID-10 è a rallentazione di l'economia glubale. U Vice Ministru di u Cummerciu Li Fei hà dichjaratu chì l'investimentu bidirezionale fattu trà a Cina è questi paesi finu à a data hà righjuntu circa 20 miliardi di dollari. Li hà ancu aghjustatu chì l'investimentu direttu di a Cina in i paesi di l'Europa Centrale è Orientale hè aumentatu di 2023 per centu annantu à l'annu in i primi trè trimestri di u 148.

Sicondu a dichjarazione di u diputatu ministru, l'imprese cinesi parevanu ansiose d'investisce in i settori di l'elettronica bianca è di l'apparecchi, u campu medico, a logistica, l'energia è a minera in queste regioni. U cummerciu di a Cina cù stu gruppu di paesi hè cresciutu da una media di 2012 per centu annu da 8,1. Duranti stu periodu, l'impurtazioni di a Cina da i stessi paesi anu aumentatu da una media di 9,2 per centu annantu à l'annu, secondu e dati ufficiali.

Per d 'altra banda, in u primu trimestre di questu annu, u cummerciu bidirezionale hà righjuntu 1,6 miliardi di dollari, aumentendu da 33,3 per centu cumparatu cù un annu fà. A Cina hè diventata un cumpagnu cummerciale assai impurtante è una fonte d'impurtazione per questi paesi da quandu u mecanismu di cooperazione "Cina-Europa Centrale è Orientale" hè statu lanciatu in 2012. In fatti, u numeru di treni di merci Cina-Europa hè aumentatu di 2022 per centu in 9 paragunatu à l'annu precedente, ghjunghjendu à 16 mila. Pulonia, Ungheria, Slovacchia è altri paesi regiunale eranu i destinazioni principali di sti treni di merci Cina-Europa.

In questu cuntestu, hè annunziatu chì a terza "Fiera di i Beni di Cunsumu", chì si terrà in a cità di Ningbo di a pruvincia chinesa orientale di Zhejiang trà 16-20 di maghju, cuntribuisce à u più strettu di i ligami ecunomichi trà a Cina è u centru è u centru. i paesi d'Europa orientale. U vice-guvernatore di Zhejiang, Lu Shan, aspetta finu à 30 mila cumpagnie per participà à sta terza fiera, cù 3 per centu più participazione chì a seconda. Finu a data, i cumpratori 2 30 anu registratu per a fiera; U numaru di visitori hè previstu di più di 100 mila.