L'operazione di ambulanza aerea di TAI hà cuminciatu à copre tuttu u dormitoriu

L'operazione di ambulanza aerea di TAI hà cuminciatu à copre tuttu u dormitoriu
L'operazione di ambulanza aerea di TAI hà cuminciatu à copre tuttu u dormitoriu

Mentre l'Industria Aerospaziale Turca porta prughjetti pionieri in u Settore di l'Industria di Difesa, cuntinueghja ancu a so cooperazione cù i ministeri. Turkish Aerospace Industries, chì avia u dirittu di realizà u Prughjettu "Ministry of Health Ambulance Helicopter" cù u cuntrattu firmatu trà u Ministeru di Salute è a Presidenza di l'Industrie di Difesa u 31 d'ottobre 2022, hà allargatu a so Operazione di Ambulanza Aerea per copre tuttu u paese. è hà cuminciatu à serve in 13 regioni.

I servizii di supportu iniziati da l'Industria Aeroespaziale Turca in 08 regioni cum'è Ankara, Istanbul, Izmir, Van, Diyarbakir, Antalya è Trabzon in u scopu di l'Operazione di l'Elicotteru Ambulance à u 2022 di nuvembre di u 7, sò stati aumentati aumentendu u numeru di elicotteri à 6 di maghju. 2023 di u 13, secondu u cuntrattu. In più di sette regioni, l'Industria Aerospaziale Turca hà cuminciatu à sustene l'Operazioni di Ambulanza Aerea in Adana, Konya, Erzurum, Samsun, Kayseri è Malatya.

Ambulance Helicopters ponu trasportà i pazienti finu à 400 chilometri senza rifornimentu, ponu serve trà l'alba è u tramontu è stà in l'aria per duie ore è trenta minuti. Tutti l'elicotteri di l'ambulanza anu equipamentu di cure intensive, è i zitelli nati ponu esse trasportati in modu sicuru utilizendu una incubatrice quandu hè necessariu. Ogni elicottero ambulanza hà 2 piloti, 1 duttore è 1 assistente di u persunale di salute.