L'uva turca righjunghjenu i tavulini mundiali senza residu

L'uva turca righjunghjenu i tavulini mundiali senza residu
L'uva turca righjunghjenu i tavulini mundiali senza residu

50 mila trappule di cuntrollu biotecnicu sò stati distribuiti à i pruduttori in u scopu di "Applicazione di u Metudu di Control Biotecnicu contr'à Cluster Moth Pest in Vineyards" in i distretti di Saruhanlı, Sarıgöl, Yunus Emre è Turgutlu di Manisa. Manisa, chì hè in u primu locu duminendu a media annuale di 4 milioni di tunnellate di pruduzzione di uva in Turchia, pruduce senza residu.

In cuuperazione cù u Guvernu di Manisa, a Direzzione Provinciale di l'Agricultura è a Foresta di Manisa, a Municipalità di Manisa è l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, 50 mila trappule di cuntrollu biotecnicu sò state distribuite à i pruduttori in i distretti di Saruhanlı, Sarıgöl, Yunus Emre è Turgutlu in u "Applicazione di Control Biotecnicu". Metudu contru à u Cluster Moth Pest in Vineyards.

Hayrettin Plane, Presidente di l'Associu di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, u Vice-Coordinatore di l'Unioni di l'Esportatori di l'Egeu, hà dettu: "Quandu si tratta di produzzione di uva fresca in u mondu è in Turchia, Manisa hè u primu locu chì vene in mente. Avemu travagliatu meticulosamente per parechji anni in cuuperazione cù i nostri stakeholders per a fine di l'usu di pesticidi è a produzzione senza residui, informendu i nostri agricultori, cù e nostre attività di R&D per a qualità è l'efficienza in uva, chì simu in u primu locu in a produzzione è esportazione in u mondu. Avemu sforzu per truvà u locu più preziosu in u mercatu di u nostru paese è in l'arena internaziunale, è per assicurà chì tutti i nostri pruduttori sò ricumpinsati per i so sforzi. Esportando 2022 mila tunnellate di uva da tavola in Turchia in 224, avemu guadagnatu 176 milioni di dollari in valuta straniera per u nostru paese. Cù prughjetti orientati à a sustenibilità, avemu u scopu di aumentà e nostre esportazioni di uvetta senza sementi, uva fresca, vinu, melassa, foglie di vigna, sidru, succo d'uva è uva è i prudutti più esportati trà i prudutti agriculi chì generanu ingressu in cambiu di circa 750 milioni di dollari. ." disse.

Metin Öztürk, direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Manisa, hà dettu: "Avemu realizatu assai prughjetti in Manisa, u centru di uva fresca è di uvetta, per ottene i standard desiderati in a produzzione più qualificata è l'esportazione à i mercati esteri. Unu di i più impurtanti di sti prughjetti hè di riduce i pesticidi è aduprà metudi di cuntrollu biotecnicu. Facemu stu prughjettu cù un budgetu di quasi 6 milioni di TL nantu à una zona di 245 mila 3 decares in tutti i distretti di Manisa. Pruvamu di pruduce prughjetti è risorse per i nostri agricultori cù parechji attori. Pruvemu di sustenevi in ​​ogni modu in u campu. A nostra pruvincia hè prima in Turchia in u cuntrollu Biotecnicu, chì hè una alternativa à u cuntrollu chimicu. Questa hè una indicazione chjara chì i prudutti più qualificati sò pruduciuti in Manisa ". disse.

Rappresentendu e 7 Unioni Agricole in u corpu di l'Unioni di l'Esportatori di l'Egeu, u Vicepresidentu di u Coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Hayrettin Plane, Membri di u Cunsigliu di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Vural Güleç, Tolga Selim Kağan è Kenan Unat, Manisa Province Tarım è Direttore Forestale Metin Öztürk, Sarıgöl District Governor Ali Arıkan, Agriculture District Managers è agricultori.