Diminuisce u risicu di cancru in e mamme chì allattanu

Diminuisce u risicu di cancru in e mamme chì allattanu
Diminuisce u risicu di cancru in e mamme chì allattanu

In più di esse una fonte di nutrimentu per u zitellu, u latti maternu aiuta à u sviluppu di u sistema immune è di a microbiota intestinali di u zitellu, grazia à i cumpunenti biologicamente attivi chì cuntene. Specialista in Ginecologia è Ostetricia Assoc. Dr. Yılmaz Güzel hà datu infurmazioni nantu à l'impurtanza di u latte materno.

Assoc. Dr. Yılmaz Güzel hà dettu: "Per a so natura, u latte maternu hà i valori nutrizionali chì ponu risponde à i bisogni di un zitellu sanu chì hè natu in a settimana di nascita normale, per i primi sei mesi da sè stessu. U latti hè un alimentu chì hè sempre frescu, pulitu è ​​​​prontu à esse datu à a so prole, chì cuntene tutti i nutrienti chì assicuranu u sviluppu è u sviluppu ottimali per tutti i mammiferi. Sicondu i rapporti di l'Organizazione Mondiale di a Salute, a causa più cumuna di a mortalità infantile in i paesi in via di sviluppu hè e malatie infettive cum'è a diarrea è a pulmonite. Hè dichjaratu chì u modu più faciule per prevene queste malatie hè di esse alimentatu cù u latte materno. Hè calculatu chì circa 6 milioni di morti di i zitelli à l'annu pò esse prevenuti da l'alimentazione di i zitelli solu cù u latte maternale in i primi 6 mesi è cuntinuendu l'allattamentu cù l'alimentazione cumplementaria dopu à u 2u mesi finu à l'età di 1.3 anni. In ogni casu, se u latte maternu ùn hè micca abbastanza o se a mamma ùn pò micca allattà, i zitelli deve esse datu una formula di latte adattata.

"U colostru, u fluidu secretatu dopu a nascita, hè chjamatu "prima vaccina" per u nascitu"

Assoc. Dr. Güzel hà dichjaratu chì u latte materno secretu dopu a nascita hè chjamatu colostrum è hà dettu: "Hè generalmente più giallu in culore è più grossu cà u latte materno. Cuntinueghja à esse secretatu per una media di 4-5 ghjorni. A quantità pò parè chjuca in prima, ma postu chì a dimensione di u stomacu nascitu hè chjuca, hè abbastanza abbastanza per u zitellu cù u so cuntenutu riccu. U colostru hè ancu chjamatu "prima vaccina" perchè rinforza u sistema immune. I benefizii di u colostrum includenu a prutezzione di l'apparatu respiratoriu superiore di u zitellu, a prevenzione di reazzioni allergii, a riduzzione di u risicu di l'infezzione, a migliurà u sistema digestivu, a prevenzione di l'icterizia neonatale, è a rapida crescita è u sviluppu di u zitellu cù u fattore di crescita chì cuntene. Cù a diminuzione di u calostru, u culore di u latti diventa più ligeru è cambia da i toni gialli à bianchi è a so cunsistenza cumencia à diventà più fluida.

"I neonati deve esse alimentati solu cù latte materno per i primi 6 mesi"

Dichjarà chì a mamma duveria principià l'allattamentu di u so zitellu in a prima ora dopu a nascita, Güzel hà dettu: "I primi sei mesi duveranu esse alimentati solu cù u latte maternu è poi cuntinuà à ammintà cù l'alimenti cumplementari finu à l'età di dui anni. A ritardazione di u sviluppu è di u sviluppu, l'otitis media, l'enterocolitis necrotizante è l'infizzioni sò più frequenti in i zitelli chì ùn anu micca ricivutu u latte maternu adattatu perchè u sistema digestivu ùn pò micca sviluppà abbastanza. Questi figlioli facenu ancu parechji prublemi in a so vita futura. Cù u so cuntenutu riccu, prutegge i zitelli da parechje infizzioni, malatie acute è croniche. Cù l'IgA è l'anticorpi chì cuntene, aiuta à u sviluppu di a flora intestinali normale è rinforza u sistema immune di u zitellu. Affetta ancu positivamente u sviluppu di a mascella è di i denti. U latti maternu ghjoca ancu un rolu impurtante in u sviluppu di u cervellu di i zitelli. "U cervellu di i zitelli cresce rapidamente durante i primi anni dopu a nascita, è u latte maternale cuntene acidi grassi omega-3, proteini è altri nutrienti essenziali per u sviluppu di u cervellu".

"U latte maternu hè a fonte nutrizionale più impurtante per a salute è u sviluppu di i zitelli"

Güzel hà dettu: "E mamma duveranu esse incuraghjite à allatta più per via di l'elevatu valore nutrizionale di u latte materno, essendu faciule da digerire, esse ecunomicu, esse facilmente assorbutu, è avè numerosi benefici per a salute di a mamma è di u zitellu. Dopu à a nascita, a mamma deve esse infurmata nantu à l'allattamentu, se ne necessariu, u sustegnu deve esse datu è l'allattamentu deve esse incuraghjitu. Ancu cù solu l'alimentazione di latte maternale, i tassi di morbidità è mortalità ponu esse minimizati. U latti maternu hè a fonte più impurtante di nutrienti per a salute è u sviluppu di i zitelli è hè vitale per i zitelli per guidà una vita sana per a vita.

"L'allattamentu hè assai benefica per a mamma è per u zitellu"

Esprimendu chì i numerosi benefizii di l'allattamentu à u zitellu anu ancu assai cuntributi pusitivi à a mamma, Güzel hà dettu: "U primu benefiziu evidenti di l'allattamentu per a mamma hè chì l'hormone oxytocin secreta cù l'estimulazione di i capezzoli rinforza a cuntrazione di i capezzoli. utru. In questu modu, a quantità di l'hemorrhage postpartum diminuite, u sagnamentu postpartum finisce in un tempu più brevi, l'anemia hè impedita in a mamma cù a diminuzione di l'emorragia uterina postnatale, è l'utru ingrandatu durante a gravidanza si riduce più veloce è torna à u so statu precedente. L'ossitocina stabilisce ancu un ligame d'amore trà a mamma è u zitellu. Hè più faciule per e mamma chì allattanu per perdiri pesu è torna à e so strutture di u corpu prenatali. L'allattamentu riduce u risicu di cancru di pettu, cancru endometriale è cancru d'ovaru in u futuru di a mamma, è ancu u risicu di l'osteoporosi in e mamma chì allattanu.