Esposizione di pittura "Line-From End to End" di Onay Akbaş à l'Atlas Pavilion

Esposizione di pittura "Line From One End to One End" di Onay Akbaş à l'Atlas Pavilion
Esposizione di pittura "Line-From End to End" di Onay Akbaş à l'Atlas Pavilion

A Municipalità Metropolitana di Izmir accoglie a mostra di u pittore Onay Akbaş, chì vive in Parigi, in u Kulturpark Atlas Pavilion. Riunendu una selezzione impurtante di e so opere cù l'amatori d'arte in una presentazione retrospettiva, a mostra pò esse visitata finu à u 30 di lugliu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir ospita a mostra di pittura "Line-From End to End" di u famosu pittore Onay Akbaş. A mostra di u pittore chì vive in Parigi pò esse visitata à u Kültürpark Atlas Pavilion finu à u 30 di lugliu. A cura di Erkan Doğanay è coordinata da Baran Arslan Curoğlu, a mostra riunisce i schizzi è i disegni di l'opere prodotte da l'artista trà u 1984 è u 2023.

Quale hè Onay Akbas?

Hè natu u 1 di maghju 1964 in Fatsa. Hà finitu a so educazione superiore à l'Università di Marmara Atatürk Education Faculty Painting Department. Cuminciò a so vita artistica prufessiunale aprendu u so primu attellu in Maltepe, Istanbul in u 1985. Hà participatu à a creazione di a furmazione cunnisciuta cum'è "Pittori Maltepe" in u circulu di l'arti. Finu a data, hà tenutu più di 50 mostre individuali in parechji paesi è i so travaglii sò stati esposti in parechje mostre di gruppu. L'artista hè u vincitore di u Premiu Sedat Semavi di l'Associazione di i ghjurnalisti Turchi, u Premiu di Arti Visive 2014.