
A regina Charlotte brilla sempre in Bridgerton è avà u monarca regnante hà u so propiu spettaculu cusì pudemu amparà tuttu nantu à u passatu di a so maestà! Queen Charlotte: Una storia di Bridgerton hè avà in streaming nantu à Netflix. Quale hè Jacqueline Avant in Queen Charlotte: A Bridgerton Story?
A serie di sei parti ci dà più insight in i primi tempi di Charlotte cum'è regina, a so storia d'amore cù u rè George, è cumu a so ascesa à u putere hà purtatu un cambiamentu in a sucità. L'attrice India Amarteifio hè assolutamente bella cum'è a versione più ghjovana di a regina!
Sò sicuru chì parechji di voi sò stati alzati tardi almenu per fighjà u primu episodiu fora di tuttu u vostru eccitazione. Sfurtunatamente, quandu ghjunghje à a fine di l'episodiu 1, "In memoria di Jacqueline Avant" appare nantu à u screnu prima di i crediti. Quale hè Avant è cumu si rapporta à a serie? Quì sottu avemu a risposta per voi.
Quale hè Jacqueline Avant in Queen Charlotte: A Bridgerton Story? (Dedicazione spiegata)
Avant ùn era micca direttamente affiliatu cù a serie in quantu à u travagliu nantu à a produzzione. L'anzianu filantropu era a sora di u co-CEO Netflix Ted Sarandos. Hè quì chì u ligame à a serie entra in ghjocu.
Sicondu Variety, si hè dedicata à serve à e cumunità sottumessi è sottorappresentate per anni. Avant hè mortu à l'età di 1 anni u 2021 di dicembre di u 81, dopu avè statu sparatu da un ladru in a so casa. Aariel Maynor, chì era rispunsevuli, hè statu cunnannatu à 190 anni di prigiò. Hè a moglia di u pruduttore musicale Clarence Avant è a mamma di l'attivista pulitica Nicole Avant, chì hè maritata cù Sarandos. A notizia sparte chì hà apertu un centru di i zitelli è di a famiglia in a so memoria per cuntinuà u travagliu è u legatu di a so famiglia.
Queen Charlotte: A Bridgerton Story hè in streaming avà nantu à Netflix.
📩 04/05/2023 20:52