U Museu Sakıp Sabancı Mardin City ospita a mostra "DYO Painting Awards".

U Museu Sakıp Sabancı Mardin City ospita a mostra "DYO Painting Awards".
U Museu Sakıp Sabancı Mardin City ospita a mostra "DYO Painting Awards".

A 39a Mostra di i Premii di Pittura DYO hè stata aperta à u Museu Sakıp Sabancı Mardin City. I Premii di Pittura DYO, chì sò tenuti ininterrottamente da u 1967 è oghje anu una qualità internaziunale, anu accoltu parechji maestri di l'arte di pittura turca, trà elli Adnan Çoker, Mustafa Pilevneli, Vedat Mavitan, Zahit Büyükişlenen, Devrim Erbil, è Mustafa Ayaz in un 56- periodu di l'annu. DYO Painting Awards, chì anu a distinzione di esse un avvenimentu d'arte chì attrae in particulare a ghjovana generazione di artisti; oghje, in più di purtà nomi preziosi à l'arti di a pittura, hè diventatu una piattaforma induve l'attuali sviluppi naziunali è internaziunali, novi tendenzi è ricerche in l'arte di pittura sò valutati.

A mostra, chì hà apertu e so porte à u Sakıp Sabancı Mardin City Museum, ospitata da a Fundazione Sabancı; Hè custituitu da l'opere premiate è degne di mostra di i 39 DYO Painting Awards urganizati cù u tema "Natura è Umanu". A ghjuria di u cuncorsu, in quale 704 artisti da l'Iran, l'Azerbaijan, a Germania, u Cile è a Bulgaria anu applicatu cù opere 1.066, era l'artista Habip Aydoğdu, Prof. Hayri Esmer, Assoc. Dr. Devabil Kara, Prof. Gabriel Ötgun, Prof. Dr. Ferhat Ozgur, Prof. Mümtaz Sağlam è u ghjurnalistu İhsan Yılmaz. Mentre u cumitatu di selezzione hà premiatu 6 opere d'arte, 79 opere sò state trovate degne di mostra.

U cumitatu di selezzione hà premiatu "Ùn mi pigliate da quì" di Atila National, "Campu di granu" di Furkan Armutçu, "Immagini nantu à mè" di İrfan Dönmez è "Earth-City-Building" di Murat Özbakır in a categuria di pittura. "Salt Lake" di Kübra Gürlenen. " è "Scomparsa" di Şerife Şen Akkaş sò stati ancu premiati in a categuria stampa originale. 79 opere sò state truvate vale a pena esibizione.

Parlendu à a ceremonia di apertura di a 39th DYO Painting Awards Mardin Exhibition tenuta u marti 23 di maghju, Yaşar Holding Presidente di u Cunsigliu è Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di Yaşar Education and Culture Foundation, Feyhan Yaşar hà dettu: "L'arte hè assai impurtante è indispensabile. per u gruppu Yasar. Oghje, cù a nostra mostra induve i culori parlanu, in Mardin ; Semu assai cuntenti di esse in sta bella cità, chì hà una diversità culturale cum'è a diversità di l'arti è induve e diverse culture campanu inseme. L'amatori d'arte chì visitanu a nostra mostra in questu locu speciale ùn vederanu micca solu i 39th DYO Painting Awards, ma ancu a visione di l'arte di a Famiglia Yaşar è di u Gruppu Yaşar, u sustegnu ininterrottu di 56 anni di a nostra marca DYO à l'arte, è a prufessionalità chì A Fundazione Yaşar per l'Educazione è a Cultura hà purtatu à u cuncorsu DYO Painting Awards, è avranu l'uppurtunità di vede è capisce u valore aghjuntu à l'arti di pittura in u nostru paese. Semu determinati à cuntinuà a tradizione di i Premii di Pittura DYO, chì includenu parechji ghjovani artisti è artisti maestri sia in i cumitati di selezzione sia cum'è cuncurrenti.

U cuncorsu DYO Painting Awards, chì hà iniziatu in u 1967 cù i sogni di u nostru missiavu Durmuş Yaşar è u nostru babbu Selçuk Yaşar, dura 56 anni senza una pausa. In u centenariu di a Republica, urganizeremu a 40ª edizione di a nostra cumpetizione, celebreremu u cinquantesimu anniversariu di a Fundazione di l'Educazione è a Cultura Yaşar, è purteremu u Museu Yaşar à a vita culturale è artistica di u nostru paese.

U direttore di u museu Sakip Sabanci Dr. Nazan Ölçer hà dettu: "Prima di tuttu, simu felici di accoglie a Mostra di i Premii di Pittura DYO, chì dura da u 1967 è chì hà purtatu ricunniscenza à parechji ghjovani artisti in u campu di a pittura, in Mardin. DYO Painting Awards riflette una tradizione seria. Ogni volta, nomi distinti di u nostru mondu di l'arti è artisti impurtanti anu accettatu per esse in u cumitatu di selezzione di sta cumpetizione, è fendu una valutazione meticulosa, parechji artisti promettenti sò emersi. Hè vistu chì i ghjovani artisti chì anu ricivutu menzioni d'onore participà à i cuncorsi di novu in l'anni dopu è vincenu diplomi, è ancu più tardi si uniscenu à u cumitatu di selezzione. I ghjovani artisti cumpariscenu davanti à noi cum'è lettori è pittori famosi. Ci hè senza dubbitu una grande visione daretu à u fattu chì una cumpetizione cum'è u DYO Painting Awards hè stata dapoi u 1967, in u mondu d'oghje induve parechji prughjetti sò sfurtunatamenti à mità di strada. A mostra sta mostra in diverse cità di u nostru paese hè ancu una parte di sta visione. Semu assai felici chì una tappa di l'esposizione si svolge à u Sakıp Sabancı Mardin City Museum, chì a Fundazione Sabancı hà purtatu à a cumunità di u museu.

Fundazione Sabancı Sakıp Sabancı Mardin, direttore di u museu di a cità, Fırat Şahin, hà dettu: "Vulemu ringrazià Yaşar Holding è Yaşar Education and Culture Foundation prima di tuttu. Ancu Sakıp Sabancı Mardin City Museum hè un ghjovanu museu, hà accoltu parechji artisti lucali è internaziunali finu à avà. Avà, simu fieri di accoglie sta mostra chì incuraghjerà i ghjovani artisti chì ùn anu micca avutu l'uppurtunità di participà à una mostra maiò.

A mostra 39th DYO Painting Awards pò esse visitata da u marti à dumenica trà 09.00 è 17.00 à u Museu Sakıp Sabancı City. A mostra resta aperta finu à u 30 di settembre di u 2023.