Operazioni illegali di sigarette à Esendere Customs Gate

Operazioni illegali di sigarette à Esendere Customs Gate
Operazioni illegali di sigarette à Esendere Customs Gate

Migliaia di pacchetti di sigarette di diverse marche sò stati sequestrati durante l'operazioni realizate in a Porta Doganale di Esendere in l'ultimu mese da e squadre di Enforcement Doganale di u Ministeru di Cummerciu. Hè statu determinatu chì u valore di u mercatu di e sigarette sequestrate era più di 230 mila lire turche.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in u quadru di i studii di analisi di risichi realizati à a Porta Doganale di Esendere, i veiculi ritenuti risichi sò stati mandati per scanning di raghji X. Dopu a rilevazione di cuncentrazioni sospette, i veiculi purtati à l'hangar di ricerca sò stati cercati meticulosamente da e squadre di l'Uffiziu Doganale.

In u risultatu di e ricerche accumpagnate da i cani detector, un totale di 6 pacchetti di sigarette sò stati sequestrati, ammucciati in parechji spazii diffirenti da diverse parti di e cabine di rimorchiu di i veiculi, à i spazi naturali di i rimorchi, da i tanki di carburante à i diversi spazii in i so cappucci.

Hè statu nutatu chì u valore di u mercatu di i cigarettes, a maiò parte di i quali sò senza banderol o purtendu banderol stranieri, hè più di 230 mila lire turche.

L'investigazioni nantu à l'avvenimenti cuntinueghjanu davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Yüksekova.