Tracce di Cultura Cipriota Tracciate

Tracce di Cultura Cipriota Tracciate
Tracce di Cultura Cipriota Tracciate

U travagliu di u professore Selçuk Yalovali di a Facultà di Belle Arti è Design di l'Università di Near East intitulatu "Analisi visuale è culturale di figurine umane arcaiche cipriote", in quale hà esaminatu e figurine umane appartenenti à u periodu arcaicu di Cipru in a Collezione Cesnola di u Museu Metropolitanu di New York, hè publicatu in u "Euroasia Journal of Social Sciences". Hè publicatu in a rivista "Humanities". Yalovalı, Facultà di Belle Arti è Design di l'Università Vicinale, Capu di u Dipartimentu di Arti Plastiche Assoc. Dr. U studiu, chì hè statu pruduttu da a tesi di u maestru realizatu sottu a tutela di Yücel Yazgın, era "8. Hè statu spartutu cù u mondu scientificu à u Cungressu Internaziunale di Ricerca Scientifica ZEUGMA.

Tracce di cultura cipriota tracciate

U studiu in quale figurini umani chì appartenenu à u periodu arcaicu Cypriot in a Cullizzioni Cesnola di u Museu Metropolitanu di New York sò stati esaminati è analizati; Basatu annantu à l'esaminazione di e figurine umane da i periodi arcaici di Cipru, hà revelatu risultati impurtanti nantu à a furmazione di a cultura in l'isula, i so effetti nantu à l'arti è l'impurtanza di l'arti.

In a ricerca; E tappe di furmazione di a cultura unica di Cipru, l'effetti di a vita cummerciale è pulitica nantu à l'arti cipriota, è l'effetti di rinfurzà u ligame trà e culture passate è a cultura presente nantu à l'arte cuntempuranea sò stati enfatizzati. I cullezzione archeologica di u Museu Metropolitanu, chì hè a fonti di dati più impurtanti nantu à questu sughjettu, sò stati aduprati in u studiu in u quale sò stati esaminati i figurini umani appartenenti à u periodu arcaicu di Cipru è l'infurmazioni nantu à u stilu di vita è di credenze di a società. appartenevanu à.

Dichjarà chì l'analisi visuale di e figurine hè basatu annantu à i dati archeologichi, u professore Uzm, Facultà di Belle Arti è Design di l'Università di Near East. Selçuk Yalovalı hà dichjaratu chì i figurini sò stati divisi in sette categurie diverse in l'analisi categuricu. Hà infurmatu chì ci sò adurà figurine umane, figurine di strumenti di ghjocu, figurine di guerrieri, figurine di diu è di dea, figurine ligati à a fertilità, figurine ligati à a vita di ogni ghjornu è figurine chì ùn ponu esse incluse in alcuna categuria.

Selçuk Yalovalı: "U rinfurzà u ligame trà e culture passate è a cultura d'oghje aumenta ancu u valore di l'arti d'oghje".
"L'isula di Cipru hà attiratu l'attenzione di archeologi, stòrici, artisti è parechji circadori di diverse discipline per via di a so diversità culturale", disse Yalovalı, aghjustendu chì durante questi periodi, hè statu cunclusu chì ci era una transizione da l'imaghjini cù u Vicino Oriente. è influenze egiziane à l'imaghjini grechi.

Selçuk Yalovalı, "A cultura d'oghje; Hè furmatu da a cumminazzioni di l'accumulazione di e culturi passate è di e produzioni di u periodu chì campemu. Per quessa, hè statu cunclusu chì rinfurzà u ligame trà e culture passate è a cultura d'oghje aumenta ancu u valore di l'arti d'oghje.