U Campione di l'UEFA Champions League da esse determinatu in Istanbul

Champions League da esse determinatu in Istanbul
Champions League da esse determinatu in Istanbul

A finale di quist'annu di l'UEFA Champions League, u torneu più prestigiosu in u mondu nantu à a basa di i club, serà ghjucatu di novu in Istanbul dopu à 18 anni. IMM, da a custruzzione di strada à l'opere fisiche cum'è u trasportu, u parcheghju, l'illuminazione è u spaziu verde per a partita u 10 di ghjugnu; Farà cuntributi significativi à l'urganizazione da l'assignazione di spaziu à a prumuzione.

A partita finale di a UEFA Champions League, una di l'urganisazioni sportive più prestigiose in u mondu, serà ghjucata in Istanbul. U Stadiu Olimpicu Atatürk accoglierà a partita gigante, chì ùn puderia micca esse ghjucata in Istanbul in 2020 è 2021 per via di e cundizioni pandemiche. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) cuntribuisce à u megliu rendimentu di a partita, chì decine di millaie di persone fighjanu da i tribune è più di 225 milioni di telespettatori in 300 paesi in diretta in televisione, cù e so istituzioni 25 custituite da e so filiali è affiliate.

RIUNITA PER A COORDINAZIONE

I travaglii realizati da l'IMM in coordinazione cù l'UEFA, TFF è u Governatore di Istanbul avanzanu in parechje filiali. A migliurà di a terra, u mantenimentu di a strada in u scopu di a preparazione per u scontru; Face arrangiamenti per migliurà u cunfortu di u muvimentu di l'audienza, cum'è a riduzione di a pendenza nantu à e rampe per disabili è pedestriali quantu necessariu. U drenaje nantu à e strade circundante, e linee di strada, l'arrangiamentu di u parcheghju è a custruzzione di un ponte pedonale da u parking à u stadiu sò trà l'opere di IMM.

DIVERTIMENTU FINALE IN PIAZZA

İBB assignerà Yenikapı Event Area, Taksim Square, Sultanahmet Square è Maçka Democracy Park cum'è promozione, centru di trasferimentu è zona di festival per l'urganizazione. Yenikapı Event Area accoglierà u Festival di a Champions League chì serà stabilitu da l'UEFA. Taksim è Sultanahmet Square seranu i punti induve IMM assignarà spaziu per u centru di assemblea di fan. Inseme à sti lochi, seranu urganizate diverse attività per prumove l'urganizazione in diversi punti di a cità.

PAESAGGIO, PULIZIA E PAESAGGIO

L'IMM farà ancu arrangiamenti per l'afforestazione è u paisaghju intornu à u stadiu, a piazzamentu di l'illuminazione supplementaria in i punti necessarii, è a pruvisione di illuminazione temporale è elettricità in altri spazii. Assumirà diverse responsabilità in quantu à a pulizia è a gestione di i rifiuti prima, durante è dopu l'urganizazione.

SQUADRE DI EMERGENZA IN SERVIZIO

E squadre d'urgenza è d'aiutu è e squadre di pulizie municipali seranu ancu in alerta in u cantiere è u stadiu da u travagliu preparatori. Assignarà un numeru suffirenziu di camioni di u focu è di persunale per risponde à incidenti di u focu in u stadiu, in i tribune è in i spazii di l'avvenimenti.

TRASFERIMENTO GRATUITU A FANS

Unu di i supporti più impurtanti chì IMM furnisce per a Finale di a UEFA Champions League, chì torna à Istanbul dopu à 18 anni, serà di trasportu. IMM, chì intraprende a pianificazione generale di u trasportu in u puntu di trasferimentu di i fan, permetterà à i spettatori di u bigliettu è à e persone accreditate di utilizà l'autobus è u metro gratuitamente. Una strada di trafficu serà attribuita per l'autobus IETT in Piazza Sultanahmet u ghjornu di a partita. I segni di direzzione è di velocità in l'area di rispunsabilità di l'IMM in l'aeroportu di Istanbul, TEM, l'autostrada D100 è altre rotte appena aperte seranu aghjurnati in cunfurmità cù e richieste di l'UEFA è TFF. Un annunziu serà fattu in turcu è in inglese nantu à a partita finale in l'applicazione IMM Mobile Traffic.

Cù a cuurdinazione di a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sportu di l'IMM, in l'opere multiforme ; allocazione di spazii publicitarii gratuiti, pruvisione di toilette tempuranee, acqua, gru, etc. in casu di necessità. Più rispunsabilità seranu assunte in parechje spazii cum'è a prestazione di servizii di infrastruttura temporale, a coordinazione di i fan chì venenu à fighjà u match da l'aeroportu di Istanbul è l'aeroportu Sabiha Gökçen.