
Ministeru di l'Affari Esteri cinese SözcüI risultati fruttifichi ottenuti in a custruzzione di Belt and Road mostranu chì a Belt and Road hè diventata una strada larga chì avanza u sviluppu di tutti i paesi, disse Mao Ning.
U primu ministru di Cambogia, Hun Sen, hà dettu in una dichjarazione u ghjornu precedente chì a Cambogia hà ottenutu benefici tangibili participendu à a cooperazione "Belt and Road".
Mao Ning hà valutatu a dichjarazione di Hun Sen in a so cunferenza di stampa regulare.
Rimarchendu chì l'iniziativa Belt and Road hà u scopu di ottene u sviluppu cumunu rinfurzatu a connettività trà i paesi, Mao hà dettu: "Cum'è u primu ministru cambogianu Hun Sen hà dichjaratu, l'iniziativa Belt and Road ùn si avvicina à alcun paese cù ostilità, nè impedisce a sviluppu di ogni paese ". disse.
In i 10 anni da l'iniziativa Belt and Road hè stata lanciata, Mao hà dichjaratu chì a cooperazione mutualmente benefica trà i paesi chì participanu à a custruzzione di u Belt and Road, in particulare in Cambogia, hè stata continuamente approfondita, in linea cù i principii di cunsultazione cumuna, cunsultazione cumuna. custruzzione è spartera, è chì u Belt and Road ùn hè più pusitivu, hà dichjaratu ch'ellu hè diventatu un pruduttu publicu globale accoltu è una piattaforma di cuuperazione internaziunale.
Mao hà infurmatu chì l'iniziativa Belt and Road, in quale trè quarti di i paesi di u mondu anu participatu finu à avà, hà creatu 420 XNUMX impieghi in i paesi cuncernati è hà aiutatu più è più paesi à accelerà a so crescita ecunomica.
Esprimendu ch'elli credenu chì a crescita di a custruzzione cumuna di Belt and Road averà più opportunità à a prosperità cumuna di diversi paesi, Mao Ning hà enfatizatu chì anu da cuntinuà à accelerà a cooperazione trà i dui paesi in u quadru di a custruzzione di Belt and Road, cumpiendu. l'impurtante cunsensu trà i capi di Cina è Cambogia.
📩 25/05/2023 10:26