U core di u mondu tessili per a casa batte à HOMETEX

U core di u mondu tessili per a casa batte à HOMETEX
U core di u mondu tessili per a casa batte à HOMETEX

HOMETEX 2023, una di e riunioni più impurtanti di u mondu in tessili di casa, cuntinueghja cù una participazione intensa. Aghjunghjendu cumpratori qualificati da diverse geografie di u mondu cù rapprisentanti di u settore, a fiera porta l'imprese à acquistà novi clienti in u mercatu globale.

Urganizata da TETSİAD, l'urganizazione ombrella di l'industria tessili di casa, cù l'urganizazione di l'Organizazione Fiera KFA, HOMETEX stabilisce a moda è e tendenze ancu questu annu. HOMETEX, chì hà ricivutu marchi cumpleti da e cumpagnie participanti è i visitori cù u so successu in l'urganizazione, cuntinueghja à accoglie i prufessiunali di l'industria in l'Istambul Expo Center. À a fiera, induve quasi 850 cumpagnie anu apertu stands, e cumpagnie sò tenute in 11 sale nantu à una zona di circa 200 mila metri quadrati. I participanti di l'esposizione è i rapprisentanti di l'imprese straniere chì anu visitatu l'esposizione per cooperà evaluatu HOMETEX, chì hà un cuntenutu riccu cù seminarii, aree di tendenza è cumitati di compra.

"A fiera chì riunisce u mondu in Istanbul"

U participante di a fiera Utku Can Adıgüzel hà dettu chì sò una sucietà orientata à l'esportazione è chì operanu in u settore di i tessuti di tappezzeria. Dichjarà chì anu assistitu à HOMETEX regularmente da a so creazione, Adıgüzel hà dettu: "HOMETEX hà un effettu pusitivu in u settore postu chì hè una fiera chì riunisce u mondu per via di a so situazione". disse.

Askin Kandil, unu di i participanti di a fiera, hà dichjaratu chì HOMETEX alza a barra per u successu ogni annu è hà dettu: "Quest'annu, una urganizazione assai successu hè stata firmata cù quasi 850 participanti. I cumpratori qualificati sò invitati à a fiera. A qualità di a fiera, chì hè stata tenuta in cuuperazione cù TETSIAD è KFA Fair Organization, cresce ogni ghjornu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'opere chì rinforzanu u nostru settore. hà datu u vostru missaghju.

"A cuntribuzione di HOMETEX daretu à u nostru successu"

Mustafa Ergün, unu di i participanti di a fiera, hà dichjaratu chì HOMETEX, chì hè una di e riunioni più impurtanti di l'industria, hè di grande impurtanza per elli, è hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di scuntrà cù cumpagnie impurtanti di i paesi chì avemu destinatu. , sia in casa sia à l'esteru. Pensu chì l'intensità di u primu ghjornu cuntinueghja à aumentà è durà finu à l'ultimu ghjornu. U primu ghjornu di a fiera, avemu tenutu riunioni bilaterali cù i participanti di u Mediu Oriente, l'Europa è l'Africa di u Nordu. Cridemu chì queste discussioni diventeranu in cummerciu ". disse.

Sabri Koca, unu di i participanti di a fiera, hà dichjaratu ch'elli sò stati una sucietà per quasi 40 anni è chì anu fattu u cummerciu di tissuti di tappezzeria di divani, è hà dettu chì u settore hà aumentatu a barra di successu ogni annu, è chì HOMETEX hà fattu una cuntribuzione impurtante à questu.

"Stà in HOMETEX ci dà un vantaghju"

Yasir Çağrı Korkmaz, unu di i participanti di a fiera, hà dichjaratu chì hà aiutatu à HOMETEX à apre à novi mercati è hà dettu: "A fiera aumenta a nostra forza micca solu in u mercatu straneru, ma ancu in u mercatu domesticu. A participazione à HOMETEX furnisce un grande vantaghju per e nostre cumpagnie. Ricevemu ancu un feedback assai pusitivu da i nostri clienti cù quale avemu riunitu à a fiera. HOMETEX hè unu di i precursori di l'industria tessili, chì hè un attellu di Turchia. Sta fiera hà da prumove u prugressu di Turchia in u campu di tessili. A tendenza principale avà hè a produzzione. U nostru scopu principale hè di pruduce prudutti di valore aghjuntu in tessili. HOMETEX cuntribuisce à questi nostri scopi ". disse.

"L'urganizazione di l'industria di a Champions League"

Eşref Özcan, unu di i participanti, hà nutatu chì anu operatu nantu à u tissu di tappezzeria da u 2004. Dicendu: "Portemu e nostre novi tendenze è e cullezzione di tessili tecnichi cù i nostri cumpratori in HOMETEX", Özcan hà dettu: "L'energia di a fiera cresce ogni annu. Quist'annu, avemu parlatu cù più cumpagnie prufessiunali. U primu ghjornu di a fiera, avemu scontru cù u più grande grossista di tessuti di Spagna è hà datu i nostri campioni. HOMETEX hè una urganizazione in a forma di a Champions League di l'industria. A fiera offre una opportunità impurtante per presentà e nostre cullezzione di novu preparatu à una scala internaziunale ".

"Aumenta a motivazione di l'industria"

Davut Gürkan, unu di i participanti di a fiera, hà dettu chì sò stati in HOMETEX per 20 anni. Dichjarà chì un grande sforzu hè statu passatu per fà u successu di l'urganizazione, Gürkan hà ringraziatu TETSİAD è a cumpagnia di a fiera KFA chì hà urganizatu a fiera. Davut Gürkan hà dettu: "HOMETEX furnisce motivazione à a nostra industria in quantu à espansione a nostra attività in l'arena internaziunale". disse.

U rapprisentante di u settore Berat Fidan hà dettu chì anu tenutu riunioni cummerciale cù cumpratori qualificati principarmenti da i mercati russi è di u Mediu Oriente questu annu cum'è parte di a fiera.

U rappresentante di l'industria Ahmet Okçuoğlu, invece, hà dichjaratu chì u mondu sanu hà un interessu speciale in Turchia è HOMETEX hà cuntribuitu significativamente à questu.

I cumpratori stranieri anu commentatu HOMETEX

A fiera, chì hè stata preparata cù una participazione intensa è un cuntenutu riccu, hà ricivutu marcati sanu da i visitori stranieri. Mustafa Şimşek, chì hà assistitu à a fiera da i Paesi Bassi, hà dettu chì e riunioni bilaterali di l'affari in a fiera anu avutu abbastanza successu è l'energia di a fiera era abbastanza alta. Ivanka Dimitrova da Bulgaria hà dettu: "Semu unu di i più grandi fabricatori di tessili per a casa in Bulgaria. Visitu HOMETEX quasi ogni annu. Questa fiera hè una di e più grandi riunioni in u mondu ". disse.

"E cumpagnie anu alta energia"

Venendu à HOMETEX per novi cullaburazioni da Moldavia, Evcheni Hudorojcov hà dettu: "I prudutti tessili di casa turchi sò in prima linea cù a so qualità. Pensu chì averemu l'uppurtunità di esaminà i novi prudutti di l'imprese è di fà novi cullaburazioni à a fiera. Una fiera affollata ci aspetta". disse.

Jerome Belice, venutu da Francia, hà dettu ch'elli vulianu cooperà cù l'imprese chì pruducianu in particulare prudutti tessili tecnichi à a fiera.

HOMETEX Home Textile Fair, una di e riunioni più impurtanti di l'industria, cuntinueghja à accoglie i so visitatori u sabbatu 20 di maghju finu à 15.00.