U presidente di a Crescente Rossa Kerem Kınık hà dimissioni dui ghjorni prima di l'elezzioni

U presidente di a Crescente Rossa Kerem Kınık hà dimissioni dui ghjorni prima di l'elezzioni
U presidente di a Crescente Rossa Kerem Kınık hà dimissioni dui ghjorni prima di l'elezzioni

U presidente di a Crescente Rossa Kerem Kınık hà dimissioni dui ghjorni prima di l'elezzioni di u 14 di maghju. U presidente di a Mezzaluna Rossa, Kerem Kınık, chì hè ghjuntu à l'agenda cù a vendita di tende dopu à i terremoti di Kahramanmaraş di u 6 di ferraghju, hà dimissioni.

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca era trà quelli chì invitavanu Kerem Kınık à dimissioni, chì hà ricevutu una grande reazione annantu à a Mezzaluna Rossa chì vende tende è sangue dopu à u terrimotu.

Quale hè Kerem Kınık?

Kerem Kınık hè natu l'8 di lugliu di u 1970 in Malatya. Kerem Kınık, chì hà finitu a so educazione primaria è secundaria in Istanbul, hè graduatu in a Facultà di Medicina di l'Università di Istanbul in 1993. Hà finitu u so dutturatu in Medicina di Disastru à l'Università Bezmiâlem Vakıf in 2019. Kınık, chì hà ancu un dutturatu onorariu da l'Università di Benadir in Somalia, hà travagliatu cum'è mèdicu rispunsevule in a Direzzione Provinciale di Salute di Amasya trà 1993-1995, cum'è assistente direttore in a Direzzione di Salute di a Municipalità Metropolitana di Istanbul trà 1995-1999, è cum'è operante naziunale in u 1999-2013. settori di a salute è a tecnulugia di l'infurmazione trà 2013-2015. Hà travagliatu cum'è soci fundatore è direttore generale in cumpagnie internaziunali. Trà 2016-XNUMX, hà travagliatu cum'è Cunsigliu di u Rettore in l'Università Bezmialem Vakıf. Kerem Kınık hà travagliatu cum'è membru di a facultà è Capu di u Dipartimentu di Gestione di Emergenza è Disastru in l'Università di Scienze di a Salute dapoi u XNUMX.

Kerem Kınık, chì hè statu elettu presidente di Kızılay in 2016, hà 3 figlioli chjamati Muhammed Furkan, Abdullah Harun è Fatima Zehra. Hè fluente in inglese è intermediu in arabu. Kınık suona strumenti di musica folk turca è cumpone cum'è dilettante.

Kınık, chì hè statu un vuluntariu d'aiutu umanitariu in diverse urganisazioni dapoi i so anni universitarii, hà travagliatu cum'è mèdicu vuluntariu durante a Guerra di Kosovo è u Terramotu di Marmara.

Cum'è u presidente di i medichi in u mondu sanu, hà realizatu attività d'aiutu umanitarii in parechje zone di cunflittu è di disastru cum'è u Pakistan, a Palestina, l'Africa Centrale, a Somalia è a Republica Democràtica di u Congo.

Hà scrittu assai articuli nantu à l'aiutu umanitariu, e pulitiche d'immigrazione, u sviluppu, u dirittu umanitariu è a diplomazia umanitaria. Era un membru di u cunsigliu di a Federazione Internaziunale di e Società di a Croce Rossa è a Crescente Rossa di l'IFRC finu à u 2017, è hè statu elettu cum'è Vicepresidente di l'IFRC rispunsevule per a Regione Europa è Asia Centrale à a 6a Reunione Legale di l'IFRC tenuta in Antalya u 2017 di nuvembre 21.

L'Assemblea Generale di u Crescent Rossu, in a quale Kınık hè statu elettu cum'è presidente, hè stata tenuta in 2016, ma a chjusura di 750 filiali di u Crescent Rossu Turcu, chì avia 617 filiali prima di sta assemblea generale, era una materia di dibattitu. Hè statu dichjaratu chì sti rami sò stati chjusi per impediscenu à i so delegati di vutà in l'alizzioni. I delegati di Kızılay, chì u numeru di rami sò stati ridotti à 153 in rami chjusi, anu purtatu a materia à a magistratura. Ankara 9th Civil Court of Peace hà ancu decisu di portà Kızılay à l'assemblea generale straordinaria. Un trustee hè statu numinatu à l'istituzione. U Cunsigliu di u Ministeru di a Ghjustizia Mekan Sarıkaya, u capu provinciale di Kızılay Ankara Ahmet Hizanlıoğlu è u capu provinciale di Kızılay İstanbul İlhami Yıldırım sò stati numinati cum'è fiduciari. Hè statu discututu à quellu tempu chì u capu di filiale di a Mezzaluna Rossa d'Istanbul, İlhami Yıldırım, chì hè statu numinatu fiduciariu, era u fratellu di l'ex Primu Ministru Binali Yıldırım, è chì i parenti di Yıldırım anu servitu ancu in Kızılay.

Chì hè accadutu in i terremoti in Kahramanmaraş?

In i terremoti accaduti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju di u 2023, a consegna di l'aiutu di a Crescent Rossa à a regione u terzu ghjornu hà attiratu una reazione. Annunziate chì anu ancu tenutu discussioni cù Kızılay Çadır ve Tekstil A.Ş, chì hè una filiale di Kızılay, i funzionari di l'associazione non governativa Ahbap anu firmatu u cuntrattu per e tende chì anu amparatu chì avianu 3 tende è li compru per 2050 milioni. TL. U prublema principali quì era chì e tende, chì anu da esse furnite à e vittime di u disastru gratuitamente è rapidamente da u Crescent Rossu, eranu sempre in almacenamentu dopu à u 46rd ghjornu è vendenu, creendu una grande reazione contr'à u Crescent Rossu. Kerem Kınık hà dichjaratu chì a vendita hè stata fatta senza u so sapè è hà dettu chì i tariffi per e tende puderanu esse rimandati à Ahbap.